41,9quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:16 schreef Syntix het volgende:
Hoeveel km is deze tijdrit? Die in de TdF is iets van 54 km toch?
Maar het is een redelijk zware tijdrit.quote:
Pro Sky uiteraard, sky had de giro al bij voorbaat gedevalueerd toen Porte niet meer mee ging/kon.quote:
Die in de TdF ook zag ik, in ieder geval wat klimmetjes.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar het is een redelijk zware tijdrit.
En dat inderdaad ook nog.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:19 schreef Chiappucci het volgende:
Dude, Ulissi. Wist niet dat ie kon tijdrijden.
Gisteren hard gevallen ook nog eens.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:19 schreef DecoAoreste het volgende:
Gisteren veel tijd verloren en nu dit? The fuck.
de apotheker was zeker open vandaagquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:19 schreef DecoAoreste het volgende:
Gisteren veel tijd verloren en nu dit? The fuck.
Net zo geloofwaardig als zijn ploeggenoot Horner.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hoe geloofwaardig is die Ullisi eigenlijk?
Wel compleet verschillende omstandigheden. We zullen het zien..quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:20 schreef Blik het volgende:
50 seconden sneller, waar haalt die dat opeens vandaan?
Horner zal nog wel een ronde winnen hoorquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ulissi kan alles.
Die wint volgend jaar gewoon alle grote rondes, met 10 minuten voorsprong op nummer 2 Lollerkowski.
Lampre heeft Matxin. Vraag maar aan Cobo wat voor een baas dat is.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hoe geloofwaardig is die Ullisi eigenlijk?
Hij was toch altijd al wat wisselvallig?quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:22 schreef groenen het volgende:
Blijft een vreemde renner die Poels.
Ik vraag mij af of hij zonder die val ook zo instabiel zou zijn geweest.
Of zo goed zonder Omega Pharma. Was dat in Baskenland toen hij de enige was die met Valverde en Contador mee kon?quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:22 schreef groenen het volgende:
Blijft een vreemde renner die Poels.
Ik vraag mij af of hij zonder die val ook zo instabiel zou zijn geweest.
Zometeen komt wimderon ons hypocrisie verwijten omdat we wel staan te springen om Poels.quote:
Dan gooi ik hem een wimderon productie om de oren.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zometeen komt wimderon ons hypocrisie verwijten omdat we wel staan te springen om Poels.
Als je Ulissi ongeloofwaardig moet noemen zou ik niet inzien waarom je dat over Poels niet zou mogen zeggen, afgaande op deze tijdrit.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zometeen komt wimderon ons hypocrisie verwijten omdat we wel staan te springen om Poels.
Watquote:
Hebben die ook een wonderdokter?quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:27 schreef Mani89 het volgende:
De Italianen hebben een prima rustdag gehad.
Een klim richting meetpunt 1, weinig bijzonders.quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Een klim richting meetpunt 1, weinig bijzonders.
Wat dacht je van wat dark horses?quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:29 schreef Slobeend het volgende:
Siutsou matig. Laatste keer dat ik een Sky-renner in m'n team heb genomen.
Poels is de finish al gepasseerd?quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als je Ulissi ongeloofwaardig moet noemen zou ik niet inzien waarom je dat over Poels niet zou mogen zeggen, afgaande op deze tijdrit.
Zou ik in de TdF toch wel doen, want ze gaan iedereen kapot maken daarzo.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:29 schreef Slobeend het volgende:
Siutsou matig. Laatste keer dat ik een Sky-renner in m'n team heb genomen.
Ja precies, net zoals die sukkels Henao Montoya en Henao Gomez.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:29 schreef Syntix het volgende:
Mijn naam is Uran, Rigoberto Uran Urananders neem je ff gewoon 1 naam of zo.
Don't feed the troll.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja precies, net zoals die sukkels Henao Montoya en Henao Gomez.
Kenneth, jij begrijpt de Engelse taal niet?quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Thijs Zonneveld heeft twee Colombiaantjes thuis als hij snel iets op zolder wil krijgen
Je weet blijkbaar niet hoe achternamen in Latijns-amerika tot stand komen?quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:29 schreef Syntix het volgende:
Mijn naam is Uran, Rigoberto Uran Urananders neem je ff gewoon 1 naam of zo.
Enlighten me...quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:31 schreef Blik het volgende:
[..]
Je weet blijkbaar niet hoe achternamen in Latijns-amerika tot stand komen?
quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:31 schreef Blik het volgende:
[..]
Je weet blijkbaar niet hoe achternamen in Latijns-amerika tot stand komen?
quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:30 schreef Mykonos het volgende:
Pozzovivo als italiaan gaat nu ook als eerste langskomen natuurlijk.
De Giro.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pozzo gaat winnen.
Je hoorde het hier voor het eerst.
Ja, ik ga voor de dark horse prijs.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat dacht je van wat dark horses?
Pozzo wint de Giro.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pozzo gaat winnen.
Uranquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pozzo gaat winnen.
Die hebben de TT van de Vuelta vorig jaar niet gezien zeker.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:32 schreef Dale__Cooper het volgende:
pozzovivo stond net nog 63.00 bij unibet
Dit jaar in camouflage kleuren.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:31 schreef Mani89 het volgende:
Iemand de camper van Ibarguren al gespot?
Ook weer helemaal niet raar tochquote:
Kenneth, jij begrijpt de Engelse taal niet? Jij snapt mij volgens mij niet. Ik zeg impliciet dat je te dom bent om de Engelse taal te snappen, omdat je naar de NL versie van Eurosport kijkt.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Syntix snapt de grap van Thijs niet.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Syntix moet zichzelf even weggooien.
Tot nu toe is er weinig echt opvallend eigenlijkquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:34 schreef DeeBee het volgende:
Jammer dat ik het niet kan zien, maar volgens wat ik hier lees is het een uitstekend dagje nieuw wielrennen, vol menselijke maat.
De Gendt werd niet in de hotseat getoond maar Ulissi wel.quote:
De Gendt was in de hotseat niet in beeld, Ulissi in een paar minuten al meerdere keren. Dus helemaal waus over dat Italiė sowieso nooit iets neutraal kan enzo!1quote:
Jaquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:35 schreef Mykonos het volgende:
Kan het zijn dat het opdrogende wegen zijn die invloed hebben op de tijden?
Absoluut.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:35 schreef Mykonos het volgende:
Sky doe idd zoals altijd normaal, maar de rest...quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:34 schreef DeeBee het volgende:
Jammer dat ik het niet kan zien, maar volgens wat ik hier lees is het een uitstekend dagje nieuw wielrennen, vol menselijke maat.
Zou goed kunnen idd.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:35 schreef Mykonos het volgende:
Krijg toch eens wat met je kutSky.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:36 schreef Syntix het volgende:
[..]
Sky doe idd zoals altijd normaal, maar de rest...
Stijn, jij moet gewoon ff je bek houden. Jij doet niet meer normaal de laatste tijd? Is het uit met je vriendje of zo...quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Krijg toch eens wat met je kutSky.
Ik wacht nog op de uitslag van De Greef.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:36 schreef Slobeend het volgende:
Wat heeft Monfort gedaan eigenlijk? Dat was mijn black horse.
40ste ofzo.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:36 schreef Slobeend het volgende:
Wat heeft Monfort gedaan eigenlijk? Dat was mijn black horse.
Ah, iedere vorm van kritiek op jou is een teken dat ik niet meer normaal doe de laatste tijd. Ik doe juist heel normaal, al 15 maanden zonder ban en jij hebt laatst nog een maand ban gehad.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:36 schreef Syntix het volgende:
[..]
Stijn, jij moet gewoon ff je bek houden. Jij doet niet meer normaal de laatste tijd? Is het uit met je vriendje of zo...
Godverdomme, wat kinderachtig.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, iedere vorm van kritiek op jou is een teken dat ik niet meer normaal doe de laatste tijd. Ik doe juist heel normaal, al 15 maanden zonder ban en jij hebt laatst nog een maand ban gehad.
2 maanden, maar dat kwam omdat jullie als mietjes uit de sc en het kijkcijfers-topic van utopia (quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, iedere vorm van kritiek op jou is een teken dat ik niet meer normaal doe de laatste tijd. Ik doe juist heel normaal, al 15 maanden zonder ban en jij hebt laatst nog een maand ban gehad.
Geld uitgeven aan FOK!, hoe diep kan je zinken.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:38 schreef Cavaliers het volgende:
Zodra mijn stufi morgen binnen is, neem ik een abo. Dit kan ik niet langer aan.
Tien euro, dat tik ik lachend af.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geld uitgeven aan FOK!, hoe diep kan je zinken.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:38 schreef Cavaliers het volgende:
Zodra mijn stufi morgen binnen is, neem ik een abo. Dit kan ik niet langer aan.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geld uitgeven aan FOK!, hoe diep kan je zinken.
Pozzovivo is al bijna bij de finish hoor.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:39 schreef knep het volgende:
[..]
Pozzovivo heeft hem daar van de sokken gereden.
Hoeveel achterstand had hij bij punt 1?quote:
op ulissi 29.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hoeveel achterstand had hij bij punt 1?
Das 18 seconden voor Aru nuquote:
Dus een goed tweede deel gereden.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
op ulissi 29.
Hij is Quintana voorbij gegaan.
Zou me ook niks verbazen als Evans ook relatief rustig heeft gedaan op de klim.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:42 schreef knep het volgende:
Kelderman zou wel eens goed kunnen opbouwen.
Hij zag er niet echt lekker fris uit ofzo.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zou me ook niks verbazen als Evans ook relatief rustig heeft gedaan op de klim.
Ingestort?quote:
Totaal, als een droge dweil door natte bochten gedaald.quote:
Geniaalquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als een droge dweil door een natte bocht.
Ja, omdat een paar zuurpruimen gingen klagen.quote:
Waarom?quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja, omdat een paar zuurpruimen gingen klagen.
Uran gaat de giro winnen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:53 schreef IbanMayo het volgende:
Zou het dan toch kunnen, iemand die een topklassement rijdt bij Quickstep?
Haha, ik ook. Dacht lekke band ofzo.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:57 schreef DecoAoreste het volgende:
Man ik schrok me de tering, Kelderman ineens in de remmen, was het een 180-graden bocht
Zonde van dat tijdsverlies in de eerste week.quote:
Had ik ook en toen riep die Sporza commentator ook nog eens Boem!quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:57 schreef DecoAoreste het volgende:
Man ik schrok me de tering, Kelderman ineens in de remmen, was het een 180-graden bocht
Majka tot nu toe goed. Morabito heeft het laten lopen, was ook geblesseerd, dus die valt weg uit top-10 denk ik.quote:
Langzamer dan Poels ook.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Langzamer dan Brambilla. Op papier is dat heel erg teleurstellend.
Ibarguren?quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:04 schreef FredWielergek het volgende:
wat is er veranderd bij poels tov vacansoleil? hoe kan dit?
quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:04 schreef FredWielergek het volgende:
Zijn nier heeft plaats gemaakt voor een geheim reservoir.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:04 schreef FredWielergek het volgende:
Uran werd gewoon 4e in Romandiė, niet zo ver achter Froome en Martinquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:04 schreef DecoAoreste het volgende:
Wat een top 3 is het ook ja. Ulissi, Brambilla, Poels.Krijgen we straks Uran nog bij en hoppa.
vacansoleil was erg amateuristisch bezigquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:04 schreef FredWielergek het volgende:
Top 5quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:05 schreef F_JD het volgende:
Waar gaat Kelderman terechtkomen als het zo doorgaat? Goed bezigvin elk geval.
4e-5equote:Op donderdag 22 mei 2014 17:05 schreef F_JD het volgende:
Waar gaat Kelderman terechtkomen als het zo doorgaat? Goed bezigvin elk geval.
40-45quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:05 schreef F_JD het volgende:
Waar gaat Kelderman terechtkomen als het zo doorgaat? Goed bezig in elk geval.
Majka zit er nogquote:
Leuk is ie he?quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:06 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja, die 45 grap komt ook weer eens van stal
Daar had ik niet aan gedachtquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:06 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja, die 45 grap komt ook weer eens van stal
Gaat niet meer lukken, want De Gendt staat al vijfde.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:07 schreef groenen het volgende:
Straks 4 mensen van QS top 5? Gewiss stijl
Komt door dat dichte wiel volgens mijquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:08 schreef Principia het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom die tijdritfietsen zoveel geluid maken? Het klinkt zelfs als een soort wrijving..
Hoorde net op Britse Eurosport: merk fiets van Pozzo maakt geen tijdritfiets die klein genoeg is. Hij zit op een gewone fiets met wat aanpassingen om het wat aėrodynamischer te maken.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:08 schreef Principia het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom die tijdritfietsen zoveel geluid maken? Het klinkt zelfs als een soort wrijving..
Thijs is het overigens met mij eens over de maat fiets bij Pozzovivo :p
Ja lucht dat langs dichte wiel gaat.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Komt door dat dichte wiel volgens mij
Vooral geconcentreerd op de klimmetjes lijkt me. Heeft hij ook meer voordeel aan zijn niet-tijdritfiets.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:10 schreef heywoodu het volgende:
Pozzo heeft het uiteindelijk best prima ingedeeld
Dat telt ook als goed indelenquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Vooral geconcentreerd op de klimmetjes lijkt me. Heeft hij ook meer voordeel aan zijn niet-tijdritfiets.
Maar hij rijdt met een relatieve constante snelheid dat zou niet verklaren waarom het geluid steeds harder en zachter wordt.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:10 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Ja lucht dat langs dichte wiel gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |