niet zo slim he.quote:
ja maar zonder etenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet zo slim he.
hebben jullie een kantine?
moet kunnen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
ja maar zonder eten
ik fiets in de pauze wel even naar de supermarkt.
Ik fiets in 7 min naar huisquote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moet kunnen.
hebben hier vlakbij gelukkig een groot tankstation met broodjes en snacks enzo
Ik ben nog knapper in het echtquote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nou ja, ik bedoel dat je eerste kennismaking een foto is en niet meer. Dat lijkt me niet leuk. Al was het maar omdat mensen zich op foto's vaak heel anders voordoen dan dat ze daadwerkelijk zijn.
Tenminste, zo werkt het toch?![]()
hmm, nee, als ik naar huis moest rijden zou de pauze om zijn als ik daar aan kwamquote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik fiets in 7 min naar huis
Haal ik lekkere broodjes en dan peuzel ik het op tijdens werktijd.
#yolo #jummie #goodlife #Idontcare
#hardlifequote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, nee, als ik naar huis moest rijden zou de pauze om zijn als ik daar aan kwam
En dan zo'n grote zonnebril, dan sta ik al doodsangsten uit.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Meisjes vaak niet. Die zijn goed in foto's maken.
en de rest van de dag alleen ellendequote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
#hardlife
Die 7 min fietsen zijn dan ook echt het enige pluspunt aan mijn stage
Maar het kan ook andersom. Laatst zag ik een pf van een meisje waar ze hartstikke scheel lijkt te kijken en haar hoofd lijkt daardoor heel alienachtig.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
En dan zo'n grote zonnebril, dan sta ik al doodsangsten uit.
beter.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Er zijn nu maar 3 medewerkers op kantoor van de 11. Lekker rustig
nog 7 weken tot ik vakantie heb en de huissleutel krijgquote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:26 schreef xcachet het volgende:
Nog 20 dagen stage hierna. Of 21.
Ik tel al af
Zin in?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nog 7 weken tot ik vakantie heb en de huissleutel krijg
kun je vanuit je stage "per ongeluk" nog wat bouwmaterialen bij mij bezorgen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |