Nou vertelquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neh, mag geen naam hebben, ik gebruik het wel eens bij een intro. Ik ben er ooit aan begonnen omdat ik het intro van The River van Bruce Springsteen op een mondharmonica wilde/moest spelen en toen ben ik begonnen te oefenen met Blowin in the wind, da's niet zo moeilijkquote:
Die druk haar snor met al die kut gifjes. Gelijk heeft ze.quote:
SPOILER: LiesjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was wel benieuwd.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 01:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Die druk haar snor met al die kut gifjes. Gelijk heeft ze.
Springsteen en Dylan staan in mijn top 3. Ken je Guy Clark? Die staat er ook in.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 01:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Neh, mag geen naam hebben, ik gebruik het wel eens bij een intro. Ik ben er ooit aan begonnen omdat ik het intro van The River van Bruce Springsteen op een mondharmonica wilde/moest spelen en toen ben ik begonnen te oefenen met Blowin in the wind, da's niet zo moeilijk
Ik heb zo geen zin in dat voetbal gedoe.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 01:59 schreef liesje1979 het volgende:
Bijna weer oranje vlaggetjes aan mijn huis.
Ja die ken ik wel en ook wel enkele nummers van 'm. Ik ben geen groot fan, niet omdat ie niet goed zou zijn, maar omdat ik eenvoudig niet zo heel veel van m heb gehoord.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 01:58 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Springsteen en Dylan staan in mijn top 3. Ken je Guy Clark? Die staat er ook in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |