En ik wilde net zeggen dat met die gebroken vliezen van Enf ik die top5 in het zicht wel ineens confronterend vindquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:10 schreef Chanty het volgende:
Ik moet zeggen… ik vind het er tof uitzien mijn naam in de top 5![]()
Dat was ikquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:09 schreef Chanty het volgende:
Roept u maar voor wijzigingen
En krijgertje 10 pondMaar volgens mij hoeft grootte niet perse iets te zeggen idd over hoe zwaar een bevalling is.
Jaa! Het begint nu echt door te dringen ook..quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:14 schreef BlueEyes het volgende:
JJ wat fijn dat je assertiviteit zo uitgepakt heeft! Nu rust in je lijf en koppie hoop ik
Ik heb ergens het gevoel dat dàt lichtelijk is overdreven door degene die die informatie initieel verstrekt heeftquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:14 schreef StarDust_ het volgende:
[..]
Dat was ikEn het is trouwens nog steeds te zien dat ik een zwaar was (ben)
Mijn vader woog trouwens bijna 15 pond! Het zit echt in de familie! En dat is nu niet meer aan hem te zien... Hij was trouwens het 6e kind, dus een kuch en hij was eruit!
Dat dacht ik dus ook... Totdat ik laatst zijn papieren van de dokter zag... Moet er niet aan denken!quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb ergens het gevoel dat dàt lichtelijk is overdreven door degene die die informatie initieel verstrekt heeft
Ja hoor, dat kanquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:25 schreef kwakz0r het volgende:
Volgens mij trapt of kopt er eentje tegen mm baarmoedermond. Kan dat? Niet echt aangenaam...
Oh man, hou opquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:25 schreef kwakz0r het volgende:
Volgens mij trapt of kopt er eentje tegen mm baarmoedermond. Kan dat? Niet echt aangenaam...
Ja ik wist niet hoeveel ruimte daar is.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja hoor, dat kanDoet de mijnes ook soms
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
21:00 ofzo? Goeie trouwens, thnxquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:34 schreef Skittles het volgende:
Ik was ook ergens rond de 3000 gram, op UD geboren met een rokende moeder. Tot nu toe komt de groei van de baby overeen met het termijn, dus ik maak me er niet zo druk om.
Stemmenuhm.. vergeten
Tot hoe laat kan het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |