Dat is juist cool toch, moet ik ook eens doen. Ik maak het liefst ook een eigen gifjequote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Weet ik niet, misschien post ik te vaak plaatjes van dingen die ik maak. Of als ik bijvoorbeeld een blu-ray of boek binnen heb waar ik enthousiast over ben.
Maar ik wil alleen maar mijn enthousiasme kwijt.
Maar heb je al een afspraak om die aubergine te laten verwijderen, of dat nog niet?quote:
echt nietquote:
Ergertquote:Op vrijdag 23 mei 2014 01:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
echt nietik heb altijd het idee dat je je verschrikkelijk irriteert aan mij terwijl ik juist hetzelfde denk op de meeste vlakken
Wat is dat nou weer voor een opmerking.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 01:00 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Maar heb je al een afspraak om die aubergine te laten verwijderen, of dat nog niet?
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 01:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een opmerking.
Kom op babu, mootie hoort er ook bij.. Geef jij die dame eens heel snel een dikke pakkert!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 01:00 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Maar heb je al een afspraak om die aubergine te laten verwijderen, of dat nog niet?
Beetje laat na cunt, vagina en raging bitch. Tikje kansloos.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 01:02 schreef Joezi het volgende:
[..]
Kom op babu, mootie hoort er ook bij.. Geef jij die dame eens heel snel een dikke pakkert!
en waarom erger je dan aan mij, misschien kan ik er iets aan doenquote:
Trustequote:
Nee gekkie, je ergert je aan iets, en iets irriteert je.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 01:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
en waarom erger je dan aan mij, misschien kan ik er iets aan doen
ik ben anders dan billy en kan prima met kritiek omgaan![]()
nou ja, soms dan
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 01:02 schreef Joezi het volgende:
[..]
Kom op babu, mootie hoort er ook bij.. Geef jij die dame eens heel snel een dikke pakkert!
oooohhh hahaha ja ik ben redelijk slecht in nederlands soms, mijn engels is beterquote:Op vrijdag 23 mei 2014 01:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee gekkie, je ergert je aan iets, en iets irriteert je.
Irriteren aan bestaat niet.
Het was een taalnazidingetje.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 01:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Beetje laat na cunt, vagina en raging bitch. Tikje kansloos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |