Moet morgen voor het eerst naar Schiphol toe, naar welke straat moet jij?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:23 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik heb die Daihatsu Cuore echt 3-4x af laten slaan.
Morgen JAJA U RAADT HET VAST AL
's-Hertogenbosch - SCHIPHOL
en Zoeterwoude - 's-Hertogenbosch.
resp. een Ford Mondeo en een CX5
Handigquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:28 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Had laatst overigens ook wel dat ik bij een Golf 1.4 diesel hem een paar keer heb laten afslaan toen ik bij het begin weg wou rijden (Daarna gelukkig niet meer), terwijl de accu verrot was, moest ik die accu 3 keer weer opladen
Nee, uit Groningen stad. Maar moest een Transit ophalen in Farmsumquote:
Dat zou heerlijk zijn. Maar ik denk 't niet.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:04 schreef trolley het volgende:
Krijgen we donderdag trouwens 200% als je moet werken, i.v.m. hemelvaartsdag?
Bij de Ford dealer dan zeker?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:35 schreef ManScat het volgende:
[..]
Nee, uit Groningen stad. Maar moest een Transit ophalen in Farmsum
Ben ook op die N360 geflitst.
Nee.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:04 schreef trolley het volgende:
Krijgen we donderdag trouwens 200% als je moet werken, i.v.m. hemelvaartsdag?
Nee, bij de vakgarage/verhuurder aan de Rondeboslaan.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:15 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Bij de Ford dealer dan zeker?
En tja, die palen staan er al jaren...
Ik weet het nog niet of ik het nou mooi vind of niet. Ik ben er nog niet klaar voor om een heel middenconsole als touchscreen te hebben.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:33 schreef Wave103 het volgende:
[..]
Handig![]()
Overigens, vers van de pers:
Alleen jammer van digitale snelheidsmeter
Zal wel door het weer komen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:00 schreef Sjouveur het volgende:
Zo, eindelijk weer eens tijd gehad om te werken vandaag! Had een klant die ik wel vaker rij met een Golf 7, lekker makkelijk rijden dus. Maar wat een idioten op de weg vandaag, het lijkt wel of men soms totaal niet met rijden bezig is. Eerst kwam ik al een malloot tegen in een grijze auto zonder verlichting aan die rechts ging inhalen, even later moest ik voel in de ankers omdat iemand mijn rijstrook op kwam. Ik kon niet uitwijken dus ik moest remmen en toeteren tegelijk, scheelde 10cm denk ik. Hatelijk om te doen als je iemand chauffeurd natuurlijk, maar hij was maar al te blij met mn ingreep :p
Nee klopt, dan kan je beter remmen dan doorrijden.. en als de klant een zeikerd is moet je je afvragen of je m uberhaupt wel wil rijdenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:18 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Zal wel door het weer komen.![]()
Het ergste vind ik dat je moet remmen wanneer de klant achterin zit, ook al kan je er niks aan doen.
Ik weet nog dat ik vorig jaar met hemelvaart wel twee ritjes had .. stille hoop hier dusquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:22 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nee.
Daarbij denk ik ook niet dat er überhaupt werk is donderdag. Geen OV en zo'n beetje elk bedrijf dat niet vol-continu werkt is dicht.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:56 schreef trolley het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik vorig jaar met hemelvaart wel twee ritjes had .. stille hoop hier dus
Heb ook wel eens een Astra drie keer achter elkaar af laten slaan, stond ie in z'n driequote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:21 schreef Wave103 het volgende:
Trouwens, heb de Octavia 1.4 Diesel een paar keer laten afslaanDat overkomt me normaal nooit. Hebben anderen dit ook? Of de koppeling was verrot na 140k
Heeft AR geen noodnummer?quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:01 schreef DukeJan het volgende:
[..]
Heb ook wel eens een Astra drie keer achter elkaar af laten slaan, stond ie in z'n drie![]()
Gisteren trouwens wanhopig in de file, ruim drie uur gedaan over Assen-Utrecht, waarvan ongeveer drie kwartier op de fucking afrit in Utrecht. Dan gaat zo'n stop-start systeem behoorlijk vervelend worden. Kwam ik bij het afleveradres, is iedereen al naar huis. AR was ook al dicht (was zes uur). Gelukkig de sleutels nog af kunnen geven aan de beveiliging, anders had ik geen idee gehad wat ik had moeten doen.
Jawel, maar daar neemt ook niemand op aldus Lijntjequote:Op woensdag 28 mei 2014 00:03 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Heeft AR geen noodnummer?
Ik zet startstop altijd uit in de file
Geen idee, niet bij mij bekend. Kreeg gewoon zo'n bandje.quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:03 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Daarom altijd bellen zodra je de aflevertijd niet gaat halen. Kunnen ze ter plekke alvast een back-up plan voor je regelen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:01 schreef DukeJan het volgende:
[..]
Heb ook wel eens een Astra drie keer achter elkaar af laten slaan, stond ie in z'n drie![]()
Gisteren trouwens wanhopig in de file, ruim drie uur gedaan over Assen-Utrecht, waarvan ongeveer drie kwartier op de fucking afrit in Utrecht. Dan gaat zo'n stop-start systeem behoorlijk vervelend worden. Kwam ik bij het afleveradres, is iedereen al naar huis. AR was ook al dicht (was zes uur). Gelukkig de sleutels nog af kunnen geven aan de beveiliging, anders had ik geen idee gehad wat ik had moeten doen.
Had om vier uur al gebeld dat ik de oorspronkelijke aflevertijd van vijf uur niet ging redden, maar was tot zes open. Aangezien ik om vijf uur letterlijk tot 3 km afstand genaderd was dacht ik dat dat wel moest lukken. Die laatste 3k duurde echter nog eens een uurquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:05 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Daarom altijd bellen zodra je de aflevertijd niet gaat halen. Kunnen ze ter plekke alvast een back-up plan voor je regelen.Ik heb een keer een Corsa twee keer laten afslaan en de derde keer kunnen wegrijden, stond ook in z'n drie. Best knap nog, vond ik.
Bij zo'n senior afgooien ofwat?quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:05 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Daarom altijd bellen zodra je de aflevertijd niet gaat halen. Kunnen ze ter plekke alvast een back-up plan voor je regelen.Ik heb een keer een Corsa twee keer laten afslaan en de derde keer kunnen wegrijden, stond ook in z'n drie. Best knap nog, vond ik.
Jaquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:26 schreef Wave103 het volgende:
Damn, ik denk dat ik nu eindelijk snap wat 'de vogel' is (nooit voor gereden). Is de naam toevallig rood en zilver?
Ja. En je ziet ze werkelijk overal. Hebben ook veel andere namen trouwens waaronder ze werken, maar altijd met dat vogeltje.quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:26 schreef Wave103 het volgende:
Damn, ik denk dat ik nu eindelijk snap wat 'de vogel' is (nooit voor gereden). Is de naam toevallig rood en zilver?
En dan regent hetquote:Op woensdag 28 mei 2014 10:04 schreef Sarasi het volgende:
Opeens nog een spoedje Groningen-Schiphol erbij gekregen. Lekker, amper OV zo!BMW 1 serie cc. Eerste cabrio voor mij.
Hier niet.quote:
"Compact SUV".. een SUV hoort niet compact te zijn.quote:
mjawel.quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:29 schreef BlackLining het volgende:
[..]
"Compact SUV".. een SUV hoort niet compact te zijn.
Vroegste tijd waarop ze kunnen sluiten.quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:13 schreef Ordinateur het volgende:
Sinds wanneer is AR om 18 uur gesloten?
En lukt dit ook vaak in de praktijk?quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:15 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Vroegste tijd waarop ze kunnen sluiten.
Ik zet startstop altijd uitquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:03 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Mja, maar in de taxi gaat hij gelijk weer aan als je de auto aan/uit zet. Heb echt geen zin om dat ding constant uit/aan te zetten.quote:
Dan is AR morgen dicht.quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:49 schreef Sarasi het volgende:
Ritten voor vrijdag ook al binnen.BMW 318 en een VW Passat, met een optie op een derde ritje.
Nee.quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:26 schreef Ordinateur het volgende:
En
[..]
En lukt dit ook vaak in de praktijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |