Oopsquote:
klinkt lekker jaquote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
The Rhythm Machine - Kick
Zeg nou zelf,wie heeft er drugs nodig om op dit nummer uit zijn dak te gaan?
Wij zijn hartstikke braaf toch!quote:
Ik ben tegen rellen vooral.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:13 schreef Joezi het volgende:
[..]
OopsMaar jij bent toch ook tegen die negatieve bagger daar.
wij volgens mij wel maar joezi en babu zijn nog wel eens vervelend in de COSquote:
Valt reuze mee!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
wij volgens mij wel maar joezi en babu zijn nog wel eens vervelend in de COS![]()
ook al moet ik er soms wel om lachen
juist, kan ik ook niet goed tegen als mensen gaan rellenquote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Rage Against The Machine - Renegades Of Funk
Wij mogen niet op zondag stemmen vanwege de grondwet enzo(zegmaar het zelfde als dat koningsdag niet op een zondag mag vallen.)quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:23 schreef Miek37 het volgende:
Even iets anders, weet iemand waarom wij samen met the Uk gisteren hebben gestemd en de rest Europa dat a.s. zondag doet, waarom wij eerder?
Ow oke dan! thanks!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Wij mogen niet op zondag stemmen vanwege de grondwet enzo.
Ik kan me ook wel betere dingen bedenken dan op zondag te stemmen eilk.quote:
een beetje laat maar eetsequote:
laat?,toen ik nog van 9 tot 6 werkte,at ik niet voor kwart over 7quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
een beetje laat maar eetse![]()
handig hoor als je ff wat gaat doen en dan ineens een half uur later er achter komen dat je eigenlijk met iets anders bezig was![]()
mijn reactie was laatquote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
laat,toen ik nog van 9 tot 6 werkte,at ik niet voor kwart over 7
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
mijn reactie was laat
en hier eten we meestal rond 7 uur
ik zat nog ff te luisteren naar rage againstquote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Black Sheep-Butt In The Meantime
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik zat nog ff te luisteren naar rage against![]()
ook lekker maar ze staan ff in de wacht want er lopen hier nu drumbands rond en dat vind ik ook lekkerquote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik accepteer de cookies.
Zack De La Rocha, KRS-One & The Last Emperor - C.I.A. (Criminals In Action)
ok.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:58 schreef ChocoFan het volgende:
ga ik toch naar buiten om te kijken
stoppen ze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop