Het was beidequote:Op zondag 25 mei 2014 00:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mwah, volgens mij was het vooral een hulliewelenikkeniet. Maar goed.
Eerst even op je hand zitten voor een kwartiertjequote:Op zondag 25 mei 2014 00:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
wel lekker, net of iemand anders het doet dan
Autsjquote:Op zondag 25 mei 2014 00:51 schreef Weissman het volgende:
Het is wel te merken wie er vandaag niet geneukt heeft iig
Gelukkig niet, dan heb ik woensdag wat uit te leggenquote:Op zondag 25 mei 2014 00:51 schreef Weissman het volgende:
Het is wel te merken wie er vandaag niet geneukt heeft iig
Date woensdag?quote:Op zondag 25 mei 2014 00:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Gelukkig niet, dan heb ik woensdag wat uit te leggen
En daarom pluk je er weer volop de vruchten van bij een leukere vrouw zolang je er niet uitziet als Quasimodo, niet als een mongool overkomt en in staat bent grapjes te maken. Iets wat voor veel fokkers al een opgave van jewelste is. Heerlijk, wat een luxekeuzes je dan krijgt. Ik juich het alleen maar toequote:Op zondag 25 mei 2014 00:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt ja
maar ja het feit dat een vrouw met zo'n omschrijving wel matches krijgt en een man met een dergelijke omschrijving niet, zegt toch wel weer wat erover hoe kansloos mannen zijn
Eensquote:Op zondag 25 mei 2014 00:53 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
En daarom pluk je er weer volop de vruchten van bij een leukere vrouw zolang je er niet uitziet als Quasimodo, niet als een mongool overkomt en in staat bent grapjes te maken. Iets wat voor veel fokkers al een opgave van jewelste is. Heerlijk, wat een luxekeuzes je dan krijgt. Ik juich het alleen maar toe
ja 6e inmiddelsquote:
Tijdens het daten al aan de ketting liggenquote:Op zondag 25 mei 2014 00:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Gelukkig niet, dan heb ik woensdag wat uit te leggen
quote:Op zondag 25 mei 2014 00:54 schreef Weissman het volgende:
[..]
Tijdens het daten al aan de ketting liggenen dat met Hank Moody als UI.
The irony
Als er *een* man voor eeuwig aan de ketting ligt, is dat Hank Moody wel.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:54 schreef Weissman het volgende:
[..]
Tijdens het daten al aan de ketting liggenen dat met Hank Moody als UI.
The irony
Waarom niet?quote:
Gelukkig nietquote:Op zondag 25 mei 2014 00:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]jij snapt er echt helemaal niks van
Jij snapt het welquote:Op zondag 25 mei 2014 00:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als er *een* man voor eeuwig aan de ketting ligt, is dat Hank Moody wel.
Na 6 dates weet je toch al wel welke kant het op gaat of niet dan?quote:
Mwah, ik ben niet zo van het nadenken als het om dat vlak gaatquote:Op zondag 25 mei 2014 00:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Na 6 dates weet je toch al wel welke kant het op gaat of niet dan?
Niet dat ik het weet overigens, ik ben nooit verder dan een 2e date gekomen![]()
![]()
Gaan we weerquote:Op zondag 25 mei 2014 00:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Na 6 dates weet je toch al wel welke kant het op gaat of niet dan?
Niet dat ik het weet overigens, ik ben nooit verder dan een 2e date gekomen![]()
![]()
quote:Op zondag 25 mei 2014 00:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Gaan we weer. Je snapt niet dat het goed mogelijk zou zijn dat je via fok al aan een relatie zou kunnen komen, ware het niet dat je overkomt als een huilende zak blubber he?
Ik ga even fappen om de droogte tegen te gaan, tabee.
Inbe4 Faxie die zegt; IRL ben ik heel anders, jullie kennen mij helemaal niet.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Gaan we weer. Je snapt niet dat het goed mogelijk zou zijn dat je via fok al aan een relatie zou kunnen komen, ware het niet dat je overkomt als een huilende zak blubber he?
Dat plan om een Viking aan je lijstje toe te voegen kwam niet helemaal uit de verf?quote:Op zondag 25 mei 2014 00:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 mei 2014 00:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mwah, ik ben niet zo van het nadenken als het om dat vlak gaatik zie wel hoe het loopt. Ik heb het nu heel leuk met haar en het klikt enorm goed op zo'n beetje alle vlakken, maar verder dan dat wil ik niet nadenken
. Het is leuk zolang het leuk is
en als daar meer uit voortkomt is dat alleen maar mooi meegenomen
Boe-fucking-hoequote:Op zondag 25 mei 2014 00:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zoveel Weissheid deze manquote:Op zondag 25 mei 2014 01:04 schreef samthegreat5 het volgende:
Jongens
Gewoon andere dames neuken en met andere dames omgaan totdat ze vraagt ''zijn we nou eigenlijk exclusief?'' of ''wat zijn we nou eigenlijk?'' o.i.d.
In plaats van: ''maar we waren al op duhh derduhh datee''. Derde date, of zesde date doesn't mean shit.
Ow ben jij diegene die alle nieuwe users 'waarschuwt' voor mij?quote:Op zondag 25 mei 2014 01:00 schreef Weissman het volgende:
[..]
Inbe4 Faxie die zegt; IRL ben ik heel anders, jullie kennen mij helemaal niet.
Trouwens, Faxert neukt de ene fokster na de ander, dus zo zielig is hij ook weer niet
Ik wil Faxie nog weleens meeten. Ik vermoed zo dat de helft van zijn reacties uit getroll bestaat. Of misschien ook wel niet. Het is hoe dan ook intrigerend.quote:Op zondag 25 mei 2014 01:00 schreef Weissman het volgende:
[..]
Inbe4 Faxie die zegt; IRL ben ik heel anders, jullie kennen mij helemaal niet.
Trouwens, Faxert neukt de ene fokster na de ander, dus zo zielig is hij ook weer niet
Dan zal ze wel bijzonder zijn ja, als je stopt met anderen neuken en exclusief voor haar gaatquote:Op zondag 25 mei 2014 01:04 schreef samthegreat5 het volgende:
Jongens
Gewoon andere dames neuken en met andere dames omgaan totdat ze vraagt ''zijn we nou eigenlijk exclusief?'' of ''wat zijn we nou eigenlijk?'' o.i.d.
In plaats van: ''maar we waren al op duhh derduhh datee''. Derde date, of zesde date doesn't mean shit.
Ik snap je puntquote:Op zondag 25 mei 2014 01:04 schreef samthegreat5 het volgende:
Jongens
Tja ach, ik faal behoorlijk bij vrouwen, dus er zal toch wel iets van waar zijnquote:Op zondag 25 mei 2014 01:06 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik wil Faxie nog weleens meeten. Ik vermoed zo dat de helft van zijn reacties uit getroll bestaat. Of misschien ook wel niet. Het is hoe dan ook intrigerend.
Ik ben vooralsnog tequote:Op zondag 25 mei 2014 01:01 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat plan om een Viking aan je lijstje toe te voegen kwam niet helemaal uit de verf?
Tits work for mequote:Op zondag 25 mei 2014 01:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben vooralsnog tecultureel verantwoord
bezig geweest om met piemels bezig te zijn, maar van wat ik opgemerkt heb is mannelijk Noorwegen echt bizar ripped en knap op het modellerige af of fugly. Vrouwen net zo, trouwens. En ze hebben goeie tieten hier. De vikings nog niet gespot. Morgenavond eens verder kijken.
Zou je niet zeggen, als je denkt aan wat je me gedmd hebt.quote:Op zondag 25 mei 2014 01:07 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
I made all the mistakes. And learned from them.
Als het al niet meer isquote:Op zondag 25 mei 2014 01:06 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik vermoed zo dat de helft van zijn reacties uit getroll bestaat.
Wow, en dat al op je 19e?quote:Op zondag 25 mei 2014 01:07 schreef samthegreat5 het volgende:
I made all the mistakes. And learned from them.
Ik snap dus niet wat daar bijzonder aan isquote:Op zondag 25 mei 2014 01:07 schreef Faxie het volgende:
Dan zal ze wel bijzonder zijn ja, als je stopt met anderen neuken en exclusief voor haar gaat
Ik heb een open relatie? En nu?quote:Op zondag 25 mei 2014 01:08 schreef SilentChaos het volgende:
Ik snap je punt
Maar als het goed voelt, voelt het goed en heb je niet eens de behoefte andere "wijven te neuken" (wat een kansloze kanjerterm is dat zeg). Wil je dat wel? dan ben je:
A) Niet gek genoeg op haar
2) een kneus
Ow is hij er zo een?quote:Op zondag 25 mei 2014 01:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zou je niet zeggen, als je denkt aan wat je me gedmd hebt.
Joh ieder z'n ding, als jij er gelukkig van wordt moet je het vooral doenquote:Op zondag 25 mei 2014 01:11 schreef Weissman het volgende:
[..]
Als het al niet meer is
[..]
Wow, en dat al op je 19e?Ik voel me nu best wel dom eigenlijk
[..]
Ik snap dus niet wat daar bijzonder aan is
[..]
Ik heb een open relatie? En nu?
Een kneus vond je me toch al. Maar ik hou dus niet genoeg van mijn geliefde begrijp ik? Hoe moet ik dat zien?
Enlighten me, please
Ik pak ook even een nieuwequote:Op zondag 25 mei 2014 01:13 schreef Hungry_Joe het volgende:
Even een biertje pakken. Kunnen jullie zo vriendelijk zijn even te wachten met flamen tot ik terug ben?
Je spreekt jezelf nu tegen.quote:Op zondag 25 mei 2014 01:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Joh ieder z'n ding, als jij er gelukkig van wordt moet je het vooral doen
je woonplaats is je grootste issue (joke), Nee hoor, je bevooroordeeldheid maakt je een kneuslaat mensen gewoon lekekr, wat kan jou het allemaal verrotten wat anderen doen/denken? als zij er gelukkig van worden, laat ze lekker hun gang gaan en probeer ze niet te veranderen.
Ik wil je wel lekker bevooroordeeld laten hoor, als je maar weet dat je dan een kneus bent (in mijn ogen)quote:
Ik ben een bevooroordeelde kneus, dus?quote:Op zondag 25 mei 2014 01:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik wil je wel lekker bevooroordeeld laten hoor, als je maar weet dat je dan een kneus bent (in mijn ogen)
Weet je, laat het lekker...quote:Op zondag 25 mei 2014 01:18 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik ben een bevooroordeelde kneus, dus?
Kom op SC, die shit heb ik wel eens eerder gehoord. Je moet echt met iets beters komen
Ga je me nou serieus zeggen dat er mensen zijn die om je grappen lachen?quote:Op zondag 25 mei 2014 01:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Weet je, laat het lekker...
Net zoals jij denkt dat mijn grapjes niet werken, denk ik dat een open relatie niet werkt
Het is gewoon niet voor iedereen weggelegd, klaar
Jup, net zoveel als mensen waarvoor een open relatie werktquote:Op zondag 25 mei 2014 01:20 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ga je me nou serieus zeggen dat er mensen zijn die om je grappen lachen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |