quote:
Mweh, nee, genoeg plastic speelgoedjes met ingebouwde camera, ik zie niet hoe die veel anders is, behalve dat 'ie meer toestanden heeft die je eigenlijk niet nodig hebt. En ik bedoel niet dat de multirotor zelf gestabiliseerd is, maar dat er een speciale gimbal is om een camera level te houden. En het liefste gewoon een mountsysteem voor een 808, dan kun je zelf je camera upgraden. Dan heb je geen gare 480P/720P, maar gewoon goede 1080P en 720P/60fps.
Dus:
• Gimbal-achtig systeem voor 808/mini camera
• Qua grootte als een V929 / U818A
• Goede components: goede motortjes, forse accu.
• Geen slabberdiwapski plastic fantastic. Sterk plastic, carbon fiber, metaal
Veel automatisering heb ik niet eens nodig. GPS/barometer voor het vasthouden van hoogte, return to home. Neuh. FPV zelfs niet eens. Voornamelijk gewoon dat je zelf een mini cameraatje eronder kunt gooien en die gestabiliseerd is en level blijft en dat de copter goed genoeg uitgerust is om qua vliegen haast geen verschil te maken met of zonder payload. Zo is er namelijk een groot verschil tussen de Hubsan X4 H107L en H107C (C voor Camera), waarbij de laatste ongebalanceerd all over the place is door het extra gewicht en dat zou niet moeten. Bovendien, de H107C en U818A's ingebouwde camera is niet gestabiliseerd en de resolutie is prut, dus meer dan 'oh, geinig' is het niet. Je moet reacties als 'wow, way nice! Is dat nou met zo'n DJI Phantom?' willen krijgen natuurlijk.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz