Doe niet zo lullig jonge, ze zijn gewoon eerlijk en ik kan het aantonen. Als het je niet bevalt post geen comment.quote:
Gewoon hardcopy neem ik aan? Geen digitale zooi?quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:48 schreef BeleggerDude het volgende:
[..]
Doe niet zo lullig jonge, ze zijn gewoon eerlijk en ik kan het aantonen. Als het je niet bevalt post geen comment.
ik vraag het me gewoon af. Het is nogal een bedrag namelijk.quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:48 schreef BeleggerDude het volgende:
[..]
Doe niet zo lullig jonge, ze zijn gewoon eerlijk en ik kan het aantonen. Als het je niet bevalt post geen comment.
quote:De regels
1a. Wat mag je niet aanbieden of vragen in V&A?
• Virtuele goederen en tegoeden (bijvoorbeeld attributen in games of bitcoins)
• Waardebonnen, cadeaubonnen, tegoedbonnen, e-tickets* in welke vorm dan ook**
maar hij kan het aantonen! Weet niet wat precies maar hij kan tquote:
Heb je ook een rol Staatsloten?quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:53 schreef BeleggerDude het volgende:
Ja ik kan het aantonen... Snap niet waarom fok.nl zo cynisch is... Maar dat doet er nou niet meer toe, ik zit verkeerd en mocht het niet aanbieden dus topic wordt verwijdert.
Als jij humor hebt, dan heb ik een rol Staatsloten voor je... Stelletje internethelden.quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:56 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Heb je ook een rol Staatsloten?
quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:58 schreef JJH het volgende:
Ts komt niet toevallig uit Almelo?
http://www.rtvoost.mobi/nieuws/nieuwsItem.aspx?nid=186253
Hahahaha het meurt naar afgunst. Nope, ik kom uit Etten-Leur, en nogmaals, ik kan aantonen dat ze niet illegaal verkregen zijn. Move je ass hiervandaan want het doet er toch niet meer toe.quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:58 schreef JJH het volgende:
Topic doorgestuurd naar de lokale politiequote:Op donderdag 22 mei 2014 19:58 schreef JJH het volgende:
quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:58 schreef JJH het volgende:
Nice, stuur ze ook even mijn fok.nl account...quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:59 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Topic doorgestuurd naar de lokale politie
voor 11 ruggen wil ik ook wel even naar de andere kant van het land rijden.quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:59 schreef BeleggerDude het volgende:
[..]
Hahahaha het meurt naar afgunst. Nope, ik kom uit Etten-Leur, en nogmaals, ik kan aantonen dat ze niet illegaal verkregen zijn. Move je ass hiervandaan want het doet er toch niet meer toe.
Hebben ze alquote:Op donderdag 22 mei 2014 20:00 schreef BeleggerDude het volgende:
[..]
Nice, stuur ze ook even mijn fok.nl account...
waarom mogen we niet lachen als het er toch niet toe doet ? Jij faalt hier en leest niet goedquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:59 schreef BeleggerDude het volgende:
[..]
Hahahaha het meurt naar afgunst. Nope, ik kom uit Etten-Leur, en nogmaals, ik kan aantonen dat ze niet illegaal verkregen zijn. Move je ass hiervandaan want het doet er toch niet meer toe.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:03 schreef BeleggerDude het volgende:
Jullie wurgen mij bijna hier om niets, daarom. Een beetje tof en irritant komen doen achter je computertje... Diegene die aangifte wou doen, doe a.u.b. aangifte, maak printscreens, fok.nl heeft mijn ip-adres... Kunnen we een beetje lachen, zo niet bepaald slim zijn, een zoon van een politie-agent die een heler zou zijn hahaha!
familie van...quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:03 schreef BeleggerDude het volgende:
Jullie wurgen mij bijna hier om niets, daarom. Een beetje tof en irritant komen doen achter je computertje... Diegene die aangifte wou doen, doe a.u.b. aangifte, maak printscreens, fok.nl heeft mijn ip-adres... Kunnen we een beetje lachen, zo niet bepaald slim zijn, een zoon van een politie-agent die een heler zou zijn hahaha!
ik zit mobiel popje niet achter mn computerquote:Op donderdag 22 mei 2014 20:03 schreef BeleggerDude het volgende:
Jullie wurgen mij bijna hier om niets, daarom. Een beetje tof en irritant komen doen achter je computertje... Diegene die aangifte wou doen, doe a.u.b. aangifte, maak printscreens, fok.nl heeft mijn ip-adres... Kunnen we een beetje lachen, zou niet bepaald slim zijn, een zoon van een politie-agent die een heler zou zijn hahaha!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |