picsquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:44 schreef Amoeba het volgende:
Vrouwelijke AR studentenchauffeur gespot in Breukelen. Ik rapporteer; 7/10
Moest je in Zoeterwoude bij 's lands mooiste bierbrouwer zijn?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:23 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik heb die Daihatsu Cuore echt 3-4x af laten slaan.
Morgen JAJA U RAADT HET VAST AL
's-Hertogenbosch - SCHIPHOL
en Zoeterwoude - 's-Hertogenbosch.
resp. een Ford Mondeo en een CX5
Muhahaha sukkelquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:35 schreef ManScat het volgende:
[..]
Nee, uit Groningen stad. Maar moest een Transit ophalen in Farmsum
Ben ook op die N360 geflitst.
Nee, particulier. Die vent vroeg helemaal naar mijn legitimatie.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:19 schreef Viezze het volgende:
[..]
Moest je in Zoeterwoude bij 's lands mooiste bierbrouwer zijn?
[..]
Muhahaha sukkel
Sukkel speakingquote:
's lands mooiste bierbrouwer in Zoeterwoude? Dacht dat Heineken daar zat?quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:19 schreef Viezze het volgende:
[..]
Moest je in Zoeterwoude bij 's lands mooiste bierbrouwer zijn?
[..]
Muhahaha sukkel
Haha! Ik moet vrijdag bij exact dezelfde zijn in Purmerend. Lekker veel uitroeptekens en GROTE LETTERS in het mailtje idd. Hoe laat moet jij er zijn?quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:44 schreef ManScat het volgende:
Voor vrijdag twee ritten. Groningen - Enkhuizen en Purmerend - Breda. Mito en een Octavia. Voor de tweede rit mag ik ECHT NIET het Autoreset--inname/uitgifte formulier gebruiken!!!1!1!Einz/caps
Tussen 11 en 12, jij dan?quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:28 schreef DukeJan het volgende:
[..]
Haha! Ik moet vrijdag bij exact dezelfde zijn in Purmerend. Lekker veel uitroeptekens en GROTE LETTERS in het mailtje idd. Hoe laat moet jij er zijn?
En strak in pak, ik mocht meteen een proefrit maken in een McLaren ;P. Er stonden daar meer McLarens dan dat er Golfjes bij een VW dealer zouden staan. ^^quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:52 schreef Sjouveur het volgende:
Goede tip, met een A6 kan je je daar ook wel vertonen
Dat kloptquote:Op woensdag 28 mei 2014 18:08 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
's lands mooiste bierbrouwer in Zoeterwoude? Dacht dat Heineken daar zat?
Ok, ik dacht namelijk even dat Grolsch en Hertog Jan samen een joint venture waren aangegaan en in Zoeterwoude waren gaan zitten, maar jij hebt gewoon een slechte smaak dusquote:
quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:56 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ok, ik dacht namelijk even dat Grolsch en Hertog Jan samen een joint venture waren aangegaan en in Zoeterwoude waren gaan zitten, maar jij hebt gewoon een slechte smaak dus
quote:Fries rukt in wasstraat
De medewerkster van een wasstraat aan de Ynfeart, bij Heerenveen, was woensdag getuige van een opmerkelijk spektakel: ze stuitte op een heerschap dat zijn wellustige sidderaal verwende terwijl zijn auto werd gewassen.
De vrouw aarzelde geen moment toen ze de zelfbevlekkende onverlaat zijn paarskleurige cycloop zag beroeren en alarmeerde de lokale hermandad, bericht het Noordhollands Dagblad.
Deze wist het zedeloze sujet, een 27-jarige inwoner van gemeente De Friese Meren, in hechtenis te nemen. De ongegeneerde smeerkees kreeg een proces-verbaal aan zijn broek wegens schennispleging.
Bron: PowNed
Maar zo'n supercar lijkt me wel mega vet om te hebben enzo, maar ben ik de enige die die cabrio het mooiste vind? Die velgen zijn me ook een partij strak zeg.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:37 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
En strak in pak, ik mocht meteen een proefrit maken in een McLaren ;P. Er stonden daar meer McLarens dan dat er Golfjes bij een VW dealer zouden staan. ^^
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] <- die cabrio
Het was een leuke dag
Dat taalgebruik kan ook alleen maar van PowNed zijnquote:
Lekker elitair he.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:48 schreef trolley het volgende:
[..]
Dat taalgebruik kan ook alleen maar van PowNed zijn
Same here, ben wel eens in het plaatsje Zeeland geweest, maar dat ligt in Brabantquote:Op vrijdag 30 mei 2014 07:21 schreef Sarasi het volgende:
Op naar de BMW. En dan mag ik bijna naar Zeeland. Wel jammer dat het nog net Brabant is, anders had ik nu in alle provincies een auto afgeleverd of opgehaald.
Oh echt? Dat heb ik net omzeild door dat spoedje. Toch nice dan.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:22 schreef ManScat het volgende:
Lekker kut ook weer. Tussen Utrecht en Amersfoort rijden bussen ipv treinen net als tussen Dieren en Zutphen. Lekker als je van Breda naar Groningen moet.
Dan maar de IC direct =D
Ik zit wel vaak 's avonds en in het weekend te studeren.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:53 schreef Wave103 het volgende:
Wou dat ik zoveel kon werken als sommigen hier. Dat studeren ook altijdDoe ik eigenlijk alleen zodat ik kan hiken.
Idd, kan met geluk 1 dag per week werken, maar mijn lieve RuG probeert het zo vaak mogelijk wel te verneukenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:53 schreef Wave103 het volgende:
Wou dat ik zoveel kon werken als sommigen hier. Dat studeren ook altijdDoe ik eigenlijk alleen zodat ik kan hiken.
Welke moet je zijn? Die aan de snelweg of die iets verderop?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:10 schreef johnson555 het volgende:
maandag richting Meerkerk, tips?
Ik hoor namelijk horrorverhalen en zie nu op 9292 dat ik op t eind behoorlijk moet lopen.
Veel plezier, vergeet niet Power-functie aan te doenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:09 schreef Drilboor het volgende:
Maandag een wisselrit waarbij de berijder er flink op vooruit gaat. Breda-Amsterdam in een V60 D6 en terug een Civic Hybrid. Daarna nog naar Bergen op Zoom om een 107 te halen die naar Breda moet.
t is aan een N-weg langs een river (niet de A-snelweg dus)quote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:12 schreef Wave103 het volgende:
[..]
Welke moet je zijn? Die aan de snelweg of die iets verderop?
De 2 die hier vaak langskomen zitten eigenlijk beide vlak langs de A27, alleen bij de ene is het opstappen vlak bij de snelweg en de ander boven aan een dijk, meer in Meerkerk zelf. (Toch?)quote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:20 schreef johnson555 het volgende:
[..]
t is aan een N-weg langs een river (niet de A-snelweg dus)
o wacht woops, verwar mn afleveren met ophalenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:32 schreef CruisinDen het volgende:
[..]
De 2 die hier vaak langskomen zitten eigenlijk beide vlak langs de A27, alleen bij de ene is het opstappen vlak bij de snelweg en de ander boven aan een dijk, meer in Meerkerk zelf. (Toch?)
En waar moet je daarna heen? Richting het zuiden is namelijk een geweldige reis via Arkel en andere plaatsen waar je nooit eerder van hebt gehoord.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:36 schreef johnson555 het volgende:
[..]
o wacht woops, verwar mn afleveren met ophalenophalen in Nieuwerbrug afleveren in Meerkerk
mag t? ik hou t toch voor me voorlopigquote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:30 schreef Wave103 het volgende:
Ohja, we kunnen gewoon straatnamen noemen toch? Steenstraat of energieweg
Den Bosch - Leiderdorpquote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:42 schreef BDeHaaas het volgende:
[..]
En waar moet je daarna heen? Richting het zuiden is namelijk een geweldige reis via Arkel en andere plaatsen waar je nooit eerder van hebt gehoord.
Qua reistijd is t idd echt ongelooflijk, moet voor mn eerste rit 1,5 uur en voor die tweede rit 2,45 min met ov alleen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 13:04 schreef Viezze het volgende:
Gewoon via Utrecht reizen dan, anders moet je 300 keer overstappen en qua tijd scheelt het weinig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |