quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
heb je dan nog wel tijd om met je piem0l te spelen
oooohhh nou ga maar snel dan, dan heb je het achter de rugquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:37 schreef Joezi het volgende:
[..]
Jawel uurtje heen en weer als alles mee zit, maar ik ga nu maar zou het gister al doen
quote:Denk mee met Telfort
Beste Inodder
Als actieve forumgebruiker ben jij één van onze meest waardevolle klanten. Graag willen we je wijzen op een nieuw initiatief waarmee we samen met jou Telfort nog beter kunnen maken: ‘Denk mee met Telfort’.
Pics please....quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:32 schreef ChocoFan het volgende:
ik moet ook nodig weer eens, was de laatste dagen alleen te warm voor mij![]()
goede hoop op vanavond![]()
![]()
ehm telfort forum bedoelen ze denk ik?quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:38 schreef Inodder het volgende:
Als actieve forumgebruiker ben jij één van onze meest waardevolle klanten. Graag willen we je wijzen op een nieuw initiatief waarmee we samen met jou Telfort nog beter kunnen maken: ‘Denk mee met Telfort’.
ze weten alles van jequote:Op donderdag 22 mei 2014 19:38 schreef Inodder het volgende:
OMFG! Hoe weten ze bij telfort van mijn Fok! gedragCREEPY!
[..]
zoek eens een nieuwe... deze kennen we alquote:
quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:41 schreef Inodder het volgende:
[..]
zoek eens een nieuwe... deze kennen we al
Kan jij PI's lezen?...quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:40 schreef Joezi het volgende:
[..]
ehm telfort forum bedoelen ze denk ik?
Ik mis ook wat PI's.... (vandaar maar de "ik maak een grapje" PIquote:
Deze moet je met een knipoog nemenquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:46 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ik mis ook wat PI's.... (vandaar maar de "ik maak een grapje" PI![]()
Volgens mij waren er vroeger meer, Of ik ben in de war met een ander forum....
Ik mis ook de "kruisende degens"
ik zou er eentje willen die een pistool op zijn smiley zet en afvuurt maar ik denk dat die te gewelddadig zou zijnquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:46 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ik mis ook wat PI's.... (vandaar maar de "ik maak een grapje" PI![]()
Volgens mij waren er vroeger meer, Of ik ben in de war met een ander forum....
Ik mis ook de "kruisende degens"
quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik zou er eentje willen die een pistool op zijn smiley zet en afvuurt maar ik denk dat die te gewelddadig zou zijn![]()
en wat meer van dit soort smileys
hoe bewaar ik die, oh wacht ik zoek het wel ff opquote:
Als je heel vol van jezelf bent denk ikquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:48 schreef Joezi het volgende:
deze is een beetje dom? waarvoor gebruik je die?
De url kopieeren en ergens goed bewaren, of hem even downloaden en naar je Photobucket ofzo uploaden.quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
hoe bewaar ik die, oh wacht ik zoek het wel ff op
deze wilde ik vaak plaatsen als billy weer iets doms deed en nog steeds doet uiteraard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |