Als ik het zou weten wel, kennis is macht zeggen ze dan. Nou, niet altijd. Sommige dingen hoef ik echt niet te weten, doe maar gewoon en dan klaar ermee.quote:
nee toch? ook als ie op land land land?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 04:31 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
eentje met een doorsnee van 10 km is al genoeg voor het einde van de mensheid.
Dan wil je vast wel naar de SC-BBQ komen als je dat zou weten.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 04:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Dood ga ik toch wel, en alleen doodgaan doen we allemaal. Ik weet het niet misschien is een big bang niet zo verkeerd.
Nee, nu niet, maar ik zou hem wel willen hebbenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 04:29 schreef Joezi het volgende:
Als je nu eenmalig een knop had om de aarde te laten exploderen, zou je m dan indrukken?
De Big Bang was eenmalig.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 04:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Dood ga ik toch wel, en alleen doodgaan doen we allemaal. Ik weet het niet misschien is een big bang niet zo verkeerd.
Dan leef je als een god.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 04:34 schreef Parlay het volgende:
[..]
Nee, nu niet, maar ik zou hem wel willen hebben
quote:
10 jaar?, zal wel 10 miljoen jaar zijnquote:Op vrijdag 23 mei 2014 04:35 schreef Joezi het volgende:
Elke dag wordt onze aarde bestookt met zo'n 6 miljard indringers: meteoroïden, meestal niet veel groter dan een speldenkop. Maar elke paar duizend jaar komt er een planetoïde of komeet naar beneden die een complete stad kan wegvagen. Binnen nu en 10 jaar valt er waarschijnlijk een meteoriet uit de lucht die de hele mensheid kan uitroeien...
bron:wikipedia
Cool tochquote:
niet zo bang worden ineensquote:Op vrijdag 23 mei 2014 04:37 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
10 jaar?, zal wel 10 miljoen jaar zijn
Het is steeds vroeger he? Hier ook al dat gepiep. Ik pak de buksquote:
Dan ben ik 58. Oke no problemo.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 04:38 schreef Joezi het volgende:
[..]
niet zo bang worden ineensKan ook wel 15 jaar zijn hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |