Ik zie ze nog steeds niet.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:19 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik zie hawaiaanse invloeden, polynesische invloeden en borneo/indonesische invloeden.
Dan ben je redelijk blind denk ik en snap je de link niet.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie ze nog steeds niet.
Daarnaast heeft dat niks te maken met het karakter dat ergens op de bodem van de zee woont.
Het enige dat zichtbaar is, zijn tatoeages en wat stukken harnas. Beiden zijn lekker vaag en generiek gehouden. Beiden zijn niet typerend voor een gebied.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:21 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dan ben je redelijk blind denk ik en snap je de link niet.
Omdat je uit je nek lultquote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:32 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik heb ook totaal niet de behoefte om het je uit te leggen hoor.
Nee, omdat ik je niet hoef te overtuigenquote:
Ik vroeg me al af hoe ze Aquaman wilden vormgeven, maar dit ziet er goed uit, ben benieuwd.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:48 schreef Breuls het volgende:
Batman v Superman: eerste blik op Aquaman
[ afbeelding ]
Ik vind het totaal niet bij Aquaman passen. Snap wel dat ze een personage qua uiterlijk willen aanpassen, maar ze hebben er gewoon een heel ander persoon van gemaakt.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 03:50 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af hoe ze Aquaman wilden vormgeven, maar dit ziet er goed uit, ben benieuwd.
Ik weet nooit zo goed wat ik met Aquaman aan moet, maar hij ziet er wel vet uit op dit plaatjequote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:48 schreef Breuls het volgende:
Batman v Superman: eerste blik op Aquaman
[ afbeelding ]
Ik zie dat Batman zijn harnas uit TDKR aanheeft. Ik ben benieuwd hoeveel plot-armor hij deze keer nodig heeft.quote:Op vrijdag 17 april 2015 08:03 schreef Breuls het volgende:
De trailer komt maandag, maar is al gelekt. Voordat-ie wordt verwijderd kun je 'm hier zien:
De wereld wantrouwt Superman in gelekte Batman v Superman-trailer
In een gevecht met iemand als Superman, heeft Batman natuurlijk 0 kans. Dus hij heeft plot-armor nodig om het gevecht ergens op te laten lijken.quote:
Hij is toch ook wat ouder in deze film?quote:Op vrijdag 17 april 2015 10:22 schreef Breuls het volgende:
Nee, Batman heeft altijd meerdere outfits en in dit geval heeft-ie er eentje aan die zwaarder is en meer bescherming biedt. Hij loopt er niet de hele film zo bij.
quote:Op vrijdag 17 april 2015 10:19 schreef MakuMaku het volgende:
Dus Batman's pak is nu tot een soort Iron man suit gemaakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |