Ik welquote:
Nee, ik haat kaasfondue, gekloot in zo'n pannetje en dan flikkert de hele zooi van je prikker af in de fonduequote:
jep...dom volkquote:
je moet niet alles persoonlijk aantrekken. Ik had het niet over jou maar over het oude garde gedoe.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 02:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dat dacht ik ook ik ben me serieus van geen kwaad bewust
en mij is vaak genoeg verteld in het begin van Utopia dat zwaaien en reageren op elkaar in de SC thuis hoort
dus daar post ik nu braaf en gedraag me redelijk naar mijn idee en toch doen we het nog steeds niet goed en blijkt hier ook van alles niet te mogen
dan moet je afwassen hequote:Op vrijdag 23 mei 2014 02:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, ik haat kaasfondue, gekloot in zo'n pannetje en dan flikkert de hele zooi van je prikker af in de fondue
Delen ze ze gratis uit dan?quote:
toevallig een oude gekregen en aan mijn oma gegeven die er niks meer kan, maar kan ze foto's op zien.quote:
ik wist gelukkig dit keer wel dat je het goed meendequote:Op vrijdag 23 mei 2014 02:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
je moet niet alles persoonlijk aantrekken. Ik had het niet over jou maar over het oude garde gedoe.
Ik gaf zelfs een compliment.
Ja wat moet ik dan, ik kan moots toch nu niet weer gaan afvallen nadat ik 'r gisteren als Sancho Panza heb afgeschilderdquote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 02:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja wat moet ik dan, ik kan moots toch nu niet weer gaan afvallen nadat ik 'r gisteren als Sancho Panza heb afgeschilderd
Die was mooi gemaakt! Wel een tweede post waardquote:Op vrijdag 23 mei 2014 02:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja wat moet ik dan, ik kan moots toch nu niet weer gaan afvallen nadat ik 'r gisteren als Sancho Panza heb afgeschilderd
Zeker van de vrachtwagen gevallenquote:
Gewoon warm maken, bord met brood, tomaatjes en komkommer, hete kaas erover geen flikkeren. Beetje peper en wat andere kruiden. Eet smakelijk.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 02:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, ik haat kaasfondue, gekloot in zo'n pannetje en dan flikkert de hele zooi van je prikker af in de fondue
Waar ?quote:
Flikker op met tomaten en komkommer. Hup brood aan je vork en draaien in die pan.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 02:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gewoon warm maken, bord met brood, tomaatjes en komkommer, hete kaas erover geen flikkeren. Beetje peper en wat andere kruiden. Eet smakelijk.
Kaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |