Dat zegt niets. Ik rol er ook net uit en ik moet zo nog even werken.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb al weekend. Getuige het feit dat ik pas om half twaalf m'n bed uit kwam
Doordeweeks ik vaak een uur of 4 a 5... In het weekend uurtje of 7 a 8... En dat er niet uit gaan als je vrij bent ook al ben je wakker, zoals zwabber dat heb ik ook heel ergquote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:19 schreef liesje1979 het volgende:
Ik slaap s nachts meestal een uur of 6 a 7. En s avonds nog 1 a 2 uur.
oh das minder, gecondoleerd nogquote:Op vrijdag 23 mei 2014 13:33 schreef Inodder het volgende:
Moest eigenlijk naar een crematie, maar was al erg laat weg van werk, onderweg zat het ook nog erg tegen.
ik heb al 5 uur gewerkt vandaagquote:
raarrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:49 schreef Joezi het volgende:
ik sta elke dag om 11/12 uur op, ben ik nu raar?
meeste slapen uit tot 11/12 in het weekend.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:49 schreef Joezi het volgende:
Nee, dat deed ik ook toen ik avonddienst draaide.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:49 schreef Joezi het volgende:
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:51 schreef ChocoFan het volgende:
ok die moest nog ff![]()
![]()
en nee hoor ik slaap ook vaak tot een uur of 11 of 12
tenzij ik ook raarrrrrrrrrrr ben
![]()
![]()
Konden we maar gewoon de hele dag door slapenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:50 schreef isax het volgende:
[..]
meeste slapen uit tot 11/12 in het weekend.
zij dee hetquote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
Konden we maar gewoon de hele dag door slapen
Yes, dat was het wachten wel waardquote:
Ik heb er zelfs even de livestream monden voor gesnoerd..quote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs even de livestream monden voor gesnoerd..
gister was er nog iemand die nooit meer wilde slapenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
Konden we maar gewoon de hele dag door slapen
lol zo denk ik er snachts overquote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
gister was er nog iemand die nooit meer wilde slapen![]()
kweet alleen niet meer wie
toch jijquote:
hadden we maar gewoon een aan en uit knop, is toch ideaal!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
toch jijdurfde het niet te zeggen dat jij het was
en ja dat heb ik snachts ook, dan wil ik niet slapen en als ik eenmaal in bed lig dan wil ik er eigenlijk niet meer uit
dat zou vet handig zijn en dan kunnen instellen hoe lang je slaapt en dan uitgerust wakker wordenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:47 schreef Joezi het volgende:
[..]
hadden we maar gewoon een aan en uit knop, is toch ideaal!
haha die twerk aan het eind! worden die shows ergens uitgezonden of gestreamd?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:51 schreef ChocoFan het volgende:
ik zit nou allemaal jimmy fallon clipjes te kijken![]()
ik vind hem echt goed![]()
en deze vind ik nog steeds 1 van de beste
maar dat komt door het jeugdsentiment![]()
Will Smith.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:55 schreef Joezi het volgende:
[..]
haha die twerk aan het eind! worden die shows ergens uitgezonden of gestreamd?
ik kijk nu ff op youtube maar ik ben een keer begonnen met de hele afleveringen kijken dus die zullen vast te vinden zijnquote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:55 schreef Joezi het volgende:
[..]
haha die twerk aan het eind! worden die shows ergens uitgezonden of gestreamd?
kan mij niet zo schelen als ik er maar om moet lachenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:57 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Die gast is zo cheesy. En alles is nep.
lol noem 1 artiest die niet nep is, behalve MJ dan he!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:57 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Die gast is zo cheesy. En alles is nep.
Dude is evil. I'm telling you.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:58 schreef Joezi het volgende:
[..]blijft toch een jeugdheld, nu is ie wel minder met zn stomme kinderen
twee pakquote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:59 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol noem 1 artiest die niet nep is, behalve MJ dan he!
bij die kinderen krijg ik enge neigingen net zoals bij johnny de molquote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:58 schreef Joezi het volgende:
[..]blijft toch een jeugdheld, nu is ie wel minder met zn stomme kinderen
Brainiequote:
Precies. En bij Ajax spelen alleen Amsterdammers toch?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:03 schreef Joezi het volgende:
[..]
hahahahah die dude is gewoon geboren op de East Coast
Ik bewaar hem voor later.quote:
prima want het is wel een langequote:
Vandaag zin in de sixties.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
prima want het is wel een langemaar wel vet grappig
![]()
en weer een heerlijk liedje![]()
![]()
huh nee alleen orthodoxe Joden toch?? AFC is de club van Amsterdam!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:04 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Precies. En bij Ajax spelen alleen Amsterdammers toch?
Haha, met van die krulletjes.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:08 schreef Joezi het volgende:
[..]
huh nee alleen orthodoxe Joden toch?? AFC is de club van Amsterdam!
Hoe heet ze ook al weer. Zij zit in de Idolsjury toch?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dat lied kan ik ook helemaal meezingen, gelukkig is er niemand thuis nu
jeurny kaagman ofzoquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:10 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hoe heet ze ook al weer. Zij zit in de Idolsjury toch?
Jerney Kaagman ofzoquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:10 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hoe heet ze ook al weer. Zij zit in de Idolsjury toch?
Hij was juist heel beschaafd en intellectueel en deed zich later steeds meer voor als THUG 4 LIFE.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:09 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Haha, met van die krulletjes.
Nee maar ik heb het over de persoon twee pak, niet de hele jij bent van links, ik ben van rechts-hype.
Je reactie doet vermoeden alsof hij van slim naar dom gedrag ging. Dat ben ik niet met je eens. Zelfs midden in die hele Thug4life zag je hem interviews geven en dingen doen die al die goedkope rappertjes zonder boodschap nooit zouden doen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:11 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hij was juist heel beschaafd en intellectueel en deed zich later steeds meer voor als THUG 4 LIFE.
Dat heb ik ook. Hij acteert, presenteert, zingt en kan het geen van alle.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
bij die kinderen krijg ik enge neigingen net zoals bij johnny de mol
juist en dat alles door zijn familie brrrrquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:15 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Hij acteert, presenteert, zingt en kan het geen van alle.
Ja daarom lijkt het dus deels een act toch. Maar we zullen het beiden nooit echt wetenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:14 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je reactie doet vermoeden alsof hij van slim naar dom gedrag ging. Dat ben ik niet met je eens. Zelfs midden in die hele Thug4life zag je hem interviews geven en dingen doen die al die goedkope rappertjes zonder boodschap nooit zouden doen.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
juist en dat alles door zijn familie brrrr![]()
nog een leuk liedje![]()
Mwah act. Ik snap wel wat je bedoelt, maar ik zie het meer als dat hij zich bewust was van de wereld waarin hij leefde. Ik had het idee dat hij een gevoel duidelijk wilde maken dat meer mensen hadden, en toen hij te rebels werd vonden ze het wel genoeg geweest.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:18 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja daarom lijkt het dus deels een act toch. Maar we zullen het beiden nooit echt weten
Dat vind ik altijd zo vies, vooral de geur.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:21 schreef ChocoFan het volgende:
en omdat het hier af en toe ook over utopia gaat
omfg wat doet die vanessa weer allemaal ranzige dingen in die keuken![]()
ik snap echt niet dat mensen daar nog willen eten, die kijken echt geen streams dat is onmogelijk
gebakken kaasserieus
ja en toch ken ik die ook hoorquote:
gebakken kaas kan lekker zijn, zolang je het maar niet te lang in de pan laat zittenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:21 schreef ChocoFan het volgende:
en omdat het hier af en toe ook over utopia gaat
omfg wat doet die vanessa weer allemaal ranzige dingen in die keuken![]()
ik snap echt niet dat mensen daar nog willen eten, die kijken echt geen streams dat is onmogelijk
gebakken kaasserieus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |