ja ruikt heel vettig danquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:22 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo vies, vooral de geur.
kan zeker lekker zijn maar niet gewoon een stuk kaas met paneermeel, ik wil niet eens weten hoe ze het gaat klaarmaken, echt hequote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
gebakken kaas kan lekker zijn, zolang je het maar niet te lang in de pan laat zitten
Als de kaas voor mijn gevoel net iets mist doe ik er wel eens een beetje poedersuiker op als ik het op brood eet. Best lekker hoor.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja ruikt heel vettig dan
[..]
kan zeker lekker zijn maar niet gewoon een stuk kaas met paneermeel, ik wil niet eens weten hoe ze het gaat klaarmaken, echt he![]()
en heeeeee PaRo ook in da house![]()
ok, ik zal het in mijn achterhoofd bewaren, ik gebruik tegenwoordig steeds vaker een beetje suiker in gerechten voor de smaak dus waarom niet op kaasquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:30 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Als de kaas voor mijn gevoel net iets mist doe ik er wel eens een beetje poedersuiker op als ik het op brood eet. Best lekker hoor.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:33 schreef ChocoFan het volgende:
ook zo lekker![]()
en dat van vanilla ice was een grapje he heren
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:52 schreef ChocoFan het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Goedesmorgens mijn SC onderdanen
![]()
iedereen lekker geslapen![]()
![]()
quote:
Poedersuiker op kaas?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:30 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Als de kaas voor mijn gevoel net iets mist doe ik er wel eens een beetje poedersuiker op als ik het op brood eet. Best lekker hoor.
voor mij niet, is nog steeds een toppertje voor mij en brul ik altijd lekker meequote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:36 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]Vanilla ice heeft "under pressure" voor mij verziekt.
Ik kan geen enkel door Kayne West geproduceerd nummer uitstaan, sinds hij "Move On Up" verkrachtte.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:36 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]Vanilla ice heeft "under pressure" voor mij verziekt.
Ik hou van kaas maar als je dezelfde kaas koopt dan zit er altijd verschil tussen en soms heb je het gevoel dat het iets mist. Dan doe ik er wel eens poedersuiker op.quote:
Deze gast was pas echt THUG!quote:
ik begin nu toch wel heel erg door te denken door al die liedjes met bepaalde titels en tekstenquote:
Yeah baby!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik kan geen enkel door Kayne West geproduceerd nummer uitstaan, sinds hij "Move On Up" verkrachtte.
nee joh jij bent niet oud en ikke ook niet maar ik ken ze wel bijna allemaal merk ik, maar ja ik had dan ook een oude moeder die veel muziek luisterdequote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:42 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Kolere heej, ik dacht dat ik de oudste was hiero!
Ik ben uit '71 maar de voortgang van de tijd is omgekeerd evenredig met de kwaliteit van de muziek.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:42 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Kolere heej, ik dacht dat ik de oudste was hiero!
Ik wou nog even in de 60s blijven of naar de 50s.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
gaan we richting de rock nu want dat vind ik ook goed man![]()
![]()
de serie ken ik niet maar het liedje wel, het originele danquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:49 schreef Braindead2000 het volgende:
Vonden jullie dit ook zo'n goede serie?
ik wilde richting de 70s juistquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:51 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik wou nog even in de 60s blijven of naar de 50s.
Goeie serie hoor. Komen die koppen je niet bekend voor?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
de serie ken ik niet maar het liedje wel, het originele dan
ja ik herken ze absoluut maar de serie zegt me nietsquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:54 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Goeie serie hoor. Komen die koppen je niet bekend voor?
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Jij ben geloof ik 4 jaar jonger dan mij. Het kan best dat je toen 10 of 11 was, je het wel af en toe gezien hebt, maar vergeten bent.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja ik herken ze absoluut maar de serie zegt me niets
zou best kunnen maar ik mocht vroeger bepaalde dingen echt niet zien ivm slechte invloed enzquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:58 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Jij ben geloof ik 4 jaar jonger dan mij. Het kan best dat je toen 10 of 11 was, je het wel af en toe gezien hebt, maar vergeten bent.
disco, rock, pop ik vind de meeste dingen leuk uit de 70squote:
ja die ken ik ookquote:
en deze nietquote:
omg, die ken ik ook al, wat een toestandquote:
Ik heb die term wel eens voorbij zien gaan. Bedoelen ze daar de zenderkamer mee?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:07 schreef ChocoFan het volgende:
Joezi weet niet wat we bedoelen met de febo![]()
gna gna ik weet het lekker wel![]()
Durf je het hier niet te vragen dan of zit je gewoon weer mensen te fucken in de COS
klopt, dat is ten tijde van DGK ontstaan in de COS en toen lurkte ik altijd mee dus dat weet je danquote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:10 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik heb die term wel eens voorbij zien gaan. Bedoelen ze daar de zenderkamer mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |