Waar in Schiedam?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 09:40 schreef Solidberg het volgende:
Heb voor maandag:
Assen - Schiedam in een VW Golf
Rotterdam - Breda in een Honda Insight 1.3 CVT ()
Breda - Amsterdam in een Audi A5 Sportback 1.8 TFSI ()
Laatst had ik een Civic, zal ook wel die motor zijn geweest. Godvergeten traag hok, maar vooral de rem was kut. Reageerde amper het eerste stuk dat je hem intrapte, maar even een noodstop geprobeerd maar dat werkte gelukkig welquote:Op zaterdag 24 mei 2014 09:40 schreef Solidberg het volgende:
Rotterdam - Breda in een Honda Insight 1.3 CVT ()
Vind alleen die versnellingspook zo ruk van de Auris, maar idd wel comfortabeler, en je kan beter achteruit kijken.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:21 schreef Viezze het volgende:
[..]
Laatst had ik een Civic, zal ook wel die motor zijn geweest. Godvergeten traag hok, maar vooral de rem was kut. Reageerde amper het eerste stuk dat je hem intrapte, maar even een noodstop geprobeerd maar dat werkte gelukkig wel
Ik werd trouwens wel positief verrast door de Auris ST. Ok, hij is nog steeds niet heel snel maar een stuk comfortabeler dan een Prius.
Anni Salomonshofquote:
Hoor je niets van, had ik twee weken geleden ook.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:56 schreef Sarasi het volgende:
Tja. Wil je je uren declareren, maar de rit staat erin als wissel (Roden-Hoensbroek-Groningen) en eindigt dus volgens het systeem in Roden. Even naar gekeken, naar mijn mobiel gekeken en toen maar gewoon de eindtijd ingevuld met bij opmerking Groningen ipv Roden. Als het fout is, hoor ik het wel.
Top.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:15 schreef ManScat het volgende:
[..]
Hoor je niets van, had ik twee weken geleden ook.
Ik noem het enkel als er ook wat leuks tussenzit, anders meestal niet, en volgens mij doen dat de meeste wel zo.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:39 schreef Exorbitantes het volgende:
Ik blijf mij toch verbazen over de leuke autos die collega's mogen rijden (Audi, bmw, merry). Ik knijp mijn handjes al dicht met een Golf 7. Beter krijg ik ze niet
Die behoort daar toch gewoon te stoppen? Maandje terug stopte hij er in ieder geval gewoon.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:52 schreef Viezze het volgende:
Als je de Qliner naar Dordrecht pakt aandacht trekken van de chauffeur, verder strikt de ritinfo volgen.
Dat klopt, maar hij is mij een keer vol voorbij gereden. Vorige keer staan zwaaien zodra ik hem de afrit op zag rijden, toen stopte hij wel.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:32 schreef qua111 het volgende:
[..]
Die behoort daar toch gewoon te stoppen? Maandje terug stopte hij er in ieder geval gewoon.
Er staat daar precies een verkeersbord zodat de chauffeur niet de personen die bij de halte staan kan zien. Gewoon midden op de weg gaan staan als ie de afrit op komt draaien, dan komt alles goedquote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:27 schreef Viezze het volgende:
[..]
Dat klopt, maar hij is mij een keer vol voorbij gereden. Vorige keer staan zwaaien zodra ik hem de afrit op zag rijden, toen stopte hij wel.
Ietwat late reactiequote:Op vrijdag 23 mei 2014 18:28 schreef yosander het volgende:
[..]
AR?
Werd ik ook nog voor gebeld (denk ik), maar zat de hele dag op 't lab
Je moet gewoon dat formulier mee naar binnen nemen en later aftekenen. Dan zeggen zij wel wat je er mee moet doen. Ritinformatie van dat bedrijf slaat helemaal nergens meer op.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:52 schreef Exorbitantes het volgende:
Soms zie ik hier verbloemde schuilnamen staan en dan denk ik wie bedoelen jullie nou. Maar één snap ik nu.
Ik moet morgen voor ADCDEFGH.. rijden, maar de ritinfo is wat warrig. Ik moet bij de filiaal in het oosten afleveren maar wat moet ik precies doen met het transportformulier? En hoef ik geen schade te noteren?
Veel dank!quote:Op zondag 25 mei 2014 21:55 schreef Viezze het volgende:
[..]
Je moet gewoon dat formulier mee naar binnen nemen en later aftekenen. Dan zeggen zij wel wat je er mee moet doen. Ritinformatie van dat bedrijf slaat helemaal nergens meer op.
En je hoeft geen schade te noteren; zie het formulier.
Toevallig voor F.......T?quote:Op zondag 25 mei 2014 22:22 schreef Drilboor het volgende:
Morgen een dagje, Om half 5 een huur auto in Tilburg ophalen en als ik de informatie lees helemaal inspecteren, elke schade wordt doorbelast dus flink inspecteren. Daarna naar Breda brengen...
Godverdomme ik moest nog lachen ookquote:
Hè, wat vervelend...quote:Op maandag 26 mei 2014 12:27 schreef wtr12 het volgende:
Kenteken stond verkeerd in de ritopdracht een BMW 520d ipv een Ford Ka
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |