En we hadden vanmiddag nog wel een diepgaande discussiequote:Op vrijdag 23 mei 2014 01:17 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dit is gewoon literatuur. Ze zouden onze posts moeten verzamelen in een boek.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 01:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja dat was wel een royale kutfilm ja
De review van The Nostalgia Critic is ook schitterend
inderdaad, de dingen die we soms typen zijn echt wel mooi en inhoudelijk en soms gaat het zelfs over Utopiaquote:Op vrijdag 23 mei 2014 01:17 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dit is gewoon literatuur. Ze zouden onze posts moeten verzamelen in een boek.
Bij geenstijl staat de PVV op 4 zetels.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 01:18 schreef Joezi het volgende:
[..]
En we hadden vanmiddag nog wel een diepgaande discussieIk baal ook van D66
PVV is wel mooi, nog wel te veel helaas
Ik vind ook dat deze sc Utopio zou moeten hetenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 01:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
inderdaad, de dingen die we soms typen zijn echt wel mooi en inhoudelijk en soms gaat het zelfs over Utopia
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 01:20 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Bij geenstijl staat de PVV op 4 zetels.
Op basis van bijna 200.000 binnengekomen stemmen uit honderden stembureaus, durven we het aan om een DEAD HEAT te callen tussen D66, CDA en PVV. Alle drie staan ze in de GeenPeil Stijlloze Stemmentellers meting op vier zetels. Die van D66 is ferm, die van CDA neigt naar een gelopen race, en de PVV kan er nog eentje zakken naar drie. Maar dat is wat we op dit moment uit de gecheckte resultaten van 517 stembureaus kunnen opmaken. In totaal zijn er ruim 1100 Stijlloze Stemmentellers die hun uitslag hebben doorgestuurd. De servers draaien overuren om alle filmpjes te verwerken, het TelTeam perst zweet per liter om alles te checken, balancen en dubbelchecken. Maar deze tussenuitslag durven we wel aan: D66 vier zetels, CDA vier zetels, en PVV vier zetels met een kans op eentje verlies. Zo snel mogelijk meer...
Jij bent net Billy, waait met alle winden meequote:Op vrijdag 23 mei 2014 01:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
inderdaad, de dingen die we soms typen zijn echt wel mooi en inhoudelijk en soms gaat het zelfs over Utopia
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 01:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij bent net Billy, waait met alle winden mee
Okay ik haalde het nog wel van de Televaag.. Piraten niks dus.. wat een dom volk hebben we toch.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 01:20 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Bij geenstijl staat de PVV op 4 zetels.
Op basis van bijna 200.000 binnengekomen stemmen uit honderden stembureaus, durven we het aan om een DEAD HEAT te callen tussen D66, CDA en PVV. Alle drie staan ze in de GeenPeil Stijlloze Stemmentellers meting op vier zetels. Die van D66 is ferm, die van CDA neigt naar een gelopen race, en de PVV kan er nog eentje zakken naar drie. Maar dat is wat we op dit moment uit de gecheckte resultaten van 517 stembureaus kunnen opmaken. In totaal zijn er ruim 1100 Stijlloze Stemmentellers die hun uitslag hebben doorgestuurd. De servers draaien overuren om alle filmpjes te verwerken, het TelTeam perst zweet per liter om alles te checken, balancen en dubbelchecken. Maar deze tussenuitslag durven we wel aan: D66 vier zetels, CDA vier zetels, en PVV vier zetels met een kans op eentje verlies. Zo snel mogelijk meer...
heb je dat nou pas door, dat wist ik al eerderquote:Op vrijdag 23 mei 2014 01:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij bent net Billy, waait met alle winden mee
lol ik waai juist tegen alle winden in, valt hier nog wel meequote:Op vrijdag 23 mei 2014 01:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
heb je dat nou pas door, dat wist ik al eerder
ik erger mij soms aan mijzelf maar zo werkt het nou eenmaal soms bij mij
vind gewoon dat heel veel mensen gelijk hebben op heel veel punten
en een eigen mening vormen is dan best moeilijk
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 01:24 schreef truushangmat het volgende:
Zo 3 flessen leeg gemaakt... Lekker slapen heren, morgen komt de kater
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 01:24 schreef truushangmat het volgende:
Uhh nou ik weet dat je het niet snaptquote:Op vrijdag 23 mei 2014 01:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
heb je dat nou pas door, dat wist ik al eerder
ik erger mij soms aan mijzelf maar zo werkt het nou eenmaal soms bij mij
vind gewoon dat heel veel mensen gelijk hebben op heel veel punten
en een eigen mening vormen is dan best moeilijk
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 01:21 schreef Jian het volgende:
Moeilijk gedoe. Lekkere wijven, daar heb ik dan weer wat mee, Lekkere wijven en lekkere muziek![]()
gewoon ook een goeie zin: Lay, lady, lay, lay across my big brass bed![]()
das kut dan van die katerquote:Op vrijdag 23 mei 2014 01:24 schreef truushangmat het volgende:
hmm krijg ook zin om te zuipen..quote:Op vrijdag 23 mei 2014 01:24 schreef truushangmat het volgende:
Of welquote:
Kijk wij begrijpen elkaar, die kutten liggen vannacht nog te dromen over de EU en D66, terwijl je gewoon beter ... nou jaquote:
Over ons hoeft niemand zich druk te maken.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 01:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Kijk wij begrijpen elkaar, die kutten liggen vannacht nog te dromen over de EU en D66, terwijl je gewoon beter ... nou ja
Zo bedoelde ik hem ook.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 01:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
die snap ik wel en heb ik nog niet eerder gezien dus ik vind hem erg grappig![]()
![]()
![]()
Dat is ook een meningquote:
Het meeloop gedrag met je gifjes. Niet je politieke voorkeurquote:
absoluutquote:Op vrijdag 23 mei 2014 01:30 schreef Joezi het volgende:
lol iedereen heeft z'n eigen zieke afwijkende mood hiero
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |