Oh echt? Dat heb ik net omzeild door dat spoedje. Toch nice dan.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:22 schreef ManScat het volgende:
Lekker kut ook weer. Tussen Utrecht en Amersfoort rijden bussen ipv treinen net als tussen Dieren en Zutphen. Lekker als je van Breda naar Groningen moet.
Dan maar de IC direct =D
Ik zit wel vaak 's avonds en in het weekend te studeren.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:53 schreef Wave103 het volgende:
Wou dat ik zoveel kon werken als sommigen hier. Dat studeren ook altijdDoe ik eigenlijk alleen zodat ik kan hiken.
Idd, kan met geluk 1 dag per week werken, maar mijn lieve RuG probeert het zo vaak mogelijk wel te verneukenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:53 schreef Wave103 het volgende:
Wou dat ik zoveel kon werken als sommigen hier. Dat studeren ook altijdDoe ik eigenlijk alleen zodat ik kan hiken.
Welke moet je zijn? Die aan de snelweg of die iets verderop?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:10 schreef johnson555 het volgende:
maandag richting Meerkerk, tips?
Ik hoor namelijk horrorverhalen en zie nu op 9292 dat ik op t eind behoorlijk moet lopen.
Veel plezier, vergeet niet Power-functie aan te doenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:09 schreef Drilboor het volgende:
Maandag een wisselrit waarbij de berijder er flink op vooruit gaat. Breda-Amsterdam in een V60 D6 en terug een Civic Hybrid. Daarna nog naar Bergen op Zoom om een 107 te halen die naar Breda moet.
t is aan een N-weg langs een river (niet de A-snelweg dus)quote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:12 schreef Wave103 het volgende:
[..]
Welke moet je zijn? Die aan de snelweg of die iets verderop?
De 2 die hier vaak langskomen zitten eigenlijk beide vlak langs de A27, alleen bij de ene is het opstappen vlak bij de snelweg en de ander boven aan een dijk, meer in Meerkerk zelf. (Toch?)quote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:20 schreef johnson555 het volgende:
[..]
t is aan een N-weg langs een river (niet de A-snelweg dus)
o wacht woops, verwar mn afleveren met ophalenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:32 schreef CruisinDen het volgende:
[..]
De 2 die hier vaak langskomen zitten eigenlijk beide vlak langs de A27, alleen bij de ene is het opstappen vlak bij de snelweg en de ander boven aan een dijk, meer in Meerkerk zelf. (Toch?)
En waar moet je daarna heen? Richting het zuiden is namelijk een geweldige reis via Arkel en andere plaatsen waar je nooit eerder van hebt gehoord.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:36 schreef johnson555 het volgende:
[..]
o wacht woops, verwar mn afleveren met ophalenophalen in Nieuwerbrug afleveren in Meerkerk
mag t? ik hou t toch voor me voorlopigquote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:30 schreef Wave103 het volgende:
Ohja, we kunnen gewoon straatnamen noemen toch? Steenstraat of energieweg
Den Bosch - Leiderdorpquote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:42 schreef BDeHaaas het volgende:
[..]
En waar moet je daarna heen? Richting het zuiden is namelijk een geweldige reis via Arkel en andere plaatsen waar je nooit eerder van hebt gehoord.
Qua reistijd is t idd echt ongelooflijk, moet voor mn eerste rit 1,5 uur en voor die tweede rit 2,45 min met ov alleen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 13:04 schreef Viezze het volgende:
Gewoon via Utrecht reizen dan, anders moet je 300 keer overstappen en qua tijd scheelt het weinig.
Zie ook dat ik allemaal info van de berijder moet noteren, plus handtekening. Moet de auto ophalen bij een afleverpunt van hun, dus de berijder zal er waarschijnlijk ook wel niet zijn. Lekker danquote:Op zondag 1 juni 2014 16:55 schreef Sarasi het volgende:
Wow dat klinkt wel heel ingewikkeld allemaal...
Gaat waarschijnlijk om BlueMotion Polo van een softwarebedrijf, of niet? Die zijn zo'n beetje volledig bestickerd, je moet inderdaad kijken of het er nog goed opzit, geen scheuren o.i.d. of dat het los begint te laten.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:52 schreef Solidberg het volgende:
Moet morgen voor A. Nijmegen het c. formulier invullen, wat een rot formulier is dat. Datum noteren van volgende APK beurt, banden controleren en achterhalen waar de zomer/winterbanden zijn.
Checklist of USB-kabel aanwezig ofniet, en of de bestickering nog klopt ofniet.
Hoe moet ik dat laatste weten? Of gaat het enkel erom of stickers nog goed opzitten oid?
Gaat inderdaad om een Polo, geen idee dat C. een IT-bedrijf was, verklaard ook meteen waarom ze niet dat makkelijke formulier van A. zelf gebruikenquote:Op zondag 1 juni 2014 17:01 schreef Wave103 het volgende:
[..]
Gaat waarschijnlijk om BlueMotion Polo van een softwarebedrijf, of niet? Die zijn zo'n beetje volledig bestickerd, je moet inderdaad kijken of het er nog goed opzit, geen scheuren o.i.d. of dat het los begint te laten.
Onderhoud staat in de boordcomputer, voor APK even een kentekencheck runnen. Auto's worden toch allemaal op het filiaal van A. weer gecheckt, dus aan het eind van de rit maakt het niet bijster veel uitquote:Op zondag 1 juni 2014 18:25 schreef Viezze het volgende:
Stelt allemaal niet zo veel voor, had dat laatst ook. Oude berijder moet je vragen bij het afleverpunt, maar waarschijnlijk weten ze dat niet en dan kan je gewoon neerzetten "Onbekend". Onderhoudsbeurt, APK e.d. is vaak wel ergens te vinden dus gewoon je tijd nemen.
Bij het afleveren keken ze nergens naar, dus dat geeft wel weer aan hoeveel waarde er aan wordt gehecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |