Bij TS is dat geval financieel dan.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:02 schreef gianni61 het volgende:
je gaat toch naar zo'n club om wel leeggezogen te worden?
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:10 schreef heiden6 het volgende:
Ik snap niet waar dit over gaat, ga je nou naar de hoeren of met iemand iets drinken, of naar een striptent ofzo? Wat een warrig verhaal.
Maak je toch niet zo druk,quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:58 schreef NielsAck het volgende:
Hallo allemaal,
vanavond ga ik met een vriend naar een privéclub iets drinken met meisjes.
Nu zou ik graag willen weten wat dit inhoud, en hoeveel dit kan kosten?
Eerst dacht ik van een cola, maar we zijn met 2 dus een goedkope fles zou ons een paar uurtjes plezier opleveren hoop ik. Het is een privé club in België met Belgische, jonge meisjes. Wat waarschijnlijk het duurder maakt, tenzij ik mis ben?
Wat kan je mij als tip geven om je op je gemak te voelen, wat zou ik best bestellen dat ik niet leeggezogen word door hun? Want ik neem aan dat ze wel wat geld willen.
Volgens wat ik lees is het enkel de drank dat je betaald, en we gaan niet verder dan meisjes die bij ons zitten ter amusement en er mss eens aankomen haha xD
Alles wat ons kan helpen aan info, pls tell me!
Thx
homoquote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:58 schreef NielsAck het volgende:
vanavond ga ik met een vriend naar een privéclub
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:02 schreef gianni61 het volgende:
je gaat toch naar zo'n club om wel leeggezogen te worden?
Dat gaat een wilde avond wordenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:58 schreef NielsAck het volgende:
Eerst dacht ik van een cola, maar we zijn met 2 dus een goedkope fles zou ons een paar uurtjes plezier opleveren hoop ik.
Erg wild met een flesje cola.quote:
Jij bent dus nog nooit in zo'n club geweest.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 13:10 schreef sanger het volgende:
En TS denkt serieus dat er vrouwen aan tafel komen zitten als je ze geen drankjes aanbiedt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |