Lekkerquote:Op vrijdag 23 mei 2014 04:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zou ik niet doen. Ik moet nog b slapen
Ja, vind je?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 07:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Is dit nou een geslaagd Tinder gesprek?
Dat is toch een compliment of niet dan?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 08:35 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja, vind je?''Je hebt echt een leuk hoofd''.
![]()
In zekere zin wel ja. Wel een aparte. Als Mortaxx zijn pik laat zien ben ik benieuwd of ze nog steeds zo stoer doet!! Vuige slet.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 08:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat is toch een compliment of niet dan?
Is dat normaal op Tinder, eerst iemand complimenteren met z'n hoofd en dan lachen op de reeds gestuurde dickpic?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 08:40 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
In zekere zin wel ja. Wel een aparte. Als Mortaxx zijn pik laat zien ben ik benieuwd of ze nog steeds zo stoer doet!! Vuige slet.
Doe nou niet alsof je nog nooit op die links geklikt heb die ik je steeds dm.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 08:43 schreef BlauweTijger het volgende:
Nee. Ik zal misschien een keer Tinder gesprekje van mij uploaden. Slaan meestal nergens opHeb overigens nog nooit een dickpic gestuurd
Jij wel?
Maar upload eens een Tinder gesprek, ik heb het idee dat ik op dat vlak heel veel van je kan leren, je bent altijd zo succesvol bij de ladies.quote:
Zit op werk broeder.. wellicht vanavond. Heb straks mijn 2e datequote:Op vrijdag 23 mei 2014 08:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Maar upload eens een Tinder gesprek, ik heb het idee dat ik op dat vlak heel veel van je kan leren, je bent altijd zo succesvol bij de ladies.
Oh ok, ik kan niet wachten, tips and tricks. Vooral dat laatste ben ik bang voorquote:Op vrijdag 23 mei 2014 08:58 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Zit op werk broeder.. wellicht vanavond. Heb straks mijn 2e date
never aardigquote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:23 schreef Chloroform het volgende:
Ligt iedereen al te slapen ofzo, tering.
Neem je weer rot fruit mee?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 08:58 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Zit op werk broeder.. wellicht vanavond. Heb straks mijn 2e date
Is toch leuk zo'n complimentquote:Op vrijdag 23 mei 2014 07:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Is dit nou een geslaagd Tinder gesprek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |