Toevallig voor F.......T?quote:Op zondag 25 mei 2014 22:22 schreef Drilboor het volgende:
Morgen een dagje, Om half 5 een huur auto in Tilburg ophalen en als ik de informatie lees helemaal inspecteren, elke schade wordt doorbelast dus flink inspecteren. Daarna naar Breda brengen...
Godverdomme ik moest nog lachen ookquote:
Hè, wat vervelend...quote:Op maandag 26 mei 2014 12:27 schreef wtr12 het volgende:
Kenteken stond verkeerd in de ritopdracht een BMW 520d ipv een Ford Ka
Probeer AR eensquote:Op maandag 26 mei 2014 19:17 schreef jeunessegaspillee het volgende:
Hey vriendelijke vrienden! Aangezien mijn studie een jaartje langer gaat duren dan verwacht en ik onlangs verhuis ben (en dus ontslag genomen heb bij mijn oude bijbaan) zou ik graag aan de slag gaan als hiker of prive chauffeur. Ik ben 23 en (als alles goed gaat) nog 1 jaar student met een week-OV. Weten jullie of ze toevallig ergens nog hikers aannemen die ouder zijn dan 21 en niet per se 1ste jaars student zijn? Zie een baantje als hiker beter zitten dan prive chauffeer namelijk. Alvast bedankt voor de info en tips!
Bedankt! Gelijk even solliciterenquote:
Helaas, 23 is wel te oudquote:Op maandag 26 mei 2014 19:54 schreef jeunessegaspillee het volgende:
[..]
Bedankt! Gelijk even solliciteren
Is dat bij alle bedrijven zo? Als prive chauffeur nog wel een kans?quote:
AR heeft geen studentenprivechauffeurs, EW wel. Volgens mij nemen ze daar ook wel privechauffeurs aan van boven de 23, maar dat weet ik niet heel zeker.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:07 schreef jeunessegaspillee het volgende:
[..]
Is dat bij alle bedrijven zo? Als prive chauffeur nog wel een kans?
Inderdaad, niet geschoten is altijd mis. We zien wel wat eruit komtquote:Op maandag 26 mei 2014 20:21 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
AR heeft geen studentenprivechauffeurs, EW wel. Volgens mij nemen ze daar ook wel privechauffeurs aan van boven de 23, maar dat weet ik niet heel zeker.
Zou het gewoon proberen overigens.
Wat is dat gezeur van de Nieuwe Koetsiers dan oid?quote:Op maandag 26 mei 2014 20:21 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
AR heeft geen studentenprivechauffeurs, EW wel. Volgens mij nemen ze daar ook wel privechauffeurs aan van boven de 23, maar dat weet ik niet heel zeker.
Zou het gewoon proberen overigens.
Alleen 65+'ers.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:27 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Wat is dat gezeur van de Nieuwe Koetsiers dan oid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |