Ik zal ze wel over het hoofd gezien hebben danquote:Op maandag 26 mei 2014 22:40 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Die etages die we sinds deze week hebben.
Volgens mij had ik er destijds een plaatje van gepost. Denk dat het inmiddels al weer 2 maanden geleden is ofzoquote:Op maandag 26 mei 2014 22:45 schreef Wupgup het volgende:
[..]
Ik zal ze wel over het hoofd gezien hebben dan.
Ik zag ze ingetekend staan, maar ik heb die opzetstukken nooit binnen gekregen.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:40 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Die etages die we sinds deze week hebben.
Ze zeggen dat het verkoopbevorderend werkt, maar ik zet er mijn vraagtekens bijquote:Op maandag 26 mei 2014 23:27 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ik zag ze ingetekend staan, maar ik heb die opzetstukken nooit binnen gekregen.
Waardoor er bij mij geen lampje ging branden, dacht 'jeetje, wie heeft dit nou weer bedacht. Zo er bovenop?' en alles maar 1-laags heb gehouden.
Ik vind ze waardeloos, je kan minder kwijt en de zichtbaarheid van de producten op de tafel is minderquote:Op maandag 26 mei 2014 23:32 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ze zeggen dat het verkoopbevorderend werkt, maar ik zet er mijn vraagtekens bij
quote:Bekendmaking WK thema
Er zijn vanuit de winkels veel vragen met betrekking tot de bekendmaking en de inhoud van het WK Thema. We begrijpen dat het om praktische redenen vervelend is dat we jullie hierover nog niet kunnen informeren en dat ook de details rond deze actie nog niet bekend kunnen worden gemaakt. Ook de datum van de bekendmaking van het thema moet nog even geheim blijven. We hopen op jullie begrip voor deze situatie.
Wellicht verstandig om dit voor je te houden en ook niet via DM te communiceren. Voor je het weet praat iemand zijn of haard mond voorbij.quote:
Het is op plaza te vindenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:19 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Wellicht verstandig om dit voor je te houden en ook niet via DM te communiceren. Voor je het weet praat iemand zijn of haard mond voorbij.
Nvmquote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:22 schreef Halldor het volgende:
[..]
Het is op plaza te vinden![]()
Met een omweg maar het staat openbaar, morgen zullen ze het wel zichtbaar maken voor iedereen denk ik
Plaza is ook alleen voor medewerkers bedoeld, he.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:22 schreef Halldor het volgende:
[..]
Het is op plaza te vinden![]()
Met een omweg maar het staat openbaar, morgen zullen ze het wel zichtbaar maken voor iedereen denk ik
Je kan wel meer soorten producten kwijt . Misschien minder hoog gestapeld maar wel meer variatie. Ik vind het wel wat hebben. Zeker voor bijverkoop van wijn of saus bij asperges. Of een tweede bake off product. Dus ik wil er meerquote:Op dinsdag 27 mei 2014 07:09 schreef Halldor het volgende:
[..]
Ik vind ze waardeloos, je kan minder kwijt en de zichtbaarheid van de producten op de tafel is minder
Dat is misschien dan een goed idee, voor bijverkoop. Maar Venco met mueslirepen, nee, hoeft niet hoor. Dat is gewoon zoveel mogelijk willen verkopen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:24 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Je kan wel meer soorten producten kwijt . Misschien minder hoog gestapeld maar wel meer variatie. Ik vind het wel wat hebben. Zeker voor bijverkoop van wijn of saus bij asperges. Of een tweede bake off product. Dus ik wil er meer
Ach ik vind het wel geinig. Anders had het er waarschijnlijk naast gelegen. Nog geen probleem dat je er minder goed bij kan eigenlijk..quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:53 schreef einschtein het volgende:
[..]
Dat is misschien dan een goed idee, voor bijverkoop. Maar Venco met mueslirepen, nee, hoeft niet hoor. Dat is gewoon zoveel mogelijk willen verkopen.
'Maar die bak is vol!'
'Maakt me niet uit, maak er maar een etage bij op!'
Tuc.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:07 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Ach ik vind het wel geinig. Anders had het er waarschijnlijk naast gelegen. Nog geen probleem dat je er minder goed bij kan eigenlijk..
Wat me dan wel irriteert is dat je tuc display dozen krijgt die er dan vervolgens niet in passen.
Geweld gebruikenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:07 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Ach ik vind het wel geinig. Anders had het er waarschijnlijk naast gelegen. Nog geen probleem dat je er minder goed bij kan eigenlijk..
Wat me dan wel irriteert is dat je tuc display dozen krijgt die er dan vervolgens niet in passen.
Geen ruimte voorquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:10 schreef einschtein het volgende:
[..]
Tuc.We zouden vanaf maandag een gigantische Tuc-display hebben. Flink uitpakken, flinke verkopen, mooie voordeur-vlag erbij, zou een man komen om dat hele ding op te bouwen.
Klopt die hele tekening niet. Nu hebben we 3 aparte displays in de winkel staan. Het had een 'gallerij' moeten worden. Met een deur midden in, waar die vlag dan als demo in hing.
Aanfluiting.
Staat in de handboeken toch?quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:35 schreef monsterd. het volgende:
Ik wil liever niet helemaal terug gaan lezen in oude topics, maar hoe stel je je aholdmail ook alweer in voor thuis gebruik?
Astu.....quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:35 schreef monsterd. het volgende:
Ik wil liever niet helemaal terug gaan lezen in oude topics, maar hoe stel je je aholdmail ook alweer in voor thuis gebruik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |