waarom ben je er eigenlijk niet zo'n voorstander van Janneke? Het is toch 1 van de moderne middelen die communicatie een stuk makkelijker maakt?quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:12 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Steeds meer tl's / asm's en sm's doen het omdat je mensen er gewoon veel beter mee kan bereiken.
[..]
Ik doe dat ook inderdaad
Ja, echt. Iemand van een of andere weblog heeft die Hamsters naar buiten gebracht en verschillende nieuwssites hebben dat overgenomen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:03 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Echt? Zouden we dan ook een instant nieuw thema krijgen? Dat dagje bewust meteen kan oprotten?
Waarschijnlijk vertrouwd Janneke haar werknemers niet met haar (persoonlijke) telefoonnummer. Wat best te begrijpen is, er is een reden waarom onze ASM dit bijvoorbeeld alleen maar doet bij verkoop, omdat hij natuurlijk een soort van onze TL is op de afdeling (en omdat je echt een probleem hebt als er niemand is om je afdeling af te sluiten)quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:17 schreef Loll het volgende:
[..]
waarom ben je er eigenlijk niet zo'n voorstander van Janneke? Het is toch 1 van de moderne middelen die communicatie een stuk makkelijker maakt?
Hier was ik ook aardig verbaasd over de omzet. De eerste drie dagen van wk21 zijn hoger dan die dagen in wk20.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:14 schreef ikbenschipper het volgende:
Ik klaag in ieder geval niet over de omzet de afgelopen tijd dus blijkbaar wil de klant ervoor komen
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en dag vier bij ons ook. Benieuwd wat het weekend deze week gaat brengen. Maar het volledig inleveren lijkt onmogelijk.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 01:00 schreef exelletor het volgende:
[..]
Hier was ik ook aardig verbaasd over de omzet. De eerste drie dagen van wk21 zijn hoger dan die dagen in wk20.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geldtransport? Kom op zegquote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:05 schreef Halldor het volgende:
https://twitter.com/albertheijn/status/469747496710045696
Zou er al op directieniveau over vergaderd worden?
Limburgersquote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:43 schreef Gezicht het volgende:
Eindelijk eens een weekendje vrij trouwens
Ik zie trouwens dat ik nog niet in de OP sta. Mag na vijf jaar toch wel eens of niet?Kan iemand me toevoegen? Medewerker verkoopklaar regio Zuid Limburg.
![]()
In je aars.quote:
Dat is niet eens gevoelig. Want die info kun je zo krijgen als je bij een random AH gaat posten.quote:
Zonder jou kan de winkel toch niet?quote:
Ik ook niet. Komt waarschijnlijk door BCD-uren van koningsdag en en pasen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop