huh nee alleen orthodoxe Joden toch?? AFC is de club van Amsterdam!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:04 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Precies. En bij Ajax spelen alleen Amsterdammers toch?
Haha, met van die krulletjes.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:08 schreef Joezi het volgende:
[..]
huh nee alleen orthodoxe Joden toch?? AFC is de club van Amsterdam!
Hoe heet ze ook al weer. Zij zit in de Idolsjury toch?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dat lied kan ik ook helemaal meezingen, gelukkig is er niemand thuis nu
jeurny kaagman ofzoquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:10 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hoe heet ze ook al weer. Zij zit in de Idolsjury toch?
Jerney Kaagman ofzoquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:10 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hoe heet ze ook al weer. Zij zit in de Idolsjury toch?
Hij was juist heel beschaafd en intellectueel en deed zich later steeds meer voor als THUG 4 LIFE.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:09 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Haha, met van die krulletjes.
Nee maar ik heb het over de persoon twee pak, niet de hele jij bent van links, ik ben van rechts-hype.
Je reactie doet vermoeden alsof hij van slim naar dom gedrag ging. Dat ben ik niet met je eens. Zelfs midden in die hele Thug4life zag je hem interviews geven en dingen doen die al die goedkope rappertjes zonder boodschap nooit zouden doen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:11 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hij was juist heel beschaafd en intellectueel en deed zich later steeds meer voor als THUG 4 LIFE.
Dat heb ik ook. Hij acteert, presenteert, zingt en kan het geen van alle.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
bij die kinderen krijg ik enge neigingen net zoals bij johnny de mol
juist en dat alles door zijn familie brrrrquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:15 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Hij acteert, presenteert, zingt en kan het geen van alle.
Ja daarom lijkt het dus deels een act toch. Maar we zullen het beiden nooit echt wetenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:14 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je reactie doet vermoeden alsof hij van slim naar dom gedrag ging. Dat ben ik niet met je eens. Zelfs midden in die hele Thug4life zag je hem interviews geven en dingen doen die al die goedkope rappertjes zonder boodschap nooit zouden doen.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
juist en dat alles door zijn familie brrrr![]()
nog een leuk liedje![]()
Mwah act. Ik snap wel wat je bedoelt, maar ik zie het meer als dat hij zich bewust was van de wereld waarin hij leefde. Ik had het idee dat hij een gevoel duidelijk wilde maken dat meer mensen hadden, en toen hij te rebels werd vonden ze het wel genoeg geweest.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:18 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja daarom lijkt het dus deels een act toch. Maar we zullen het beiden nooit echt weten
Dat vind ik altijd zo vies, vooral de geur.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:21 schreef ChocoFan het volgende:
en omdat het hier af en toe ook over utopia gaat
omfg wat doet die vanessa weer allemaal ranzige dingen in die keuken![]()
ik snap echt niet dat mensen daar nog willen eten, die kijken echt geen streams dat is onmogelijk
gebakken kaasserieus
ja en toch ken ik die ook hoorquote:
gebakken kaas kan lekker zijn, zolang je het maar niet te lang in de pan laat zittenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:21 schreef ChocoFan het volgende:
en omdat het hier af en toe ook over utopia gaat
omfg wat doet die vanessa weer allemaal ranzige dingen in die keuken![]()
ik snap echt niet dat mensen daar nog willen eten, die kijken echt geen streams dat is onmogelijk
gebakken kaasserieus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |