SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Arkadiusz Milik krijgt niet de nr 99 bij Ajax
Serhat Cakmak (A2) zou in belangstelling staan van Turkse top, klinkt beetje vreemd maar okee..
Eerste oefenpotje is bekend voor nieuwe seizoen 28 juni SDC Putten![]()
laast nog gasten voor mij die een woordenwisseling hadden over het gebruik van de telefoon tijdens de wedstrijd ... zal er niet beter op worden zo.![]()
Kan Ajax geen uitzonderingen maken en mijn SCC kosten over heel het jaar trekken ipv het in 1x te moeten betalen
Joden dat het zijn, als ze maar het gold innen.![]()
In Turkije mag je maar een aantal buitenlanders in je selectie hebben. Jonge, goedkope jeugdspelers met Turkse komaf zijn daarom erg gewild.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Serhat Cakmak (A2) zou in belangstelling staan van Turkse top, klinkt beetje vreemd maar okee..
Putten ben ik vorig jaar geweest. Dit jaar ga ik ook. Morgen maar kijken of er al kaarten zijn.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dan is de helft van de basisopstelling 2de garnituur ?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:33 schreef Vermecelli het volgende:
Waarschijnlijk toch een pot zonder de WK-gangers, oftewel derde garnituurRED ONS HENNIEGOD![]()
quote:Ajax A1 treedt in het beslissingsduel met PSV A1 aan zonder de spelers die volgend seizoen in Jong Ajax beginnen. Onder andere Queensy Menig en Anwar El-Ghazi krijgen vervroegd vakantie, omdat die talenten anders te kort rust krijgen deze zomer. Jong Ajax begint het nieuwe seizoen al op 16 juni.
De beslissing is door Ajax zelf genomen, zo weet Ajax Showtime. De beslissingswedstrijd wordt gespeeld op woensdag 28 mei. Als de Jong Ajax-spelers hier nog meedoen, blijven er ruim twee weken vakantie over. Dat is in de ogen van de club te weinig. Talenten die volgend seizoen in A1 beginnen, zullen er zodoende voor moeten zorgen dat de titel wordt gewonnen.
Ajax A1 en PSV A1 hebben een gelijk aantal punten in de competitie. Op het veld van DOVO uit Veenendaal zijn de Eindhovenaren bij winst kampioen. Ajax heeft ook aan een gelijkspel voldoende. Wie er naast Menig en El-Ghazi nog meer niet meedoen, dat is nog niet helemaal duidelijk. Op basis van leeftijd zijn er veel spelers die volgend seizoen nog speelgerechtigd zijn voor A1. Bijna de volledige B1, dat vorig seizoen kampioen werd, schoof dit seizoen door naar het elftal van Orlando Trustfull.![]()
Dat kloptquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dan is de helft van de basisopstelling 2de garnituur ?![]()
quote:Van der Vaart countert tekst De Boer
Rafael van der Vaart is bekend met de twijfels over zijn fysieke vermogen. "Die zijn er altijd geweest”, lacht de international van HSV, die trainer Frank de Boer onlangs hoorde zeggen dat hij bij Ajax alleen nog maar in aanmerking komt voor de spitspositie.
"Nou, laat ik het zo zeggen”, countert Van der Vaart. "Met mij op het middenveld had Ajax de bekerfinale tegen PEC niet met 5-1 verloren.”
"Ik kan nog steeds belangrijk zijn, ook voor het Nederlands elftal”, zegt Van der Vaart die voor de positie achter beide spitsen moet concurreren met Wesley Sneijder en Georginio Wijnaldum. "Dat wil ik laten zien. Nog maar twee spelers gaan zeker naar het WK. Dat zijn onze aanvoerders”, doelt hij op Robin van Persie en Arjen Robben. "Ook ik moet afwachten.”quote:Van der Vaart: 'Ik zeg niet dat ik weg wil'
Rafael van der Vaart neemt pas na het WK een beslissing over zijn toekomst als clubvoetballer. "Ik wil me eerst helemaal op het WK concentreren”, zegt de 31-jarige middenvelder van Hamburger SV.
Van der Vaart staat nog een seizoen onder contract bij de Duitse club waarmee hij zich op het nippertje wist te handhaven in de Bundesliga. Besiktas informeerde al een paar keer naar de 109-voudig international.
"Maar er speelt nu niets”, zegt de middenvelder. "Je hoeft geen geleerde te zijn om te weten dat ik liever niet tegen degradatie strijd. Maar ik ga ook niet zeggen dat ik weg wil ofzo. Ik moet afwachten wat er gaat gebeuren. Eerst het WK.”![]()
Die Rafael verandert ook elke week van mening.VIESDIK in beeld gebracht tijdens WK Darts 2015 & 2016 en Premier League Ahoy 2016![]()
Zal wel meevallen maar de pers maakt er elke week wat anders vanquote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:02 schreef mabo11 het volgende:
Die Rafael verandert ook elke week van mening.![]()
Die komt toch niet. De kans dat Urby terug komt is nog veel groter dan dat Raffie terug komt en die schat ik al heel laag in.![]()
quote:Het is nog onduidelijk waar John Heitinga zijn loopbaan zal gaan voortzetten, maar het zal niet bij Fulham zijn. De Londense club degradeerde in het afgelopen seizoen uit de Premier League en maakt op de officiële website bekend welke spelers er zullen vertrekken. Daar zit Heitinga ook bij.
/
De dertigjarige Nederlander vertrok in januari bij Everton, dat Heitinga transfervrij liet gaan, en tekende een contract voor zes maanden bij Fulham. Nu the Cottagers zijn afgegleden naar de Championship zal deze verbintenis niet verlengd worden. Heitinga speelde veertien competitiewedstrijden voor Fulham en gaat nu op zoek naar een nieuwe uitdaging.
De voormalig Ajacied lijkt een terugkeer naar Ajax wel te zien zitten, maar denkt dat de kans op een transfer naar de Amsterdammers klein is. "Ze mikken op de jeugd. Ik ben een echte Ajacied, zou het wel willen, maar ik kan er nu niks over zeggen. Ik moet het rustig bekijken wat ik volgend jaar ga doen", zei hij eerder deze maand tegen de NOS.![]()
Mocht Moisander vertrekken is het wel essentieel dat er een ervaren verdediger bijkomt, ik heb Heitinga totaal niet gevolgd dus ik weet niet of hij het niveau nog kan aantikken. Mocht Siem ook vertrekken dan heb je geen ervaren spelers meer in je selectie.![]()
Schone, Blind.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:27 schreef Gruisman het volgende:
Mocht Moisander vertrekken is het wel essentieel dat er een ervaren verdediger bijkomt, ik heb Heitinga totaal niet gevolgd dus ik weet niet of hij het niveau nog kan aantikken. Mocht Siem ook vertrekken dan heb je geen ervaren spelers meer in je selectie.![]()
Hoe ga je dat doen ?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik fiets het liefst naar Alphen toe om hem weg te houden.RED ONS HENNIEGOD![]()
Als Heitinga genoegen neemt met een bijrol dan is het toch prima? Het zal je maar gebeuren dat Blind of Veltman wegvallen dan heb je niks achter de hand![]()
Doet die niet.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als Heitinga genoegen neemt met een bijrol dan is het toch prima? Het zal je maar gebeuren dat Blind of Veltman wegvallen dan heb je niks achter de handRED ONS HENNIEGOD![]()
Dat vermogen heeft die nietquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als hij laat zien beter te zijn dan staat hij er gewoon inRED ONS HENNIEGOD![]()
Heitinga kan altijd wel heel mooi verongelijkt kijken als zijn man er 1 inschiet en ook als hij te laat komt aanrennen bij een counter van de tegenstander. Ik geloof meteen dat het een ajacied is en een relaxte gast, maar die voegt echt niets toe behalve loonkostenproberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Als Moisander vertrekt moet er echt een ervaren speler gaan komen.. Van mij is het dan om het even of het op bank zit of in het veld..![]()
Heitinga, Urby, Raf en Zeeuwtje.
Ik zou alleen Urbz nemen.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Was bij Ajax toch gewoon een prima speler kan jou geliefde Sererotje niet aan tippen. Na die schop tegen zijn bakkes is het toch nooit meer hetzelfde geweestquote:![]()
Zegt al genoeg over zijn mentaliteit dat hij daarna als een natte kut speelde.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Was bij Ajax toch gewoon een prima speler kan jou geliefde Sererotje niet aan tippen. Na die schop tegen zijn bakkes is het toch nooit meer hetzelfde geweestOh.![]()
Hou maar op je praat weer onzinquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zegt al genoeg over zijn mentaliteit dat hij daarna als een natte kut speelde.![]()
Eind 2010-2011 begon hij weer een beetje de oude De Zeeuw te worden. Had van mij niet weg gehoeven.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Was bij Ajax toch gewoon een prima speler kan jou geliefde Sererotje niet aan tippen. Na die schop tegen zijn bakkes is het toch nooit meer hetzelfde geweest'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Wie zegt dat De Zeeuw de potentie had om een topper te zijn? Het was voor Ajax een prima speler met rendement en veel verder zou die ook niet komen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een echte topper had zich daarna gewoon terug gevochten.![]()
Kan dat zooitje wat er nu staat niet aan tippen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:38 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Eind 2010-2011 begon hij weer een beetje de oude De Zeeuw te worden. Had van mij niet weg gehoeven.![]()
Ik vond het eerste jaar onder Jol stiekem leuker om te zien dan het huidige Ajax. Met Demy als aanjager.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kan dat zooitje wat er nu staat niet aan tippen.'Wish I was old and a little sentimental'
Dat is ook niet zo moeilijk, Ajax speelt onder De Boer niet vermakelijk en sinds Eriksen weg is, is het helemaal niet om aan te gluren.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:41 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik vond het eerste jaar van Jol stiekem leuker om te zien dan het huidige Ajax. Met Demy als aanjager.![]()
Toen stonden er nog voetballers die vrijbuitig mochten zijn .quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:41 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik vond het eerste jaar onder Jol stiekem leuker om te zien dan het huidige Ajax. Met Demy als aanjager.
zijn nu verbotenRED ONS HENNIEGOD![]()
Wel een beetje een hommoquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wie zegt dat De Zeeuw de potentie had om een topper te zijn? Het was voor Ajax een prima speler met rendement en veel verder zou die ook niet komen.Oh.![]()
Befehl ist befehlquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Toen stonden er nog voetballers die vrijbuitig mochten zijn .
zijn nu verboten![]()
Ik mis Suarezquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo moeilijk, Ajax speelt onder De Boer niet vermakelijk en nu Eriksen weg is is het helemaal niet om aan te gluren..
'Wish I was old and a little sentimental'
Als we alleen al een speler krijgen met zijn drivequote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zo'n topper gaan we niet snel meer krijgen
Oh.![]()
Ik zie Frankie al brullen langs de lijnquote:Heeft die arme Serero weer zijn broekje vol gescheten na de zoveelste uitbarsting
![]()
Ze gaven zelfs een tijdje de illusie dat Siem de Jong er iets van kon.quote:
Dan moet je wel echt goed zijn.Oh.![]()
Die alien is volgens mij het lievelingetje van frankiequote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik zie Frankie al brullen langs de lijnHeeft die arme Serero weer zijn broekje vol gescheten na de zoveelste uitbarsting
RED ONS HENNIEGOD![]()
Met Pantelic in de spits kon zelfs Siempie op het middenveld functioneren. Ja die Pantelic was geniaal.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze gaven zelfs een tijdje de illusie dat Siem de Jong er iets van kon.
Dan moet je wel echt goed zijn.'Wish I was old and a little sentimental'
Het is dan ook het eerste echte jaar voor Serero geweestquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Was bij Ajax toch gewoon een prima speler kan jou geliefde Sererotje niet aan tippen. Na die schop tegen zijn bakkes is het toch nooit meer hetzelfde geweest![]()
![]()
https://www.facebook.com/(...)09551&type=2&theater
Godverdomme klootzakken dit zet je toch niet op Facebook of wel![]()
Was wel een van de heerlijkste momenten van het seizoen, ongeacht wat daarna gebeurde.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:59 schreef Heeinz het volgende:
https://www.facebook.com/(...)09551&type=2&theater
Godverdomme klootzakken dit zet je toch niet op Facebook of wel
Geld ook voor de goal van van Rhijn in de bekerfinale, ook een van de mooiste goals van het seizoen, ongeacht wat daarna gebeurde.Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Ja dus? Hopelijk was dit ook het laatste seizoen voor Serero en komt er iemand met kwaliteit op zijn plek.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:51 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Het is dan ook het eerste echte jaar voor Serero geweest![]()
Je hebt gezegd dat je Van der Hoorn nog niet wil afschrijven omdat het zijn eerste seizoen is, maar met Serero zit dat anders?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja dus? Hopelijk was dit ook het laatste seizoen voor Serero en komt er iemand met kwaliteit op zijn plek.![]()
Serero zit hier toch al langer als een jaar?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 00:04 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Je hebt gezegd dat je Van der Hoorn nog niet wil afschrijven omdat het zijn eerste seizoen is, maar met Serero zit dat anders?![]()
Ja, en dit is pas zijn eerste jaar dat hij echt de kans heeft gekregen. Of gaan we nu die twee jaar waarin hij nauwelijks gespeeld heeft ook meetellen?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 00:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Serero zit hier toch al langer als een jaar?![]()
En wat was de reden waarom hij amper heeft gespeeld? Blessures en lang niet goed genoeg om in de basis te staan. Hij staat er nu uit pure armoede en dat is al triest genoeg. Kan net aanhaken als hij in zijn beste vorm steekt maar zal nooit verder komen. Daar moet een speler staan die toch wel wat meer op de mat kan leggen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 00:06 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ja, en dit is pas zijn eerste jaar dat hij echt de kans heeft gekregen. Of gaan we nu die twee jaar waarin hij nauwelijks gespeeld heeft ook meetellen?![]()
Niet goed genoeg voor de basis lag meer aan de concurrentie dan aan Serero zelf geloof ik. En pure armoede kan je dan van iedereen zeggen. Hij heeft twee jaar gewacht tot hij een echte kans kreeg en heeft deze met beide handen aangegrepen. Dat er een speler moet staan die meer moet kunnen lijkt me duidelijk, maar die constante haat richting Serero zal daar geen verschil in makenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 00:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En wat was de reden waarom hij amper heeft gespeeld? Blessures en lang niet goed genoeg om in de basis te staan. Hij staat er nu uit pure armoede en dat is al triest genoeg. Kan net aanhaken als hij in zijn beste vorm steekt maar zal nooit verder komen. Daar moet een speler staan die toch wel wat meer op de mat kan leggen.![]()
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 00:12 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Niet goed genoeg voor de basis lag meer aan de concurrentie dan aan Serero zelf geloof ik. En pure armoede kan je dan van iedereen zeggen. Hij heeft twee jaar gewacht tot hij een echte kans kreeg en heeft deze met beide handen aangegrepen.Dat er een speler moet staan die meer moet kunnen lijkt me duidelijk, maar die constante haat richting Serero zal daar geen verschil in makenSorry hoor
![]()
Wat is daar raar aanquote:Het feit dat hij zo vaak boven Duarte en Andersen is verkozen zegt genoeg toch?
![]()
Ik had het wel eens willen zien als Duarte niet geblesseerd was geraakt maar dat blijft gissen natuurlijk. Andersen is een eitje die waait nog eerder weg dan Serero.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 00:18 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Wat is daar raar aanHet feit dat hij zo vaak boven Duarte en Andersen is verkozen zegt genoeg toch?
![]()
dat hij momenteel misschien minder slecht is dan hun, maar serero is niet het niveau dat je wilt nastrevenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 00:18 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Wat is daar raar aanHet feit dat hij zo vaak boven Duarte en Andersen is verkozen zegt genoeg toch?
![]()
Dus Sigthorsson is ook beter dan Hoesen?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 00:18 schreef Heeinz het volgende:
[..]
![]()
Zegt veel over Duarte en Andersen jaquote:Op zaterdag 24 mei 2014 00:18 schreef Heeinz het volgende:
[..]
RED ONS HENNIEGOD![]()
andersen is nog jongquote:Op zaterdag 24 mei 2014 01:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zegt veel over Duarte en Andersen ja![]()
Of ze doen wat meer hun best om Moisander nog een jaar te behouden. Laat Viergever maar naar een middenmoter als PSV gaan.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zal toch iemand bij moeten als Moisander weg gaat.'Wish I was old and a little sentimental'
Dat zou het beste zijn maar je moet toch ook iets achter de hand houden.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:25 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Of ze doen wat meer hun best om Moisander nog een jaar te behouden. Laat Viergever maar naar een middenmoter als PSV gaan.![]()
Prima, maar geen Viergever.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat zou het beste zijn maar je moet toch ook iets achter de hand houden.'Wish I was old and a little sentimental'
Dan kan je nog beter Heitinga terughalen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat dan? In de Eredivisie loopt niet veel beter rond.'Wish I was old and a little sentimental'
Is een rechtspootje zal dus nooit komen om de LCV positie in te vullenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:29 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dan kan je nog beter Heitinga terughalen.![]()
Dan zoeken ze maar een ander alternatief.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is een rechtspootje zal dus nooit komen om de LCV positie in te vullen'Wish I was old and a little sentimental'
Scouting voor het eerste hebben we toch nietquote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:31 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dan zoeken ze maar een ander alternatief.![]()
Dat blijkt. Die Viergever kreeg niet eens de voorkeur boven Wuytens als cvquote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Scouting voor het eerste hebben we toch niet
'Wish I was old and a little sentimental'
Had begrepen dat PSV al in onderhandeling was met Viergever als back-up voor Rekik, dus hopelijk gaat hij daarheen...![]()
Waarom zou hij als back-up naar PSV gaan als hij bij Ajax gewoon basis heeft?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Had begrepen dat PSV al in onderhandeling was met Viergever als back-up voor Rekik, dus hopelijk gaat hij daarheen...![]()
Viergever? Ik hoop het nietquote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:52 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Waarom zou hij als back-up naar PSV gaan als hij bij Ajax gewoon basis heeft?![]()
Moet je mij niet vragen, geld, meer kans op basis. Misschien concurreert hij liever met Bruma/Rekik dan met Denswilquote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:52 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Waarom zou hij als back-up naar PSV gaan als hij bij Ajax gewoon basis heeft?![]()
Die scouting heeft toch ook Milik gescout, er zal toch vast ook wel ergens een talentvolle verdediger op de radar staan.
Viergever
Oh.![]()
Goeien Troll Dirkquote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:52 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Is Moisander al weg dan?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die scouting heeft toch ook Milik gescout, er zal toch vast ook wel ergens een talentvolle verdediger op de radar staan.
Viergever![]()
Viergever zal als 'vervanger' moeten komen. Als je Viergever gaat halen terwijl Niklas er nog is, is dat ook een beetje raar naar Denswil toe als Moisander niet vertrekt.quote:![]()
Daarom hebben ze toch alle tijd om te scouten naar eventuele vervangers.quote:
Hopelijk blijft Moisander gewoon.Oh.![]()
Hoop ik ook, een belangrijke speler en voor Denswill net wat te vroeg denk ik, volgend seizoen zou dat geen probleem moeten zijnquote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom hebben ze toch alle tijd om te scouten naar eventuele vervangers.
Hopelijk blijft Moisander gewoon.![]()
Ik hoop gewoon net als dit jaar. Dat Denswil nog steeds genoeg minuten maakt en dan hopelijk wel zich ontwikkelt, zodat Moisander volgend jaar kan vertrekken.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoop ik ook, een belangrijke speler en voor Denswill net wat te vroeg denk ik, volgend seizoen zou dat geen probleem moeten zijnOh.![]()
Talent heeft hij, alleen de focus lijkt er niet altijd te zijnquote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Beter laat Denswil eens zien dat hij niet totaal waardeloos is volgend seizoen![]()
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:01 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Deze transfer zou een stuk leuker zijn dan Reijnen naar SCC, hopelijk gaat het door.![]()
![]()
Hij zal wel naar PSV gaanquote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:01 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Deze transfer zou een stuk leuker zijn dan Reijnen naar SCC, hopelijk gaat het door.![]()
We moeten toch om iemand vechten elke transferperiode met PSVquote:. Meestal "wint" PSV dat, maar loopt het niet zoals gepland
Oh.![]()
Eén van de kandidaten volgens Overmars. Ben benieuwd wie er nog meer in beeld is dan. Kan me niet voorstellen dat Viergever nou echt een versterking is.![]()
Tja Viergever ... Eerst maar eens hopen dat Moisander gewoon blijft. Zou het jammer vinden als Ajax hem weer voor een paar miljoen naar een of andere middelmatige Premier League club laat vertrekken. Maar als ze al bezig zijn met een vervanger zal het wel zo zijn.
Wat mij betreft geven ze dan eerst Denswil de kans en Viergever als back-up zou ik nog wel prima vinden. Hij is duidelijk van een hoger niveau dan Van der Hoorn. Kan in ieder geval voetballen bijvoorbeeld en maakt geen al te domme fouten. Alleen fysiek mag het wel wat beter. Voordeel is dat hij ook redelijk als linksback uit de voeten kan ... dan hoef je Dijks ook amper te gebruiken.![]()
Jammer dat hij zo'n slechte timing heeft vooral in verdedigend opzichtquote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Talent heeft hij, alleen de focus lijkt er niet altijd te zijn![]()
Viergever op weg naar Ajax
Van onze Telesportredactie
Nick Viergever is de belangrijkste kandidaat om Niklas Moisander bij Ajax op de volgen. De verdediger van AZ staat sterk in de belangstelling van de Amsterdammers, die met de Fin nog een één jaar doorlopend contract hebben. Moisander heeft aangegeven, dat hij zijn geluk elders wil zoeken. Als Ajax nog wat aan hem wil verdienen, dient hij daarom verkocht te worden.
Opvallend genoeg volgt Viergever hiermee de route van Moisander zelf. Die kwam in het verleden ook uit voor AZ, waar hij de vaste centrale verdediger was. Viergever begon dit seizoen als linksback, in een poging om het Nederlands elftal te halen. Later verhuisde hij naar het centrum van de verdediging, waar hij beter uit de voeten kwam.
Viergever heeft bij AZ ook nog een doorlopend contract tot volgend jaar zomer. Zijn marktwaarde wordt geschat op anderhalf a twee miljoen euro. De linksbenige verdediger (24) stond ook in de belangstelling van PSV.![]()
En dat hij veel te veel achterlijke ballen inlevert en de uitstraling heeft van een koequote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jammer dat hij zo'n slechte timing heeft vooral in verdedigend opzicht![]()
vd hoorn gun ik nog wel een seizoen, als hij het aankomende seizoen ook faalt dan mogen we hem echt bestempelen als miskoopquote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Misschien moeten we Frankie en Jaap hier maar vertrouwen, al hadden ze het mis met Mike vd Hoorn![]()
ViergeverMijn hemel, wat een armoe. Zou echt te kut voor woorden zijn als hij kwam.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Totaal waardeloos, okéquote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Beter laat Denswil eens zien dat hij niet totaal waardeloos is volgend seizoen![]()
Hij was echt waardeloos dit seizoen. Zal toch echt stappen moeten maken om door te breken bij Ajax. Het liefst zie ik hem een seizoen bij een degradatie kandidaat spelen volgend seizoen maar zo ruim zitten we niet in LCV'squote:![]()
Dit, gaat niet eens mee naar het WK. Krijg steeds minder vertrouwen in Overmars.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:04 schreef Seam het volgende:
ViergeverMijn hemel, wat een armoe. Zou echt te kut voor woorden zijn als hij kwam.
![]()
Zag vanmiddag weer eens een tweet over hem:quote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:07 schreef Poepz0r het volgende:
Zou wel grappig zijn als Overmars Bakkali weet te strikkenLijkt me nou echt zo'n verwende blaag, om het zoals Derksen te zeggen. Kunnen we prima zonder.twitter:GARRINCHA_ twitterde op zaterdag 24-05-2014 om 14:07:16Faber heeft Bakkali vannacht in Korea na een kwartier gewisseld omdat ie er met zn pet naar gooide. Iets zegt me dat Cocu dit niet zou doen. reageer retweet
http://www.soccernews.nl/(...)d_die_gemotiveerd_is![]()
Wel groot talent. Gewoon kopen en proberen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:50 schreef OverRated het volgende:
[..]
Zag vanmiddag weer eens een tweet over hem:Lijkt me nou echt zo'n verwende blaag, om het zoals Derksen te zeggen. Kunnen we prima zonder.twitter:GARRINCHA_ twitterde op zaterdag 24-05-2014 om 14:07:16Faber heeft Bakkali vannacht in Korea na een kwartier gewisseld omdat ie er met zn pet naar gooide. Iets zegt me dat Cocu dit niet zou doen. reageer retweet
![]()
Ben ik niet me je eens. Lijkt me nou typisch zo'n El Hamdaoui geval.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wel groot talent. Gewoon kopen en proberen.![]()
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Lijkt er wel een beetje op, of ze halen kinderen of middelmaat bij AZ, al was Moisander toch wel een goeie aankoopquote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:38 schreef PowerLoungen het volgende:
Weer een pareltje uit het studio sport bestand van Ajax![]()
2 jaar geleden was het nog wanbeleid dat Ajax voor Moisander koos ipv Viergever.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:38 schreef PowerLoungen het volgende:
Weer een pareltje uit het studio sport bestand van Ajax![]()
Volgens wie?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
2 jaar geleden was het nog wanbeleid dat Ajax voor Moisander koos ipv Viergever.
Viergever kan er overigens echt geen ene klote van.![]()
Volgens wie?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens wie?
Viergever kan er overigens echt geen ene klote van.Honderden, over het hele internet. Was een heel item toen.
Overigens is Viergever met Ajax shirt vandaag op de Toekomst gespot, aldus een jeugdspeler van de B2.![]()
twitter:MikeVerweij twitterde op zaterdag 24-05-2014 om 16:14:56Nick #Viergever voor 4 jaar naar #Ajax. Zie Telesport.nl reageer retweet
twitter:MikeVerweij twitterde op zaterdag 24-05-2014 om 16:16:12#Ajax betaalt transfersom van circa twee miljoen euro aan #AZ en speelt vast in op vertrek van Niklas Moisander reageer retweet
![]()
quote:Viergever voor 4 jaar naar Ajax
Nick Viergever maakte de overstap van AZ naar Ajax. De verdediger van de Alkmaarders tekent voor vier jaar bij de landskampioen uit Amsterdam.
Opvallend genoeg volgt Viergever hiermee dezelfde route als Ajacied Niklas Moisander. Die kwam in het verleden ook uit voor AZ, waar hij de vaste centrale verdediger was. Viergever begon dit seizoen als linksback, in een poging om het Nederlands elftal te halen. Later verhuisde hij naar het centrum van de verdediging, waar hij beter uit de voeten kwam.
Viergever had bij AZ nog een doorlopend contract tot volgend jaar zomer. Zijn marktwaarde wordt geschat op anderhalf a twee miljoen euro. De linksbenige verdediger (24) stond ook in de belangstelling van PSV.![]()
moisander was iedereen inderdaad ook niet enthousiast over, maar die was toen wel veel verder dan viergever![]()
Goed dat er weer aan het begin van de transferperiode activiteit is. Geen last minute gedoe.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Goed. Viergever is dan misschien ook geen fantastische speler voor zover ik weet, maar het is in ieder geval positief dat we hem nu al binnen hebben en niet als de competitie al begonnen is.
Zoals altijd moeten we er maar vanuit gaan dat Frank en co weten wat ze doen en hem een eerlijke kans geven.![]()
Ach Viergever kan ook spelen op VM en linksback dat is heel wat. En Nederlands.
Ik geef hem het voordeel van de twijfel
Oh.![]()
De kenker Overmars.
Ajax kan volgend seizoen dus zo spelen:
Dijks - Viergever - van der Hoorn - van Rijn
De tering, FC Dordrecht eat your heart out.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Dat is wel zo, met Boilesen die de helft van de tijd geblesseerd is en Dijks die toch ook niet erg goed is een prima backup voor meerdere posities. Maar ik vind het geen basismateriaal.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ach Viergever kan ook spelen op VM en linksback dat is heel wat.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:
Ajax heeft overeenstemming bereikt met AZ en Nick Viergever over zijn overgang naar Ajax. De verdediger tekent een contract dat ingaat op 1 juli 2014 en een looptijd heeft van vier seizoenen, tot en met 30 juni 2018. De transfer is onder voorbehoud van de uitslag van de medische keuring en de afhandeling van enkele formaliteiten.
Viergever werd op 3 augustus 1989 geboren in Capelle aan den IJssel. Hij doorliep de jeugdopleiding van Sparta Rotterdam en debuteerde op 10 mei 2009 in het eerste elftal. De afgelopen vier seizoenen speelde de linkspoot bij AZ.
Directeur voetbalzaken Marc Overmars laat weten dat het technisch hart van Ajax blij is met deze transfer: ,,Frank, Dennis, Wim en ik hebben Nick al een tijd op het oog. We wilden hem er graag bij hebben en we zijn dus blij dat het gelukt is. Nick heeft een goeie leeftijd en meer dan 200 wedstrijden in het betaald voetbal op zijn naam. Hij is centraal achterin inzetbaar, maar ook als linksback en op het middenveld. Al met al een betrouwbare speler die we op meerdere posities goed kunnen gebruiken bij Ajax."
http://www.ajax.nl/Ajax-N(...)t-Nick-Viergever.htm![]()
Boilesen - Viergever - Veltman - van Rhijnquote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:33 schreef Planga het volgende:
De kenker Overmars.
Ajax kan volgend seizoen dus zo spelen:
Dijks - Viergever - van der Hoorn - van Rijn
De tering, FC Dordrecht eat your heart out.
lijkt me persoonlijk een beter plan, en als boilesen geblesseerd is
Viergever - Denswil - Veltman - van Rhijn![]()
Dan hoeft Blind tenminste ook niet noodgedwongen elke keer linksback gezet te worden.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:36 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dat is wel zo, met Boilesen die de helft van de tijd geblesseerd is en Dijks die toch ook niet erg goed is een prima backup voor meerdere posities. Maar ik vind het geen basismateriaal.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ja, precies. Dat is een goede zaak.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dan hoeft Blind tenminste ook niet noodgedwongen elke keer linksback gezet te worden.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
precies, en nu ook poulsen weg is gaat blind gewoon altijd op het middenveld spelenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dan hoeft Blind tenminste ook niet noodgedwongen elke keer linksback gezet te worden.![]()
Hij zal vaak genoeg in de basis staan volgend jaar denk ik zo. Als backup voor de linksback, LCV en de VM positie (Of ze gaan nog iemand voor VM halen).quote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:36 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dat is wel zo, met Boilesen die de helft van de tijd geblesseerd is en Dijks die toch ook niet erg goed is een prima backup voor meerdere posities. Maar ik vind het geen basismateriaal.Oh.![]()
Tja, ze zullen het wel wetenquote:,,Frank, Dennis, Wim en ik hebben Nick al een tijd op het oog. We wilden hem er graag bij hebben en we zijn dus blij dat het gelukt is. Nick heeft een goeie leeftijd en meer dan 200 wedstrijden in het betaald voetbal op zijn naam. Hij is centraal achterin inzetbaar, maar ook als linksback en op het middenveld. Al met al een betrouwbare speler die we op meerdere posities goed kunnen gebruiken bij Ajax."![]()
![]()
Toch een groot compliment waard dat we nu al Viergever en Milik, toch twee zeer waarschijnlijke basisspelers, binnen hebben![]()
![]()
over zivkovic ben ik het meest enthousiastquote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:39 schreef Heeinz het volgende:
Toch een groot compliment waard dat we nu al Viergever en Milik, toch twee zeer waarschijnlijke basisspelers, binnen hebben![]()
Nu nog een vleugelaanvaller en dan is de selectie wel rond denk ik zo.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:39 schreef Heeinz het volgende:
Toch een groot compliment waard dat we nu al Viergever en Milik, toch twee zeer waarschijnlijke basisspelers, binnen hebben
Dan mag Overmars beginnen met wat spelers te verkopen.Oh.![]()
Nu kan ie ook niet meer als aankoop erdoor gedrukt door Frank de Boer bestempeld worden zoals eerder bij Moisander en van der Hoorn werd gezegd. Handig gedaan door Miel.quote:![]()
![]()
Iedereen wel denk ik, maar zal volgend jaar nog niet veel gaan spelen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
over zivkovic ben ik het meest enthousiastOh.![]()
Ik niet, groot talent hoor daar niet van maar Groningen speelt countervoetbal en daar komt hij het beste tot zijn recht. Ajax is compleet andersquote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
over zivkovic ben ik het meest enthousiast![]()
je kan toch zien dat hij over technische kwaliteiten bezit waar siggy alleen maar van kan dromenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:41 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik niet, groot talent hoor daar niet van maar Groningen speelt countervoetbal en daar komt hij het beste tot zijn recht. Ajax is compleet anders![]()
Is nog jong en kan je dus makkelijk nog omvormen tot aanspeelpunt.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:41 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik niet, groot talent hoor daar niet van maar Groningen speelt countervoetbal en daar komt hij het beste tot zijn recht. Ajax is compleet andersOh.![]()
Is te slecht voor jong oranje.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
quote:'Ik wil belangrijk worden voor Ajax'
Nick Viergever mag zich vanaf het seizoen 2014-2015 Ajacied noemen. Na een lang en zwaar seizoen met AZ tekende de verdediger zaterdag voor de landskampioen: ,,Spelen voor Ajax was een jongensdroom toen ik klein was."
De 24-jarige Nick Viergever is een gelukkig man nu hij zijn handtekening onder een contract bij Ajax kan zetten. Twee jaar geleden was hij al eens dicht bij een overgang naar de landskampioen, maar toen ging het niet door: ,,Ik hoopte dat ik die stap naar Ajax ooit nog eens zou kunnen maken", vertelt Viergever zaterdagmiddag. ,,Als kleine jongen was Ajax, na Sparta waarvoor ik speelde, mijn favoriete club. Het was een jongensdroom om ooit bij Ajax te spelen. Dat het nu eindelijk werkelijkheid is geworden, is mooi. Voor mij was Ajax in Nederland de beste optie. Bij deze club denk ik nog veel progressie te kunnen maken. Twee jaar geleden had ik een superjaar bij AZ, daarna kreeg ik een dipje maar daar ben ik sterker uit gekomen. Ook heb ik nu meer bagage dan twee jaar geleden, doordat ik aanvoerder was van AZ, door de vele Europese wedstrijden die we met AZ hebben gespeeld maar ook door het ontslag van de trainer. Die ervaringen hebben mij sterker gemaakt.”
De aanvoerder van AZ kende met de Alkmaarse formatie een lang seizoen. ,,We hebben als club 58 wedstrijden gespeeld, waarvan ik er zelf in 56 uitkwam. We kwamen ver in Europa, haalde de halve finale van de beker. Dat is toch een knappe prestatie. Hopelijk speel ik volgend jaar ook 56 duels, maar dan met een groot aantal in de Champions League. Ik ben de afgelopen jaren wel een aantal keer naar Ajax gaan kijken, waaronder op uitnodiging van Niklas Moisander bij Ajax - Real Madrid. Dat vond ik wel een geweldige sfeer, door die hymne vooraf en al die vlaggetjes. Dat soort wedstrijden wil je als voetballer uiteraard spelen. In de Champions League meet je je met de wereldtop.”
De afgelopen tijd heeft Viergever kennisgemaakt met diverse Ajacieden onder wie Frank de Boer. ,,Hij heeft verteld hoe de club in elkaar steekt, wat ze van mij verwachten. Ik heb van die gesprekken een goed gevoel gekregen. Ik had al van bijvoorbeeld Erik Heijblok gehoord hoeveel iedereen bij Ajax voor je doet. Dat zijn dan slechts verhalen en de afgelopen dagen heb ik zelf ervaren dat iedereen uitstraalt voor je klaar te staan. Ook Edwin van der Sar kwam even gedag zeggen. Iedereen was echt heel vriendelijk.”
Viergever hoopt uiteraard veel te spelen: ,,Ik wil een basisspeler worden en mij in de ploeg knokken. Ik zal mijn beste beentje voorzetten en proberen mijn ervaring, hoewel ik zelf ook pas 24 jaar ben, op de jongere jongens over te brengen. Ik zal mij wel moeten aanpassen, maar daarbij verwacht ik geen problemen. Ik wil een belangrijke speler voor Ajax worden en laten zien wat ik waard ben!”
Nu het contract met Ajax helemaal rond is, is het tijd voor vakantie: ,,Zondagavond vertrek ik voor een weekje vakantie samen met mijn vriendin. Dan gaan we nog met de familie weg en is er een bruiloft. Dan gaan we naar een huisje zoeken en het WK volgen natuurlijk. Tijdens het eerste jaar van bondscoach Louis van Gaal heb ik bij het Nederlands Elftal gezeten en zelfs één wedstrijd gespeeld. Ik ging ervoor om ook nu bij de selectie te zitten, maar dat is niet gelukt. Mijn nieuwe doelstelling wordt het EK van 2016.”![]()
Voor de toekomst wel ja. En we weten natuurlijk nog niet precies wat Milik kan in dit team, ben daar wel erg benieuwd naarquote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
![]()
Lijkt me geen verkeerde jongen. En inderdaad die ervaring die hij heeft opgedaan in de EL met AZ kan erg handig zijnquote:![]()
![]()
Simon heeft ook weer eens Ajax.nl geopend zie ik.twitter:simonzwartkruis twitterde op zaterdag 24-05-2014 om 16:35:04#Ajax bevestigt akkoord met Nick Viergever: contract tot medio 2018 reageer retweet
Oh.![]()
viergever heeft aardig wat ervaring, maar als ze speler met nog meer ervaring willen halen zal dat wel voor het middenveld zijn?quote:![]()
Met Viergever en Mike van der Hoorn bij Ajax blijft de competitie wel spannend.Land of the free. Home of the brave.![]()
Veltman, Denswil, Viergever, VDHoorn, prima bezetting voor die twee plekken. Van Rhijn en dan Ligeon/Tete rechts, Boilesen/Riedewald links. Verdediging is klaar.![]()
Wat een waardeloze clubwatcher is datquote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Simon heeft ook weer eens Ajax.nl geopend zie ik.twitter:simonzwartkruis twitterde op zaterdag 24-05-2014 om 16:35:04#Ajax bevestigt akkoord met Nick Viergever: contract tot medio 2018 reageer retweet
![]()
![]()
Johnny Heitingaquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben serieus kan op verschillende posities spelen, Nederlands, redelijk jong alleen jammer dat Moisander dan waarschijnlijk weg zal gaan want je gaat wel inleveren maar dat deed je met Denswil ook.quote:![]()
Wtf is ditViergever
![]()
Die scouting van Ajax mag wel eens tik op de vingers krijgen, eerst Mighty Mike nu dit.Snelle Egel![]()
25 jaar en genoeg ervaring, whooptidoo. Die heeft alleen bij Sparta en AZ de kleedkamers afgebeund.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
viergever heeft aardig wat ervaring, maar als ze speler met nog meer ervaring willen halen zal dat wel voor het middenveld zijn?![]()
Het is vreemd ja, zeker omdat 2 mensen in de staf gewoon ex-topverdedigers waren.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:47 schreef S0nic het volgende:
Wtf is ditViergever
![]()
Die scouting van Ajax mag wel eens tik op de vingers krijgen, eerst Mighty Mike nu dit.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Milik niet vergeten, die zagen ze scoren tegen PSV.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:47 schreef S0nic het volgende:
Wtf is ditViergever
![]()
Die scouting van Ajax mag wel eens tik op de vingers krijgen, eerst Mighty Mike nu dit.![]()
Oh ja, ook niet best wel ver in de EL gekomen. Zeg dan niks.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
25 jaar en genoeg ervaring, whooptidoo. Die heeft alleen bij Sparta en AZ de kleedkamers afgebeund.![]()
Iets met een kleine markt en het budget van Ajax.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het is vreemd ja, zeker omdat 2 mensen in de staf gewoon ex-topverdedigers waren.![]()
ja en de afgelopen jaren goed in de EL gedaanquote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
25 jaar en genoeg ervaring, whooptidoo. Die heeft alleen bij Sparta en AZ de kleedkamers afgebeund.![]()
Jij zal het wel beter weten dan Frank, Bergkamp, Jonk en Overmars inderdaad.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:47 schreef S0nic het volgende:
Wtf is ditViergever
![]()
Die scouting van Ajax mag wel eens tik op de vingers krijgen, eerst Mighty Mike nu dit.![]()
Een ervaren speler noem ik een Poulsen, een Ooijer.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:48 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Oh ja, ook niet best wel ver in de EL gekomen. Zeg dan niks.
Nick Viergever als ervaren speler, kom op zeg.![]()
![]()
Ik denk dat Viergever redelijk tot zijn recht komt bij Ajax. Bij Ajax speel je als verdediger met veel ruimte in de rug en gebrek aan snelheid is niet zo'n probleem bij Viergever. Ook een kopduel verliezen is geen ramp zo ver van de goal. Ik probeer ook maar een beetje positief te blijven.![]()
Wat is ervaren dan? Leeftijd? Rot op, die gast heeft 200 wedstrijden in het betaald voetbal gespeeld las ik net.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een ervaren speler noem ik een Poulsen, een Ooijer.
Nick Viergever als ervaren speler, kom op zeg.![]()
ach, nogmaals, iedereen dacht ook dat moisander compleet zou falen, misschien worden we verrastquote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:50 schreef Kopsterk het volgende:
Ik denk dat Viergever redelijk tot zijn recht komt bij Ajax. Bij Ajax speel je als verdediger met veel ruimte in de rug en gebrek aan snelheid is niet zo'n probleem bij Viergever. Ook een kopduel verliezen is geen ramp zo ver van de goal. Ik probeer ook maar een beetje positief te blijven.![]()
Ow jij bent er natuurlijk ook zo één. Goed argument. Dit werd ook gezegd bij Van der Hoorn. Gelukkig hebben ze die zoveel beter gemaakt.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:49 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Jij zal het wel beter weten dan Frank, Bergkamp, Jonk en Overmars inderdaad.Snelle Egel![]()
Het is inderdaad ondenkbaar dat een speler er niet meteen kan staan. Normaal doen aankopen het gelijk fantastisch vanaf het moment dat ze in het eerste staan.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:51 schreef S0nic het volgende:
[..]
Ow jij bent er natuurlijk ook zo één. Goed argument. Dit werd ook gezegd bij Van der Hoorn. Gelukkig hebben ze die zoveel beter gemaakt.![]()
Krijgen we deze onzin weerquote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:51 schreef S0nic het volgende:
[..]
Ow jij bent er natuurlijk ook zo één. Goed argument. Dit werd ook gezegd bij Van der Hoorn. Gelukkig hebben ze die zoveel beter gemaakt.Hoe kun je Hoorn nou beoordelen op die 96 minuten die hij heeft gemaakt in het eerste.
![]()
Dat is wel de bedoeling ja.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:52 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Het is inderdaad ondenkbaar dat een speler er niet meteen kan staan. Normaal doen aankopen het gelijk fantastisch vanaf het moment dat ze in het eerste staan.![]()
OVERMARS___!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Van der Hoorn en Viergever zullen er nooit staan. Missen gewoon het niveau voor Ajax. Als je ze eerst jaren de tijd moet geven kan je beter iemand uit de jeugd pakkenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:52 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Het is inderdaad ondenkbaar dat een speler er niet meteen kan staan. Normaal doen aankopen het gelijk fantastisch vanaf het moment dat ze in het eerste staan.Wat ook het beleid is.
Snelle Egel![]()
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:53 schreef Seam het volgende:
OVERMARS, JONK, BERGKAMP, DE BOER___!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
Ik heb hem ook vaak genoeg in Jong Ajax gezien, daar was hij nog slechter.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Krijgen we deze onzin weerHoe kun je Hoorn nou beoordelen op die 96 minuten die hij heeft gemaakt in het eerste.
Snelle Egel![]()
Iemand uit de jeugd zoals Denswil? Die er ook maar weinig van bakt in het eerste zo'n speler bedoel je? Of moeten we Riedewald erin zetten met zijn 18 jaar?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:54 schreef S0nic het volgende:
[..]
Van der Hoorn en Viergever zullen er nooit staan. Missen gewoon het niveau voor Ajax. Als je ze eerst jaren de tijd moet geven kan je beter iemand uit de jeugd pakkenWat ook het beleid is.
![]()
Als ik 96 minuten meespeel bij Ajax, kan jij zelfs zien dat ik totaal ongeschikt ben voor dat niveau. Zo is het ook ongeveer bij Van der Hoorn. Je hoeft hem echt geen 10 wedstrijden te zien falen om te weten dat hij er niets van kan. Miskoop, gewoon toegeven, hem in de verkoop zetten, je verlies pakken en over tot de orde van de dag.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Krijgen we deze onzin weerHoe kun je Hoorn nou beoordelen op die 96 minuten die hij heeft gemaakt in het eerste.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Jaren de tijd geven inderdaad. En daarnaast:quote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:54 schreef S0nic het volgende:
[..]
Van der Hoorn en Viergever zullen er nooit staan. Missen gewoon het niveau voor Ajax. Als je ze eerst jaren de tijd moet geven kan je beter iemand uit de jeugd pakkenWat ook het beleid is.
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:50 schreef Tyron het volgende:
[..]
ach, nogmaals, iedereen dacht ook dat moisander compleet zou falen, misschien worden we verrast![]()
Goeien vergelijking ook enzoquote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als ik 96 minuten meespeel bij Ajax, kan jij zelfs zien dat ik totaal ongeschikt ben voor dat niveau. Zo is het ook ongeveer bij Van der Hoorn. Je hoeft hem echt geen 10 wedstrijden te zien falen om te weten dat hij er niets van kan. Miskoop, gewoon toegeven, hem in de verkoop zetten, je verlies pakken en over tot de orde van de dag.![]()
![]()
Jezus Christusquote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als ik 96 minuten meespeel bij Ajax, kan jij zelfs zien dat ik totaal ongeschikt ben voor dat niveau. Zo is het ook ongeveer bij Van der Hoorn. Je hoeft hem echt geen 10 wedstrijden te zien falen om te weten dat hij er niets van kan. Miskoop, gewoon toegeven, hem in de verkoop zetten, je verlies pakken en over tot de orde van de dag.![]()
Soms moet je overdrijven om je punt duidelijk te maken.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
En wie moet dan als backup fungeren? Je hebt minimaal 4 centrale verdedigers nodig.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja tog speler presteert een jaar niet gewoon opzouten en je verlies nemen ja het is niet andersquote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Iemand uit de jeugd zoals Denswil? Die er ook maar weinig van bakt in het eerste zo'n speler bedoel je? Of moeten we Riedewald erin zetten met zijn 18 jaar?![]()
Heb ik net gezegd, Johnny Heitinga halen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
En wie moet dan als backup fungeren? Je hebt minimaal 4 centrale verdedigers nodig.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Je "punt" slaat als een lul op een drumstelquote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Soms moet je overdrijven om je punt duidelijk te maken.![]()
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Heb ik net gezegd, Johnny Heitinga halen.![]()
![]()
Op LCV?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
![]()
Die is beter en meer ervaren dan v.d Hoornquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Eigen jeugd + aankopen die iets toevoegen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:54 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik zie dat jij meer weet van het beleid dat Ajax voert, vertel wat meer alsjeblieft
De eersten kunnen er niets van. En de aankopen zijn ook niet echt gelukkig gedaan. Alleen Cilissen is een goede aankoop gebleken.![]()
Ja die kan het niveau sowieso aan, zekerheidjequote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
![]()
Dan hielden we er weinig overquote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:56 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ja tog speler presteert een jaar niet gewoon opzouten en je verlies nemen ja het is niet anders![]()
![]()
Op LCV hebben we al 3 opties: Moisander, Denswil en Viergever dus nuquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben je nou echt zo dom of doe je dit voor de grap?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:57 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Op LCV hebben we al 3 opties: Moisander, Denswil en Viergever dus nu![]()
Moisander bakt er ook geen reet van inderdaadquote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:57 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Eigen jeugd + aankopen die iets toevoegen.
De eersten kunnen er niets van. En de aankopen zijn ook niet echt gelukkig gedaan. Alleen Cilissen is een goede aankoop gebleken.![]()
Wat klopt er niet aan?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo dom of doe je dit voor de grap?Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk dat de technische staf vindt dat Denswil nog één jaar nodig heeft om te groeien, voordat hij vaste basisspeler wordt. Volgend seizoen moet hij nog even concurreren met Viergever. Als dit het geval is, dan is het logisch dat je geen hoog bedrag voor een nieuwe verdediger uit gaat geven.![]()
Nou dan hebben we er toch 2 man, wat doe je nou moeilijk. Denswil en Viergeverquote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Moisander zal niet meer bij Ajax spelenOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat is toch ook de bedoeling?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nou dan hebben we er toch 2 man, wat doe je nou moeilijk. Denswil en Viergever![]()
Inderdaad, waar wie is de vervanger van Veltman dan?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Mocht Moisander wonder boven wonder blijven dan kun je Denswil een jaar uitlenen dat zou goed zijn voor zijn ontwikkelingquote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:58 schreef Kopsterk het volgende:
Ik denk dat de technische staf vindt dat Denswil nog één jaar nodig heeft om te groeien, voordat hij vaste basisspeler wordt. Volgend seizoen moet hij nog even concurreren met Viergever. Als dit het geval is, dan is het logisch dat je geen hoog bedrag voor een nieuwe verdediger uit gaat geven.![]()
Hoornquote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Inderdaad, waar wie is de vervanger van Veltman dan?![]()
Al hebben we nu ook direct mooi een back-up voor Boilesen. Hoef je Dijks niet daar te opstellen, ook een opluchting![]()
Ja dat is maar de vraag, je hebt Hoorn zojuist bij het grof vuil gezet. Gewoon verlies pakken. Yolo.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Inderdaad, waar wie is de vervangen van Veltman dan?![]()
Jammer dat er niet op een normale manier een discussie gehouden kan worden. Sommige mensen geven nou eenmaal wel kritiek op het aankoopbeleid. Maar goed lekker de rest na praten joh.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:56 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ja tog speler presteert een jaar niet gewoon opzouten en je verlies nemen ja het is niet andersSnelle Egel![]()
Dat wou Denswil niet geloof ikquote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mocht Moisander wonder boven wonder blijven dan kun je Denswil een jaar uitlenen dat zou goed zijn voor zijn ontwikkeling![]()
Preciesquote:
En ik zeg dus, verkoop Van der Hoorn en neem Heitinga voor hem in de plaats, als RCV dus. Snap je het nu?Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom zou je dat doen danquote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:00 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Precies
En ik zeg dus, verkoop Van der Hoorn en neem Heitinga voor hem in de plaats, als RCV dus. Snap je het nu?Dat zou pas dom zijn
![]()
Doordat hij 96 minuten heeft gemaakt in het eerste.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als hij beter was had hij er wel meer gemaakt.![]()
Veltman heeft zich ook gewoon goed ontwikkelt dat vergeten we nog wel eens hierquote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doordat hij 96 minuten heeft gemaakt in het eerste.
Als hij beter was had hij er wel meer gemaakt.![]()
Heb ik net gezegd. Heitinga is een betere verdediger dan Van der Hoorn. Niet omdat hij zo goed is, maar omdat Hoorn zo slecht is. Verder heeft Heitinga veel ervaring, kan de andere jonge verdedigers beter maken, ook op de training/kleedkamer. Het is slechts als back-up, want Veltman speelt normaliter gewoon. Verder is het maar voor 1 seizoen, daarna komt jeugdspeler Damon Mirani.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen danDat zou pas dom zijn
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ligt er maar net aan welk niveau je denkt dat Ajax nastreeft. Waar jij kennelijk niet al te hoog over denkt.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:58 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Moisander bakt er ook geen reet van inderdaad![]()
Daarom koos Frank eerder voor Denswil en Moisander ipv Van der Hoorn. Duidelijk.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Veltman heeft zich ook gewoon goed ontwikkelt dat vergeten we nog wel eens hierSnelle Egel![]()
Veltman maakte regelmatig foutjes.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Veltman heeft zich ook gewoon goed ontwikkelt dat vergeten we nog wel eens hier![]()
Je kan niet in één keer een enorme sprong omhoog maken hé. Je zal steeds iets beter moeten worden en Moisander draagt daaraan bij.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:02 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan welk niveau je denkt dat Ajax nastreeft. Waar jij kennelijk niet al te hoog over denkt.![]()
Oh, dus jij vindt Van der Hoorn beter dan Heitinga?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:03 schreef GGMM het volgende:
Oh, en Shreyas
Wat een onzin kraamt die gast uit zeg.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ook pas zijn eerste echte seizoen in het eerste. Heeft gewoon een vormdip gehad, kan gebeuren toch?quote:![]()
Jij volgt Heitinga intensief?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Oh, dus jij vindt Van der Hoorn beter dan Heitinga?![]()
1 seizoen en backup voor Veltman.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Heb ik net gezegd. Heitinga is een betere verdediger dan Van der Hoorn. Niet omdat hij zo goed is, maar omdat Hoorn zo slecht is. Verder heeft Heitinga veel ervaring, kan de andere jonge verdedigers beter maken, ook op de training/kleedkamer. Het is slechts als back-up, want Veltman speelt normaliter gewoon. Verder is het maar voor 1 seizoen, daarna komt jeugdspeler Damon Mirani.
Ja, Heitinga hapt gelijk toe en tekent morgen nog. Ik bedoel, zo'n kans laat je als Heitinga toch niet liggen? Op je 31e gewoon een contract voor 1 jaar op de bank bij Ajax. Geweldige kans.![]()
Kan gebeuren ja, maar als Van der Hoorn dicht tegen het niveau aanzat had hij wel een keer een kans gekregen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:03 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ook pas zijn eerste echte seizoen in het eerste. Heeft gewoon een vormdip gehad, kan gebeuren toch?![]()
Op zich zou het ook wel handig zijn om een ander type centrale verdediger te hebben, eentje die vooral goed kan verdedigen en sterk in de lucht is, voor als je onder druk staat in een lastige wedstrijd en/of een voorsprong wilt verdedigen.![]()
De clubs staan niet voor Heitinga in de rij hoor.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:04 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
1 seizoen en backup voor Veltman.
Ja, Heitinga hapt gelijk toe en tekent morgen nog. Ik bedoel, zo'n kans laat je als Heitinga toch niet liggen? Op je 31e gewoon een contract voor 1 jaar op de bank bij Ajax. Geweldige kans.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat zeg ik. Frank heeft gewoon bar weinig vertrouwen in Van der Hoorn. Ik zie met Denswil/Viergever hetzelfde gebeuren. Al kan Viergever nog op linksback spelen. Zonde van het geld.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan gebeuren ja, maar als Van der Hoorn dicht tegen het niveau aanzat had hij wel een keer een kans gekregen.Snelle Egel![]()
Op ervaring wint Heitinga natuurlijk van Mike, maar groeipotentieel is er meer bij Mike natuurlijk want ja wat heeft Johnny eigenlijk laten zien in Engeland. 14 wedstrijden voor Fulham in een half jaar is gewoon peanuts.. En daarvoor 1 potje voor Everton in eerste helft van het seizoen![]()
Dat zal ongetwijfeld. Maar hem nu al afschrijven lijkt me ook niet echt goed, al heeft hij natuurlijk werkelijk niks gepresteerd dit seizoen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan gebeuren ja, maar als Van der Hoorn dicht tegen het niveau aanzat had hij wel een keer een kans gekregen.![]()
Halfjaar.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Op ervaring wint Heitinga natuurlijk van Mike, maar groeipotentieel is er meer bij Mike natuurlijk want ja wat heeft Johnny eigenlijk laten zien in Engeland. 14 wedstrijden voor Fulham in een jaar is gewoon peanuts..![]()
2 seizoenen geleden brak hier de pleuris uit toen moisander ipv viergever werd gehaald. En nu allemaal ontkennen zeker![]()
![]()
Zegt genoeg toch. Overigens welke club gaat er nou geld neer leggen voor Van der Hoorn?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De clubs staan niet voor Heitinga in de rij hoor.![]()
![]()
Ja, nu klopt je hele punt niet meer.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kwam ik net ook al achter, gecorrigeerd
14 wedstrijden in een half jaar is gewoon prima.![]()
Onzin, Frank vindt Veltman gewoon beter. Als er geen vertrouwen was in van der Hoorn dan hadden ze hem niet gehaald.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:05 schreef S0nic het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Frank heeft gewoon bar weinig vertrouwen in Van der Hoorn. Ik zie met Denswil/Viergever hetzelfde gebeuren. Al kan Viergever nog op linksback spelen. Zonde van het geld.![]()
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Onzin, Frank vindt Veltman gewoon beter. Als er geen vertrouwen was in van der Hoorn dan hadden ze hem niet gehaald.![]()
Ja, of het is een miskoop.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Onzin, Frank vindt Veltman gewoon beter. Als er geen vertrouwen was in van der Hoorn dan hadden ze hem niet gehaald.![]()
Je merkt aan alles dat Frank ziet dat Van der Hoorn niet goed genoeg is. Toen Veltman geblesseerd was koos hij ook voor Moisander - Denswil ipv Van der Hoorn een kans te geven.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Onzin, Frank vindt Veltman gewoon beter. Als er geen vertrouwen was in van der Hoorn dan hadden ze hem niet gehaald.
Onzin.Snelle Egel![]()
Waarom?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zou kunnen maar dat kun je pas echt beoordelen na het aankomende seizoen![]()
Grote stap van Utrecht naar Ajax, ongelukkig seizoen gehad maar zou dit seizoen progressie moeten makenquote:![]()
Ach, 4gever, waarom niet? Liever dat dan een v/d Hoorn 2.0, plus je wil toch ook wel een beetje wat spelers in je selectie hebben die al wat seizoenetjes basis in (minstens) de Eredivisie hebben gespeeld me dunkt.![]()
quote:De transfer is onder voorbehoud van de uitslag van de medische keuring en de afhandeling van enkele formaliteiten.Voor degene die het echt niet zien zitten is er nog een mogelijkheid de transfer onmogelijk te maken.
![]()
Nee hoor maar het is onzin om Van der Hoorn nu al met de grond gelijk te maken en hem af te schrijven. Misschien haalt hij wel nooit het niveau van Ajax maar dat kun je nu nog niet beoordelenquote:![]()
Dan zou je hetzelfde over Sana kunnen zeggen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Grote stap van Utrecht naar Ajax, ongelukkig seizoen gehad maar zou dit seizoen progressie moeten maken
Soms is het wel duidelijk dat een speler er niet komt. Is niet erg verder maar 6 miljoen voor een speler waar we 3 betere met meer potentie hebben staan is gewoon dom geweest.![]()
Sana heeft er al 2 seizoenen opzitten bij Ajaxquote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan zou je hetzelfde over Sana kunnen zeggen.
Soms is het wel duidelijk dat een speler er niet komt. Is niet erg verder maar 6 miljoen voor een speler waar we 3 betere met meer potentie hebben staan is gewoon dom geweest.![]()
En na een halve was het duidelijk dat hij ging mislukken.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sana heeft er al 2 seizoenen opzitten bij Ajax![]()
4.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan zou je hetzelfde over Sana kunnen zeggen.
Prima toch, er is een kans dat dit ook gaat gebeuren bij VdH maar geef hem dit seizoen nog om zich te bewijzen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
En na een halve was het duidelijk dat hij ging mislukken.![]()
![]()
Ja, zei het al... kun je van zowat iedereen terugvinden. Viergever was veeeeeeeeel beter dan Moisander.quote:![]()
Dit halve topic heeft boter op z'n hoofd. Destijds was het sowieso hetzelfde verhaal over Moisander, en nu is dat de grote man en moet Viergever opzouten. Ik zie niet in waarom je het niet zou proberen als hij <2 miljoen is en je goed kan verdienen aan Moisander.quote:![]()
Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat Viergever naar Ajax zou gaan. Dat Moisander weg gaat wel. Ik dacht dat van der Hoorn het vertrouwen wel zou krijgen volgend seizoen.“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
Forum Opties Forumhop: Hop naar: