quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:14 schreef Modus het volgende:
[..]
Binnenzool zit 9 van de 10x los ja.
Sowieso bij de fakes die jij gekocht hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Cultureel iets. Ouders in/met pijn/schaamte slaan in onze landen op hun knieën tijdens 't wenen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik snap het woord, maar niet waar de uitdrukking vandaan komt. Hoe bedoelen ze dat?
quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Rawberry.
Maar wonen jullie samen? Wat leuk. En snel eigk.
ah dat wist ik niet. Grappig dat dat zo verschiltquote:Op donderdag 22 mei 2014 23:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Cultureel iets. Ouders in/met pijn/schaamte slaan in onze landen op hun knieën tijdens 't wenen.
Vandaar dus dat mijn pa de uitdrukking u kunt beter uw dochter slaan dan uw knieën heeft toegepast.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
ah dat wist ik niet. Grappig dat dat zo verschilt
zouden meer ouders moeten doenquote:Op donderdag 22 mei 2014 23:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vandaar dus dat mijn pa de uitdrukking u kunt beter uw dochter slaan dan uw knieën heeft toegepast.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:46 schreef wickedmen het volgende:
Ahhhhh damn, een leuke meid op FB gevonden die gisteren bij ons hangde maar zelf niet mee gesproken.
Nu kan ik haar toevoegen om contact te maken maar is te hoog freak gedachte.
Zomaar vanuit het niets? Waarom overkomt mij dat nou nooit? Alleen slechte mensen krijgen alle goede dingen in het leven.quote:
Agree.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
zouden meer ouders moeten doenzie echt teveel kinderen die een paar klappen nodig hebben
Gun me dit man zeikerd.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:53 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Zomaar vanuit het niets? Waarom overkomt mij dat nou nooit? Alleen slechte mensen krijgen alle goede dingen in het leven.
YOLO.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:46 schreef wickedmen het volgende:
Ahhhhh damn, een leuke meid op FB gevonden die gisteren bij ons hangde maar zelf niet mee gesproken.
"Ey, was gezellig he gister. Ik dacht ik voeg je even toe, dan mag ik misschien in je broekje. Gr gr"quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:46 schreef wickedmen het volgende:
Nee, je gunt mij ook helemaal niets kutwijf.quote:
Hoezo? Voeg gewoon toe.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:46 schreef wickedmen het volgende:
nee maar wel fucked up. Kutdingen. Meer groente etenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:03 schreef Stimorol- het volgende:
Ik heb aften op mijn tong. Ben ik nou goor?
Eet ik veel nuquote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
nee maar wel fucked up. Kutdingen. Meer groente eten
Klinkt idd kut. Zie je wel dat een leven hebben buiten FOK! ongezond is.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Eet ik veel nu
Aften zijn pijnlijke plekken op de tong Kloonhommel. Ze doen fucking zeer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |