Zijn er ook VIP tafels?quote:
Mag dat niet ?quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Jij hebt een vrije rol, maar zorgt er ook vooral voor dat Punkman geen al te rare dingen gaat doen, zoals tegen Isa haar been aanrijen .....
Laat maarquote:
Ze gaan 3 keer per weer oefenen, een paar weken langquote:Op donderdag 22 mei 2014 21:53 schreef Parlay het volgende:
Ik zou er een SL ingooien, anders weten we dadelijk alles al
Wel eerst goed droog maken.quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:53 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Laat maarik kijk wel vanaf mijn zeiltje
Vast even oefenen...quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:52 schreef Punkman het volgende:
[..]
Misschien kan Jian ook wat voor jou regelen.
Bumer en ik mogen waarschijnlijk ook daar naar toe.![]()
![]()
Als je maar niet teveel kraakt.quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:53 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik ga chips inslaan die avond van die musical. Dat wordt echt lachen.
Lijkt me gezellig hoor, jou erbijquote:Op donderdag 22 mei 2014 21:53 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Laat maarik kijk wel vanaf mijn zeiltje
Zullen wij twee Haagse wijv(z)en spelen? Blazen we de hele boel omver.quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:54 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Burner wil me er niet bij. Ik weet mijn plaats
Ik ga niet zonder jou omaquote:Op donderdag 22 mei 2014 21:54 schreef oma-Nijn het volgende:
Rienk, Nico ... en wie nog meer?quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:54 schreef GekkePoes het volgende:
Er zijn er maar 3 die echt naaar Ron luisteren.
Echt je zal zien dat ze dit wel volhoudenquote:Op donderdag 22 mei 2014 21:53 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ze gaan 3 keer per weer oefenen, een paar weken lang
Dat is toch juist een absoluut voordeel ?!?!?!quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:49 schreef Parlay het volgende:
Er wordt dus ook niet gepraat in die musical
Geen aardige gast die Burner, die wil me ook gaan tegen houden als ik tegen Isa haar been op ga rijden.quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:54 schreef oma-Nijn het volgende:
Moet van Jianquote:Op donderdag 22 mei 2014 21:55 schreef Punkman het volgende:
[..]
Geen aardige gast die Burner, die wil me ook gaan tegen houden als ik tegen Isa haar been op ga rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |