9 van de 10 70's nummers ken ik omdat ik ben terug gaan spitten na dat nummer ergens in een sample van een hiphop nummer voorkwam, was anders nooit bij dits soort dingen uitgekomen.quote:
heb je wel een beetje gelijk inquote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:16 schreef Braindead2000 het volgende:
Toch gek he dat (goeie) muziek zo gedomineerd wordt door mannen. Nu komen er ook alleen mannenplaten voorbij. In mijn eigen muziekcollectie heb ik ook nauwelijks vrouwen.
Voor de tweede feministische golf mochten vrouwen ook amper het huis verlaten.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:16 schreef Braindead2000 het volgende:
Toch gek he dat (goeie) muziek zo gedomineerd wordt door mannen. Nu komen er ook alleen mannenplaten voorbij. In mijn eigen muziekcollectie heb ik ook nauwelijks vrouwen.
dat verklaart het dan wel ja, ik ken toch meer de muziek die vaak op de radio kwam en nog steeds komt en wat er vroeger thuis werd gedraaid natuurlijkquote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
9 van de 10 70's nummers ken ik omdat ik ben terug gaan spitten na dat nummer ergens in een sample van een hiphop nummer voorkwam, was anders nooit bij dits soort dingen uitgekomen.
Maar dat is al weer een tijdje geleden. Zijn er trouwens veel vrouwelijke goede hiphoppers?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Voor de tweede feministische golf mochten vrouwen ook amper het huis verlaten.
inderdaad, de vrouwen in mijn collectie zijn volgens mij bijna allemaal vanaf de late 60s, 70s en laterquote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Voor de tweede feministische golf mochten vrouwen ook amper het huis verlaten.
Twee handjes vol en dat is over 3 decennia genomen en naar mijn smaak natuurlijk(artiestes als lil kim, foxy brown en da brat komen er niet in voor).quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:20 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Maar dat is aal weer een tijdje geleden. Zijn er trouwens veel vrouwelijke goede hiphoppers?
is dat dezelfde zangeres, zo ja, wel cool danquote:
Ik wil wel een beetje funk!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:51 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik wou nog even in de 60s blijven of naar de 50s.
de zelfde rapster ja, maar zodra ze major gaan, moeten ze meestal van die sex dingen maken.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
is dat dezelfde zangeres, zo ja, wel cool dan
dan kon ze dus wel goed zingen en klopt zodra ze groter worden gaat het andersquote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
de zelfde rapster ja, maar zodra ze major gaan, moeten ze meestal van die sex dingen maken.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:34 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Daar weet/heb ik helemaal niks van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |