Qua opkomst of ben je ontevreden met de uitslag?quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:29 schreef maryen65 het volgende:
Ik hoop dat andere landen het beter doen a.s zondag
De finale is pas zondag.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:29 schreef MilaNL het volgende:
Honderdmiljoenmiljard delen voor het songfestival, maar 2 voor de democratie
Songfestivalquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:29 schreef MilaNL het volgende:
Honderdmiljoenmiljard delen voor het songfestival, maar 2 voor de democratie
dat kan hij steeds minder goed.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:30 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Wat ik niet begrijp is; wilders werkt toch samen met Front National? De vader van die trut is antisemiet toch? Hij haat joden, hoe kan Wilders dit goedpraten tegenover zijn Joodse vriendjes in Israel?
Hij zegt altijd dat de vader van die trut een idioot is en haar dochter die de leider is veel redelijker is.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:30 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Wat ik niet begrijp is; wilders werkt toch samen met Front National? De vader van die trut is antisemiet toch? Hij haat joden, hoe kan Wilders dit goedpraten tegenover zijn Joodse vriendjes in Israel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
Jaquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:31 schreef MakkieR het volgende:
[..]
En hebben we ons gekwalificeerd voor de finale?
Heel erg ontevreden, D66 gaat ons land in de uitverkoop doenquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Qua opkomst of ben je ontevreden met de uitslag?
Maar wat had hij anders moeten doen? Alleen zitten in het Europese Parlement tegenover dik 700 andere parlementsleden?quote:
Hey, nog iemand die die bangmaakpraatjes gelooft! Je verwacht het niet.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:32 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Heel erg ontevreden, D66 gaat ons land in de uitverkoop doen
Krijgen we er in elk geval nog geld voorquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:32 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Heel erg ontevreden, D66 gaat ons land in de uitverkoop doen
CDA: 4 (was 5)quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:32 schreef arjan1112 het volgende:
uitslag ?
pvv pvda en gl verliezen, d66 wint, dieren en 50plus erin, cda grootste ?
Interesseert mij waar ze voor waren, volgens mij was het nieuwlichterij om de nieuwlichterij. Het probleem is dat de regering telkens weer controle van de kiezers over de verkiezingen probeert te ontnemen. Vaak ook door ordinaire slordigheid. 5 jaar geleden moest de regering nog beslissen aan wie een restzetel toekwam, en gaf die aan de PVV... Terecht waarschijnlijk, maar het is natuurlijk volstrekt idioot wanneer de regering bepaalt wie er volksvertegenwoordiger wordt, ipv de kiezer.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:17 schreef MilaNL het volgende:
[..]
De stemcomputers waren er niet voor de snelheid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |