quote:
Denk het ook net.quote:
Net of dat nog wat uitmaakt.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goede organisatie in het peloton ook
Neequote:
Nog 6 bergetappesquote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:05 schreef heywoodu het volgende:
Zo, dat was het sprinten. Morgen gaan we los
Is sneeuwvrij gemaakt.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:07 schreef poiuytr het volgende:
Stelvio trouwens al begaanbaar of is die er al uit gehaald?
Is vanaf afgelopen woensdag 11:00u sneeuwvrijquote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:07 schreef poiuytr het volgende:
Stelvio trouwens al begaanbaar of is die er al uit gehaald?
Als de Tour in 2015 in nederland komt moeten wij met zijn allen op een willekeurig plein ook een FOK! logo gaan uitbeelden, waarbij de O natuurlijk rondjes draait. wie doet mee?quote:
Duel der giganten dus morgen!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:33 schreef heywoodu het volgende:
Arredondo vandaag 169e op bijna 7 minuten, ik heb nu al zin in morgen dus
Pirazzi zat er een paar seconden voor.
Is daar een bron van?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:52 schreef Drebbelman het volgende:
The Ween Dog heeft wat last van zijn maag en zat vandaag niet lekker op de fiets.. waarschijnlijk houdt hij zich de komende dagen ook nog wel rustig.
Ik morgen niet en overmorgen waarschijnlijk ook nietquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:14 schreef theodoor9 het volgende:
Ik kom er net achter dat ik morgen en dinsdag niet kan kijken.. Balen man
Ik hoop dat hij zich weer wat beter voelt, als dat zo is kunnen we nog leuke aanvallen verwachten!quote:
volgens hemzelf geen breuk maar 'micro fracture'quote:Op zaterdag 24 mei 2014 09:10 schreef baggerbaas het volgende:
Matthews blijkbaar een gebroken staartbeen opgelopen in de Giro
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 09:24 schreef baggerbaas het volgende:
Uitzending al vanaf 12:45 op Eurosport
Thanks voor deze mededelingquote:Op zaterdag 24 mei 2014 09:24 schreef baggerbaas het volgende:
Mooi zoquote:Op zaterdag 24 mei 2014 09:24 schreef baggerbaas het volgende:
Nice, ik zit vanaf 13.30 op een vliegveld, hopelijk pik ik nog ergens een stabiel wifi signaaltje op, wel opletten dat ik niet mijn vlucht mis danquote:Op zaterdag 24 mei 2014 09:24 schreef baggerbaas het volgende:
Dat vraag ik me af, ik denk eerder Majka nogquote:Op zaterdag 24 mei 2014 10:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Quintana zal na vandaag wel in het wit rijden.
Vrees dat hij het op de slotklim bewust laat lopen om in de slotweek meer voor Uran te kunnen betekenen. Alles voor de eindwinst van Uran dus.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 09:52 schreef danos het volgende:
Poels zal wellicht wegvallen als het er stevig aan toe gaat, hopelijk kan hij zo lang mogelijk bij Uran blijven
Inderdaad, zie nu dat er ruim anderhalve minuut tussen die twee zit. Alleen een Quintana in topvorm kan dat dichtfietsen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 10:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af, ik denk eerder Majka nog
met beelden van vandaag?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 09:24 schreef baggerbaas het volgende:
Dan moet AG2R gaan controleren, vraag me af of ze dat gaan doen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik denk eerder een dag voor Pozzovivo.
Of ze sturen iemand als Dupont mee in de ontsnapping.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dan moet AG2R gaan controleren, vraag me af of ze dat gaan doen.
OPQS zal dat ook wel doen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dan moet AG2R gaan controleren, vraag me af of ze dat gaan doen.
twitter:PelotonWatch twitterde op zaterdag 24-05-2014 om 12:43:58#Giro Break - Domont, Agnoli, Frapporti, Battaglin, Longo Borghini, Monsale, Quemeneur, Timmer, Cataldo reageer retweet
Goed van Albertquote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:46 schreef heywoodu het volgende:
twitter:PelotonWatch twitterde op zaterdag 24-05-2014 om 12:43:58#Giro Break - Domont, Agnoli, Frapporti, Battaglin, Longo Borghini, Monsale, Quemeneur, Timmer, Cataldo reageer retweet
Was toch leuk dat hij mee wasquote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:58 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
zijn al weer teruggepakt, nu een break van 25 enners
Weinig klimmers vooralquote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:11 schreef heywoodu het volgende:
Ik vind het maar een matige kopgroep eigenlijk.
Dan zullen ze dus niet al te veel ruimte krijgen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:12 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
pantano virtueel in het roze, hij staat op 3,56
lees het verkeerdquote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:12 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
pantano virtueel in het roze, hij staat op 3,56
Kijk, dat zijn nog eens goede overzichten.quote:
beter nu een paar achter elkaar dan eentje midden in de laatste klimquote:
Ach, dan zitten we bij Renaat en Jose.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:42 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
beter nu een paar achter elkaar dan eentje midden in de laatste klim
Wat dacht je van Garmin?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:38 schreef Slobeend het volgende:
Movistar rijdt nog geen beste Giro. Zitten weer niet in de kopgroep.
Uiteraard niet iedereen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ach, dan zitten we bij Renaat en Jose.
Lijkt me bewust dat ze niet in de kopgroep zitten.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:38 schreef Slobeend het volgende:
Movistar rijdt nog geen beste Giro. Zitten weer niet in de kopgroep.
Wie zit er? Boogie of de Traks?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep...over drie kwartier begint Sporza met de uitzending.
Traksquote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie zit er? Boogie of de Traks?
Die kunnen hun krachten wel beter gebruiken met een halfzieke Quintana ja..quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lijkt me bewust dat ze niet in de kopgroep zitten.
Er was een kijker die de vraag stelde, je moet het ergens over hebben op een saai moment.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:55 schreef TargaFlorio het volgende:
Nog steeds die discussie over het ovalen voorblad.
Ok (had het maar half gevolgd).quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Er was een kijker die de vraag stelde, je moet het ergens over hebben op een saai moment.
Nog maar eens over de Deltawerken dus, al zou het ook anders kunnen, maar die kans acht ik vrij klein.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:59 schreef Jason22 het volgende:
Middelburg finishplaats tour 2015
http://nos.nl/artikel/652(...)laats-tour-2015.html
Een groot deel van Europa moet nog gaan stemmen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:02 schreef baggerbaas het volgende:
Handig zo'n reclame om te gaan stemmen voor de EU op 22 mei
Het ging me vooral om de voice overquote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Een groot deel van Europa moet nog gaan stemmen.
Blijft wel mooie beelden opleveren.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:02 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nog maar eens over de Deltawerken dus, al zou het ook anders kunnen, maar die kans acht ik vrij klein.
Daarom zal het ook over de deltawerken gaan. Op die manier kun je de centen misschien terug verdienen.quote:
Dat ziet er best wel episch uit eigenlijk, met die muren van sneeuwquote:
Toch zijn die tweets van Oleg best wel vermakelijk.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:23 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik schat Abramo toch iets hoger in, lijkt me een wat stabieler persoon dan Oleg.
Vermakelijk wel maar heel vaak ook een hoogquote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch zijn die tweets van Oleg best wel vermakelijk.
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Daarom zal het ook over de deltawerken gaan. Op die manier kun je de centen misschien terug verdienen.
Ze gaan vrijwel zeker langs de kust.quote:De tweede etappe van de Tour de France in 2015 wordt verreden van Utrecht naar Neeltje Jans, een kunstmatig eiland tussen Schouwen en Noord-Beveland. Eerder was al bekend dat de Ronde van Frankrijk dat jaar in de Domstad van start gaat met een korte tijdrit.
Over het parcours van de Tourrit is nog niets bekend, maar het is goed mogelijk dat de organisatie speculeert op veel wind, gezien de finishplaats. Neeltje Jans is namelijk onderdeel van de Zeeuwse stormvloedkeringen, die zich bij de juiste wind lenen voor waaiervorming.
Ik vind ze wel prettige commentatoren, en steek nog wel eens iets op.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Er was een kijker die de vraag stelde, je moet het ergens over hebben op een saai moment.
Ik ga me er vooral van afvragen waarom ik nog geen enorm zakenimperium heb opgezet (en dan zou ik ook zeker een keer meerijden met m'n eigen wielerteam).quote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch zijn die tweets van Oleg best wel vermakelijk.
Wat een straf...quote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:34 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik vind ze wel prettige commentatoren, en steek nog wel eens iets op.
Jammer dat ik zo in de zon bier moet gaan drinken..
Dan zal het woensdag moeten gebeuren...de overige ritten zijn veel te zwaar.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:39 schreef I.R.Baboon het volgende:
Gaan we Johnny nog zien komende week? Androni is redelijk vertegenwoordigd, maar hij had best meegemogen.
Het is ook gewoon bedoeld als vermaakquote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:27 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Vermakelijk wel maar heel vaak ook een hoog![]()
![]()
gehalte.
Johnny gelooft het allemaal wel deze Giro.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:39 schreef I.R.Baboon het volgende:
Gaan we Johnny nog zien komende week? Androni is redelijk vertegenwoordigd, maar hij had best meegemogen.
Is meestal geen reden voor Johnny om het niet te proberen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan zal het woensdag moeten gebeuren...de overige ritten zijn veel te zwaar.
Stream?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
69, die zijn dus eerder binnen dan de Giro
Thxquote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
69, die zijn dus eerder binnen dan de Giro
Hij moet ook niet ontevreden zijn, heeft weer een rit gewonnen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klote, maar nu maakt hij wellicht nog een kans op een Tour-selectie.
Dankquote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
http://sporza.be/cm/sporz(...)842?playlist=7.39483
Is hij ook niet, maar volgende week waren er misschien ook nog kansen. Al denk ik dat Weening voor het echte hooggebergte iets minder geschikt is.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij moet ook niet ontevreden zijn, heeft weer een rit gewonnen.
Ja, verbaasde mij er ook al over. Naja ze zijn al blij dat er iemand kijkt denk ik.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:49 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dank
Apart trouwens, onder de stream staat dat het alleen in Belgiė te bekijken is, maar ik kan hem toch gewoon zien![]()
Heel fijn die directe link, als je namelijk vanaf Sporza.be er naartoe probeert te navigeren krijg je geen toegang tot de video. De check of je wel uit Belgie komt lijkt dus te worden uitgevoerd voor je op de daadwerkelijke videopagina komt, waardoor de directe link wel werkt. Als iemand het werkende sporza linkje dagelijks even door zou kunnen sturen... (Commentatoren zijn wel even op vakantie?)quote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:49 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dank
Apart trouwens, onder de stream staat dat het alleen in Belgiė te bekijken is, maar ik kan hem toch gewoon zien![]()
Alleen die giro link werkt niet.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:49 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dank
Jij ziet eerst geen verschil tussen een zware bergetappe in de Giro en een vlakke rit door Zeeland?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:57 schreef uithangbord het volgende:
[..]
Heel fijn die directe link, als je namelijk vanaf Sporza.be er naartoe probeert te navigeren krijg je geen toegang tot de video. De check of je wel uit Belgie komt lijkt dus te worden uitgevoerd voor je op de daadwerkelijke videopagina komt, waardoor de directe link wel werkt. Als iemand het werkende sporza linkje dagelijks even door zou kunnen sturen... (Commentatoren zijn wel even op vakantie?)
/edit
Oh, ik kijk nu dus de World Ports Classis, vandaar. Giro link werkt niet!
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:57 schreef uithangbord het volgende:
/edit
Oh, ik kijk nu dus de World Ports Classis, vandaar. Giro link werkt niet! Dan maar weer naar Firstrownow.
Misschien is dit wat voor je: http://sports-livezz.com/7/100/quote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:57 schreef uithangbord het volgende:
[..]
Heel fijn die directe link, als je namelijk vanaf Sporza.be er naartoe probeert te navigeren krijg je geen toegang tot de video. De check of je wel uit Belgie komt lijkt dus te worden uitgevoerd voor je op de daadwerkelijke videopagina komt, waardoor de directe link wel werkt. Als iemand het werkende sporza linkje dagelijks even door zou kunnen sturen... (Commentatoren zijn wel even op vakantie?)
/edit
Oh, ik kijk nu dus de World Ports Classis, vandaar. Giro link werkt niet! Dan maar weer naar Firstrownow.
"Only English"quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Misschien is dit wat voor je: http://sports-livezz.com/7/100/
Is trouwens echt lachwekkend soms. Regelmatig moeten ze auto's ontwijken omdat het verkeer niet overal compleet van de weg is gehaald.quote:
Dankje, zit ook onlinequote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Misschien is dit wat voor je: http://sports-livezz.com/7/100/
Ze moeten nu wachten voor het spoor, terwijl het peloton net in waaiers was. Nu alles weer bijeenquote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:14 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ze moeten nu wachten voor het spoor, terwijl het peloton net in waaiers was. Nu alles weer bijeen
Wat?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:14 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ze moeten nu wachten voor het spoor, terwijl het peloton net in waaiers was. Nu alles weer bijeen
Daar kwam de hele Ricco-hype in 2008 juist vandaanquote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:43 schreef heywoodu het volgende:
Ik wist helemaal niet dat Riccņ ooit 2e is geworden in de Giro
Misschien ook omdat ik niet had verwacht dat hij überhaupt nog een resultaat zou hebben staan, maar kan het me niet herinneren zelfs.
De Giro di Cera.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar kwam de hele Ricco-hype in 2008 juist vandaan
Ja zou kunnen, maar aan het jaar te zien heb ik toen ook alleen doordeweeks kunnen kijkenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar kwam de hele Ricco-hype in 2008 juist vandaan
Gezellig.quote:
R_R vindt alles leuk wat te maken heeft met Euskaltelquote:
Euskatel is niet meer.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
R_R vindt alles leuk wat te maken heeft met Euskaltel
Niet geheel onterecht.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
R_R vindt alles leuk wat te maken heeft met Euskaltel
RIP Euskaltelquote:
Was een baggerploegje de laatste paar jaar, mis je niks aan.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
RIP Euskaltel
Kan er na een jaar nog steeds om janken
Het ging fout toen ze niet meer aan hun principe hielden om vooral op Baskische renners te concentreren.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Was een baggerploegje de laatste paar jaar, mis je niks aan.
Ik vind jou opeens een matige userquote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Was een baggerploegje de laatste paar jaar, mis je niks aan.
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het ging fout toen ze niet meer aan hun principe hielden om vooral op Baskische renners te concentreren.
Het ging echt mis doen ze Dr Losa eruit hadden gewerkt.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het ging fout toen ze niet meer aan hun principe hielden om vooral op Baskische renners te concentreren.
De Gendt 3e, whut?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:59 schreef Mani89 het volgende:
Hesjedal won 2 jaar geleden de Giro, en Thomas De Gendt werd 3de.
Haha.
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind jou opeens een matige user
Geen Sporza kijkenquote:
Oh ben weggezapt toen het commentaar weg was en vergeten terug te zappen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geen Sporz
Valt me tegen van je.
Hoe kan je de Stelvio zijn vergeten! Legendarische overwinning.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De Gendt 3e, whut?
Dat was ik helemaal vergeten
Net onderaan de klim ergens ja, toen zat hij vlak achter Zoidl.quote:
Als ze nou Bobbie hadden met z'n kwartjes..quote:
Telefooncellen waar kwartjes in kunnen bestaan al een poosje niet meer.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als ze nou Bobbie hadden met z'n kwartjes..
Grootheidswaanzin.quote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Grootheidswaanzin.
En een raar accent.
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:07 schreef heywoodu het volgende:
"Tot waar denken jullie dat Kelderman mee kan?"
"Ja ik denk zo lang mogelijk."
Lijkt me niet.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:12 schreef Felagund het volgende:
Hebben ze op de Belg iets vreemd gezegd?
Nog 3.5 KM, dus interessant.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:18 schreef Chiappucci het volgende:
Voor de liefhebbers:
Hup Theo!quote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:18 schreef Chiappucci het volgende:
Voor de liefhebbers:
komt straks na de giro ook op sporzaquote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:18 schreef Chiappucci het volgende:
Voor de liefhebbers:
Zou daarom prettig/logisch zijn dat dat gewoon even in het wielertopic wordt gehouden ipv het Girotopic, lijkt me?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:19 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
komt straks na de giro ook op sporza
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zou daarom prettig/logisch zijn dat dat gewoon even in het wielertopic wordt gehouden ipv het Girotopic, lijkt me?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens weer een mooie manoeuvre van (ik denk) Brown die Bos lanceert en hem daarna bijna omver rijdtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |