BUG / [CENTRAAL] Bannerproblemen #4quote:Op vrijdag 23 mei 2014 07:00 schreef GhpH het volgende:
Eigenlijk moet er iets komen tegen interfererende ads. Strontziek word ik ervan.
Terekde clakt
Doeiquote:Op vrijdag 23 mei 2014 07:05 schreef klabbakus het volgende:
whehe, zelfs op je telefoon
op PC kan ik het nog hebben en wegklikken in 0.000002 seconde, op smartphone wordt dat wat lastiger
dit doen ze 2 keer op m'n telefoon en ik ben voor altijd weg, op de pc daarintegen klik ik gewoon weg en lees ik verder
Toen ik een iphone had, had ik em ook gewoon gejailbreakt en er een adblocker opgezetquote:Op vrijdag 23 mei 2014 07:26 schreef Stokfiguur het volgende:
Ik wilde je aanraden je telefoon te rooten en een adblocker te installeren maarja, tis een iPhone.
Heb jij dat? Dus je ziet geen ads op FOK!?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 07:26 schreef Stokfiguur het volgende:
Ik wilde je aanraden je telefoon te rooten en een adblocker te installeren maarja, tis een iPhone.
Lees, je kunt alleen scrollen om de ad heen, alleen helemaal bovenin het scherm en helemaal onderin het schermquote:Op vrijdag 23 mei 2014 07:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lees ts, tik om te annuleren zo moeilijk is het niet
Ik zie nergens ads.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Heb jij dat? Dus je ziet geen ads op FOK!?
6. Advertenties en reclamequote:
Mensen die de fok regels uit hun hoofd wetenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:45 schreef Dimens het volgende:
[..]
6. Advertenties en reclame
a. Omdat FOK! een gratis dienst is wordt er op de pagina’s binnen FOK! reclame gemaakt in tekstuele en (audio)visuele vorm. Het weren van deze reclame, geven van uitleg over het weren van deze reclame, aanzetten tot weren van deze reclame of vragen om uitleg over het weren van deze reclame is verboden, tenzij FOK! zelf uitdrukkelijk een manier biedt de reclame-uitingen uit te schakelen. De reclame stelt het voortbestaan van FOK! veilig en overtreding van deze regel kan reden zijn voor onmiddellijke uitsluiting van FOK!
Algemene voorwaarden
Maar gauw uitzetten op FOK! dan.
Mensen die de regels niet hebben gelezen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:26 schreef Stokfiguur het volgende:
[..]
Mensen die de fok regels uit hun hoofd weten
Zoveel waarde hechten aan fokquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mensen die de regels niet hebben gelezen.
Ik bedoel echt over het gehele internet. Dingen die voor je scherm komen zelfs al heb je adblock. Ook achterlijke surveys enzo.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 07:04 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
BUG / [CENTRAAL] Bannerproblemen #4
Geen dank
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |