Ik dacht wel meteen aan tieten, maar vond het ook een mooi landschap. Keuzes.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
En in een paar heuvels zie ik ook niet gelijk borsten hoor, maar als dat je vrouwelijk maakt
Ben geen 12-jarige puber
Ventquote:Op donderdag 22 mei 2014 23:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik dacht wel meteen aan tieten, maar vond het ook een mooi landschap. Keuzes.
Ik heb gewoon een dirty mind.quote:
Wat een meisje ben je toch ook. Ik niet hoor, gewoon eerlijk en netjes 67% gehaald.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar had ik ook last van bij een andere vraag. Dat ik niet durfde toe te geven dat ik het 'mannelijke' antwoord wist.
quote:
2de VBL-scquote:Op donderdag 22 mei 2014 23:46 schreef JanCees het volgende:
Ik heb een, nu al, succesvolle reeks geopend.
Doeiquote:
Te veel angst dat men toch aan mijn vrouwelijkheid ging twijfelen. Jij hebt je haar en je (toekomstige) baard nog.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een meisje ben je toch ook. Ik niet hoor, gewoon eerlijk en netjes 67% gehaald.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Te veel angst dat men toch aan mijn vrouwelijkheid ging twijfelen. Jij hebt je haar en je (toekomstige) baard nog.
Mijn halflange haar werkt wel echt mee inderdaad. Gelukkig kunnen wij elkaar nog 'voorliegen'.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Te veel angst dat men toch aan mijn vrouwelijkheid ging twijfelen. Jij hebt je haar en je (toekomstige) baard nog.
Helaas wordt een groot deel van de stemgerechtigde bevolking nog niet bang genoegquote:
manletquote:
Ik zeg liever dat we elkaar de halve waarheid vertellen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn halflange haar werkt wel echt mee inderdaad. Gelukkig kunnen wij elkaar nog 'voorliegen'.
Flippiee, je bent altijd al vrouwelijk maar vandaag is het echt buitengewoon.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn halflange haar werkt wel echt mee inderdaad. Gelukkig kunnen wij elkaar nog 'voorliegen'.
Flippiee, je bent altijd al vrouwelijk maar vandaag is het echt buitengewoon.
krijg eens wat julliequote:
Of de mazelen als je in de bible-belt woontquote:Op donderdag 22 mei 2014 23:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
krijg eens wat jullie
en dan bedoel ik iets van tyfus of kinkhoest, hé
okéquote:Op donderdag 22 mei 2014 23:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
krijg eens wat jullie
kan je anders ook flink van doodgaan als het tegenzitquote:Op donderdag 22 mei 2014 23:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
krijg eens wat jullie
quote:
En het zit geeneens in mijn karakter. Ik bedoel maar.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
manlet
[..]
Ik zeg liever dat we elkaar de halve waarheid vertellen.
Zo aardig terwijl ik zo gemeen deed. Bedankt.
afgevinktquote:Op donderdag 22 mei 2014 23:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
kan je anders ook flink van doodgaan als het tegenzit
derhalve TR ingediend
WK SC waar ik niet bij kan?quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
En het zit geeneens in mijn karakter. Ik bedoel maar.
http://forum.fok.nl/topic/2109039
Ik moet veelte hard om dit topic lachen
Privétoegang. Ken allemaal beurenquote:Op donderdag 22 mei 2014 23:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
En het zit geeneens in mijn karakter. Ik bedoel maar.
http://forum.fok.nl/topic/2109039
Ik moet veelte hard om dit topic lachen
Als avondeten?quote:
toch niks in huis nog steeds geen boodschappen gedaanquote:
Ga vannacht danquote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
toch niks in huis nog steeds geen boodschappen gedaan
Gelukkig maar. Ik schaam mij een beetje voor dat topicquote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:01 schreef Flippiee het volgende:
Typje blijf van mijn posts af.
[..]
Privétoegang. Ken allemaal beuren
een van de weinige baas nummers van hunquote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:11 schreef Typisch het volgende:
ik luister Huilend Naar De Club, a song by De Jeugd Van Tegenwoordig on Spotify.
maar ik ga niet naar de club en ik huil ook niet
ik ben echt een waaghaals
nee jij bent kkhardquote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:11 schreef Typisch het volgende:
ik luister Huilend Naar De Club, a song by De Jeugd Van Tegenwoordig on Spotify.
goed nummer jaquote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
een van de weinige baas nummers van hun
Badass.jpgquote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:11 schreef Typisch het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |