Jawel, maar daar neemt ook niemand op aldus Lijntjequote:Op woensdag 28 mei 2014 00:03 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Heeft AR geen noodnummer?
Ik zet startstop altijd uit in de file
Geen idee, niet bij mij bekend. Kreeg gewoon zo'n bandje.quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:03 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Daarom altijd bellen zodra je de aflevertijd niet gaat halen. Kunnen ze ter plekke alvast een back-up plan voor je regelen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:01 schreef DukeJan het volgende:
[..]
Heb ook wel eens een Astra drie keer achter elkaar af laten slaan, stond ie in z'n drie![]()
Gisteren trouwens wanhopig in de file, ruim drie uur gedaan over Assen-Utrecht, waarvan ongeveer drie kwartier op de fucking afrit in Utrecht. Dan gaat zo'n stop-start systeem behoorlijk vervelend worden. Kwam ik bij het afleveradres, is iedereen al naar huis. AR was ook al dicht (was zes uur). Gelukkig de sleutels nog af kunnen geven aan de beveiliging, anders had ik geen idee gehad wat ik had moeten doen.
Had om vier uur al gebeld dat ik de oorspronkelijke aflevertijd van vijf uur niet ging redden, maar was tot zes open. Aangezien ik om vijf uur letterlijk tot 3 km afstand genaderd was dacht ik dat dat wel moest lukken. Die laatste 3k duurde echter nog eens een uurquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:05 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Daarom altijd bellen zodra je de aflevertijd niet gaat halen. Kunnen ze ter plekke alvast een back-up plan voor je regelen.Ik heb een keer een Corsa twee keer laten afslaan en de derde keer kunnen wegrijden, stond ook in z'n drie. Best knap nog, vond ik.
Bij zo'n senior afgooien ofwat?quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:05 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Daarom altijd bellen zodra je de aflevertijd niet gaat halen. Kunnen ze ter plekke alvast een back-up plan voor je regelen.Ik heb een keer een Corsa twee keer laten afslaan en de derde keer kunnen wegrijden, stond ook in z'n drie. Best knap nog, vond ik.
Jaquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:26 schreef Wave103 het volgende:
Damn, ik denk dat ik nu eindelijk snap wat 'de vogel' is (nooit voor gereden). Is de naam toevallig rood en zilver?
Ja. En je ziet ze werkelijk overal. Hebben ook veel andere namen trouwens waaronder ze werken, maar altijd met dat vogeltje.quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:26 schreef Wave103 het volgende:
Damn, ik denk dat ik nu eindelijk snap wat 'de vogel' is (nooit voor gereden). Is de naam toevallig rood en zilver?
En dan regent hetquote:Op woensdag 28 mei 2014 10:04 schreef Sarasi het volgende:
Opeens nog een spoedje Groningen-Schiphol erbij gekregen. Lekker, amper OV zo!BMW 1 serie cc. Eerste cabrio voor mij.
Hier niet.quote:
"Compact SUV".. een SUV hoort niet compact te zijn.quote:
mjawel.quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:29 schreef BlackLining het volgende:
[..]
"Compact SUV".. een SUV hoort niet compact te zijn.
Vroegste tijd waarop ze kunnen sluiten.quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:13 schreef Ordinateur het volgende:
Sinds wanneer is AR om 18 uur gesloten?
En lukt dit ook vaak in de praktijk?quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:15 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Vroegste tijd waarop ze kunnen sluiten.
Ik zet startstop altijd uitquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:03 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Mja, maar in de taxi gaat hij gelijk weer aan als je de auto aan/uit zet. Heb echt geen zin om dat ding constant uit/aan te zetten.quote:
Dan is AR morgen dicht.quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:49 schreef Sarasi het volgende:
Ritten voor vrijdag ook al binnen.BMW 318 en een VW Passat, met een optie op een derde ritje.
Nee.quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:26 schreef Ordinateur het volgende:
En
[..]
En lukt dit ook vaak in de praktijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |