The Mountain That Rides.quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:21 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Robert Wadlow - 8 feet 11.1 inches (272cm)
lol heb jij die gemaakt en copyright op die smiley:quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wat heb je gedaan met m'n arme wappersmiley
en bedenk me ineensquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:19 schreef Braindead2000 het volgende:
Officieel de langste man ooit geleefd.
[ afbeelding ]
Ja, tijdje terug alweer.quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:21 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol heb jij die gemaakt en copyright op die smiley:
De verhoudingen zullen hetzelfde blijven denk ik.quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]dat dus, pfff gelukkig niet de enige
Ja hallo.... Jij begon hier weer over hoor, met je Grote jongen...quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]dat dus, pfff gelukkig niet de enige
lijkt me wel danquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:23 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
De verhoudingen zullen hetzelfde blijven denk ik.
plaatse brain daarom die foto danquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:24 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ja hallo.... Jij begon hier weer over hoor, met je Grote jongen...
quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:27 schreef Joezi het volgende:
Vanavond maar weer eens met mijn piemel spelen, nu al zin in!
quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:27 schreef Joezi het volgende:
De Policy spreekt dat copyright verhaal op die smileys dan weer een beetje tegen als ik het goed heb...quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:21 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol heb jij die gemaakt en copyright op die smiley:
quote:Wat moet je vooral niet vergeten ?
Vergeet verder niet om na te denken voordat je iets post. Iedereen kan meelezen en je posts, foto\'s, icoontjes, etc elders gebruiken dan jij voor ogen had. Ook kunnen je berichten en alles daarin (foto\'s, usericons, signatures e.d. bijvoorbeeld) gequote of gebruikt worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en zullen ons daar doorgaans ook verder niet mee bemoeien en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto\'s, tekeningen, plaatjes en teksten in andere topics opduiken. Met het plaatsen van berichten verleen je FOK! een onbeperkt en onvoorwaardelijk gebruiksrecht op alles wat je plaatst. Disclaimers in je teksten of signatures hebben geen invloed op deze policy en deze policy blijft ondanks expliciete meldingen van de user onverkort en onverminderd van kracht. Wil je alleenrecht op je berichten, foto\'s, plaatjes of andere werken, plaats ze dan niet op FOK!
Eergister gedaanquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:27 schreef Joezi het volgende:
camsessiequote:Op donderdag 22 mei 2014 19:32 schreef ChocoFan het volgende:
ik moet ook nodig weer eens, was de laatste dagen alleen te warm voor mij![]()
goede hoop op vanavond![]()
![]()
heb je dan nog wel tijd om met je piem0l te spelenquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:34 schreef Joezi het volgende:
ik moet heen en weer naar nijmegen, planten watergeven en post opruimen en zulks.
Jawel uurtje heen en weer als alles mee zit, maar ik ga nu maar zou het gister al doenquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
heb je dan nog wel tijd om met je piem0l te spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |