VVD is ook links. Als je het vergelijkt met de amerikanen is de VVD veel linkser dan de Democraten.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:11 schreef Joezi het volgende:
[..]
Gewoon op een normale manier
[..]
maar dit is gewoon niet serieus te nemen. En Nederland heeft eigenlijk maar 1 keer een links kabinet gehad.
Ja, ze hebben maar en kwartiertje zendtijd per dag, natuurlijk moet er dan geknipt worden.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
Alle grote debatten en andere politieke programma's zijn LIVE
Dat sowieso, maar zo extreem ben je toch niet?quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:14 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
VVD is ook links. Als je het vergelijkt met de amerikanen is de VVD veel linkser dan de Democraten.
Maar er is uitgelekt en te zien dat ze knippen om te fucken, wat vaak hilarisch is maar niet serieus te nemen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:15 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja, ze hebben maar en kwartiertje zendtijd per dag, natuurlijk moet er dan geknipt worden.
Wat is extreem? Kijk nou eens terug in de tijd. Als je 10 jaar geleden een crimineel in je huis betrapte en je gaf hem een pak slaag dan ging jij de gevangenis in. Dat soort beleid is voor mij extreem links.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:15 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar zo extreem ben je toch niet?
Zonder mag ook!quote:
lol echt niet, tenzij je iemand dood of bijna dood slaat. En dan nog wordt elk geval goed bekeken. In Amerika mag je in een paar staten je inbreker dood schieten, waardoor het alleen maar geweldadiger wordt, omdat inbrekers dan maar zelf beginnen met schieten.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:19 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Wat is extreem? Kijk nou eens terug in de tijd. Als je 10 jaar geleden een crimineel in je huis betrapte en je gaf hem een pak slaag dan ging jij de gevangenis in. Dat soort beleid is voor mij extreem links.
Ze beloven van alles maar ik heb nog geen kleine teen gezien.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:22 schreef Inodder het volgende:
[..]
Zonder mag ook!
Shoarma weer klaar... ff eten
Had wel je support verwacht! Waar blijft je partijprogramma?quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:27 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ga nog ff in de zon liggen naar de vogels luisteren al dat domme gelul hier zo niet mijn Utopia![]()
Komt eraanquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:28 schreef Joezi het volgende:
[..]
Had wel je support verwacht! Waar blijft je partijprogramma?
Ik zal vanavond eens een paar praktijkvoorbeelden zoeken van mensen die in het verleden zichzelf verdedigden en de gevangenis ingegooid werden.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:24 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol echt niet, tenzij je iemand dood of bijna dood slaat. En dan nog wordt elk geval goed bekeken. In Amerika mag je in een paar staten je inbreker dood schieten, waardoor het alleen maar geweldadiger wordt, omdat inbrekers dan maar zelf beginnen met schieten.
Ja tuurlijk zijn die er, zelfs mensen die jaren onschuldig vast hebben gezeten. Maar in Nederland zijn dat maar randgevallen, in Amerika een groot probleem. Criminaliteit stelt in vergelijking niks voor hier.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:30 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik zal vanavond eens een paar praktijkvoorbeelden zoeken van mensen die in het verleden zichzelf verdedigden en de gevangenis ingegooid werden.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:33 schreef Pavement het volgende:
PIRATEN PARTIJ WOOOOOOOOOOOOOOT, ff stemmen!
Ze zijn niet anti in de zin van weg met de EU en de gulden terug. Ze zijn voor flinke progressieve hervormingen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:34 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Piratenpartij is anti-EU, toch? Hoe kan jij daar nou op stemmen.
Wat een watjes. Een beetje piraat laat het schip zinken.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:37 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ze zijn niet anti in de zin van weg met de EU en de gulden terug. Ze zijn voor flinke progressieve hervormingen.
kom op inhoudelijk blijvenquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:38 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Wat een watjes. Een beetje piraat laat het schip zinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |