Lees de OP even door voor de sollicitatieprocedurequote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:56 schreef Whoesjjjj het volgende:
Gegroet!
Vandaag gebeld voor een sollicitatiegesprek! Ik hoop dus dat ik me voortaan ook kan melden ~in dit topic na volgende weekstelt de sollicitatieprocedure veel voor? ben benieuwd!
Misschien is het wel een idee om ook op andere bedrijven te googelen die specifiek zijn toegespitst op privechauffeurs. Volgens mij betalen die voor PC namelijk meer dan EW.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:17 schreef jeunessegaspillee het volgende:
Hey vriendelijke vrienden! Aangezien mijn studie een jaartje langer gaat duren dan verwacht en ik onlangs verhuis ben (en dus ontslag genomen heb bij mijn oude bijbaan) zou ik graag aan de slag gaan als hiker of prive chauffeur. Ik ben 23 en (als alles goed gaat) nog 1 jaar student met een week-OV. Weten jullie of ze toevallig ergens nog hikers aannemen die ouder zijn dan 21 en niet per se 1ste jaars student zijn? Zie een baantje als hiker beter zitten dan prive chauffeer namelijk. Alvast bedankt voor de info en tips!
Ja heb ik gedaan! ik bedoelde meer persoonlijke ervaringen en eigenlijk voornamelijk, doen ze heel moeilijk over het feit als je geen ervaring heb met een automaat op die rijtest. Btw gesolliciteerd als hiker omdat ik pas anderhalf jaar me rijbewijs heb. Wil later wer chauffeur gaan doen het liefst. Regio den haag.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:00 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Lees de OP even door voor de sollicitatieprocedure.
Wat ik alvast kan zeggen is gefeliciteerd, welke regio ga je rijden en voor welk bedrijf? En ga je voor de functie Hiker of PriveChauffeur?
Ja, EW regio den haagquote:
Ok, als hiker heb je dan een rijtest in waarschijnlijk de BMW 5 serie, of een VW passat. En ik dacht dat ze beide handgeschakeld waren, maar het is in ieder geval geen probleem als je geen ervaring hebt met een automaat. Misschien een tip om bij jou in de omgeving in een automaat van iemand die je kent te rijden?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:25 schreef Whoesjjjj het volgende:
[..]
Ja heb ik gedaan! ik bedoelde meer persoonlijke ervaringen en eigenlijk voornamelijk, doen ze heel moeilijk over het feit als je geen ervaring heb met een automaat op die rijtest. Btw gesolliciteerd als hiker omdat ik pas anderhalf jaar me rijbewijs heb. Wil later wer chauffeur gaan doen het liefst. Regio den haag.
[..]
Ja, EW regio den haag
allebei automaatquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:03 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Ok, als hiker heb je dan een rijtest in waarschijnlijk de BMW 5 serie, of een VW passat. En ik dacht dat ze beide handgeschakeld waren, maar het is in ieder geval geen probleem als je geen ervaring hebt met een automaat. Misschien een tip om bij jou in de omgeving in een automaat van iemand die je kent te rijden?het stelt verder niks voor, als je maar weet dat het heel belangrijk is om je linker voet NIET te gebruiken.
Nou dat is niet helemaal waar, maar dan kun je altijd nog bij AR terecht.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:27 schreef qua111 het volgende:
Ik had ook nog nooit automaat gereden. Even de andere sollicitant eerst laten rijden, en ook meteen gezegd dat het de eerste keer was voor mij. Ging ie alles leuk uitleggen, en daarna stukje rijden.
Je bent sowieso aangenomen eigenlijk als je op sollicitatie mag, dus gefeliciteerd!
Amoeba's daargelaten..quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:35 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Nou dat is niet helemaal waar, maar dan kun je altijd nog bij AR terecht.
It wasn't mequote:
Bedrag wordt idd op je loon ingehouden, en als je loon niet hoog genoeg is dan betalen ze je reserveringen uit.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:28 schreef ManScat het volgende:
Iemand die toevallig weet hoe verkeersboetes bij AR worden afgehandeld? Wordt het bedrag op je loon ingehouden of hebben ze er een andere regeling voor?
Oke, bedankt. Denk dat het boetebedrag nou niet echt hoog is. Reed met 10 km/h te hard langs een flitspaal, volgens mij buiten de bebouwde kom.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:31 schreef Ordinateur het volgende:
[..]
Bedrag wordt idd op je loon ingehouden, en als je loon niet hoog genoeg is dan betalen ze je reserveringen uit.
Edit: En dan houden ze het daar op in uiteraard
Je krijgt dan een mail met 'Bekeuring De Heer ManScat'. Daarin staat als het goed is gewoon een kopie van de bekeuring dat je ff kan controleren, en wanneer ze het geld inhouden.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:47 schreef ManScat het volgende:
[..]
Oke, bedankt. Denk dat het boetebedrag nou niet echt hoog is. Reed met 10 km/h te hard langs een flitspaal, volgens mij buiten de bebouwde kom.
Edit: hoor je nog dat het wordt ingehouden dan, doordat het bijvoorbeeld op de loonstrook vermeld wordt?
Yes, rijdt wel ok, niet bijzonder.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:07 schreef driekeerdrie het volgende:
Straks in een Lancia Delta 1.4 rijden. Iemand wel eens in gereden? De specs klinken best prima.
Ik moest vanmiddag in Weert zijn (vanuit Delfzijlquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:01 schreef Wave103 het volgende:
Vandaag met een buurtbusje naar een mini-dorpje in Limburg. Beginnen ze allemaal dialect te lullen. Mooi daar
Nog iemand uit Delfzijlquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:06 schreef ManScat het volgende:
[..]
Ik moest vanmiddag in Weert zijn (vanuit Delfzijl), vond t dialect daar al erg. Maarja, dat heb je in de buurt van Groningen ook.
Ik heb die Daihatsu Cuore echt 3-4x af laten slaan.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:21 schreef Wave103 het volgende:
Trouwens, heb de Octavia 1.4 Diesel een paar keer laten afslaanDat overkomt me normaal nooit. Hebben anderen dit ook? Of de koppeling was verrot na 140k
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |