Oke, bedankt. Denk dat het boetebedrag nou niet echt hoog is. Reed met 10 km/h te hard langs een flitspaal, volgens mij buiten de bebouwde kom.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:31 schreef Ordinateur het volgende:
[..]
Bedrag wordt idd op je loon ingehouden, en als je loon niet hoog genoeg is dan betalen ze je reserveringen uit.
Edit: En dan houden ze het daar op in uiteraard
Je krijgt dan een mail met 'Bekeuring De Heer ManScat'. Daarin staat als het goed is gewoon een kopie van de bekeuring dat je ff kan controleren, en wanneer ze het geld inhouden.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:47 schreef ManScat het volgende:
[..]
Oke, bedankt. Denk dat het boetebedrag nou niet echt hoog is. Reed met 10 km/h te hard langs een flitspaal, volgens mij buiten de bebouwde kom.
Edit: hoor je nog dat het wordt ingehouden dan, doordat het bijvoorbeeld op de loonstrook vermeld wordt?
Yes, rijdt wel ok, niet bijzonder.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:07 schreef driekeerdrie het volgende:
Straks in een Lancia Delta 1.4 rijden. Iemand wel eens in gereden? De specs klinken best prima.
Ik moest vanmiddag in Weert zijn (vanuit Delfzijlquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:01 schreef Wave103 het volgende:
Vandaag met een buurtbusje naar een mini-dorpje in Limburg. Beginnen ze allemaal dialect te lullen. Mooi daar
Nog iemand uit Delfzijlquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:06 schreef ManScat het volgende:
[..]
Ik moest vanmiddag in Weert zijn (vanuit Delfzijl), vond t dialect daar al erg. Maarja, dat heb je in de buurt van Groningen ook.
Ik heb die Daihatsu Cuore echt 3-4x af laten slaan.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:21 schreef Wave103 het volgende:
Trouwens, heb de Octavia 1.4 Diesel een paar keer laten afslaanDat overkomt me normaal nooit. Hebben anderen dit ook? Of de koppeling was verrot na 140k
Moet morgen voor het eerst naar Schiphol toe, naar welke straat moet jij?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:23 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik heb die Daihatsu Cuore echt 3-4x af laten slaan.
Morgen JAJA U RAADT HET VAST AL
's-Hertogenbosch - SCHIPHOL
en Zoeterwoude - 's-Hertogenbosch.
resp. een Ford Mondeo en een CX5
Handigquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:28 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Had laatst overigens ook wel dat ik bij een Golf 1.4 diesel hem een paar keer heb laten afslaan toen ik bij het begin weg wou rijden (Daarna gelukkig niet meer), terwijl de accu verrot was, moest ik die accu 3 keer weer opladen
Nee, uit Groningen stad. Maar moest een Transit ophalen in Farmsumquote:
Dat zou heerlijk zijn. Maar ik denk 't niet.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:04 schreef trolley het volgende:
Krijgen we donderdag trouwens 200% als je moet werken, i.v.m. hemelvaartsdag?
Bij de Ford dealer dan zeker?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:35 schreef ManScat het volgende:
[..]
Nee, uit Groningen stad. Maar moest een Transit ophalen in Farmsum
Ben ook op die N360 geflitst.
Nee.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:04 schreef trolley het volgende:
Krijgen we donderdag trouwens 200% als je moet werken, i.v.m. hemelvaartsdag?
Nee, bij de vakgarage/verhuurder aan de Rondeboslaan.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:15 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Bij de Ford dealer dan zeker?
En tja, die palen staan er al jaren...
Ik weet het nog niet of ik het nou mooi vind of niet. Ik ben er nog niet klaar voor om een heel middenconsole als touchscreen te hebben.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:33 schreef Wave103 het volgende:
[..]
Handig![]()
Overigens, vers van de pers:
Alleen jammer van digitale snelheidsmeter
Zal wel door het weer komen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:00 schreef Sjouveur het volgende:
Zo, eindelijk weer eens tijd gehad om te werken vandaag! Had een klant die ik wel vaker rij met een Golf 7, lekker makkelijk rijden dus. Maar wat een idioten op de weg vandaag, het lijkt wel of men soms totaal niet met rijden bezig is. Eerst kwam ik al een malloot tegen in een grijze auto zonder verlichting aan die rechts ging inhalen, even later moest ik voel in de ankers omdat iemand mijn rijstrook op kwam. Ik kon niet uitwijken dus ik moest remmen en toeteren tegelijk, scheelde 10cm denk ik. Hatelijk om te doen als je iemand chauffeurd natuurlijk, maar hij was maar al te blij met mn ingreep :p
Nee klopt, dan kan je beter remmen dan doorrijden.. en als de klant een zeikerd is moet je je afvragen of je m uberhaupt wel wil rijdenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:18 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Zal wel door het weer komen.![]()
Het ergste vind ik dat je moet remmen wanneer de klant achterin zit, ook al kan je er niks aan doen.
Ik weet nog dat ik vorig jaar met hemelvaart wel twee ritjes had .. stille hoop hier dusquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:22 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nee.
Daarbij denk ik ook niet dat er überhaupt werk is donderdag. Geen OV en zo'n beetje elk bedrijf dat niet vol-continu werkt is dicht.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:56 schreef trolley het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik vorig jaar met hemelvaart wel twee ritjes had .. stille hoop hier dus
Heb ook wel eens een Astra drie keer achter elkaar af laten slaan, stond ie in z'n driequote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:21 schreef Wave103 het volgende:
Trouwens, heb de Octavia 1.4 Diesel een paar keer laten afslaanDat overkomt me normaal nooit. Hebben anderen dit ook? Of de koppeling was verrot na 140k
Heeft AR geen noodnummer?quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:01 schreef DukeJan het volgende:
[..]
Heb ook wel eens een Astra drie keer achter elkaar af laten slaan, stond ie in z'n drie![]()
Gisteren trouwens wanhopig in de file, ruim drie uur gedaan over Assen-Utrecht, waarvan ongeveer drie kwartier op de fucking afrit in Utrecht. Dan gaat zo'n stop-start systeem behoorlijk vervelend worden. Kwam ik bij het afleveradres, is iedereen al naar huis. AR was ook al dicht (was zes uur). Gelukkig de sleutels nog af kunnen geven aan de beveiliging, anders had ik geen idee gehad wat ik had moeten doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |