Fuck you I wont do what you tell me!quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:35 schreef Nastico het volgende:
STEM NOU EVEN OP DIE POLL GODVERDOMME!!!!
Ik had grappig genoeg wel Ukip gestemd als ik dat had gekunt maar het bleef maar bij een nee=nee schrijfsel op het kiespapier.quote:
Eens.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:36 schreef Copthorne het volgende:
Mag ik nog een klacht toevoegen aan de OP?
De tanden van Guy Verhofstadt.
Paar debatjes kijken op YouTube. Heerlijk.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:58 schreef Dingflofbips het volgende:
Ik zie nergens een klacht, derhalve onterecht.
Maar die Farage kan een mooi staaltje redeneren. Ik ben opzich wel blij dat er iemand rondloopt daar die het snapt
Wauwquote:Op vrijdag 23 mei 2014 01:10 schreef BlackLining het volgende:
Je zou toch goddomme bijna gaan wensen dat Hitler gewonnen had. Uiteindelijk had het niks uitgemaakt, maar dan was alles wél fatsoenlijk geregeld geweest.
Die burgers hebben laten zien dat ze het prachtig vinden of dat het ze geen reet uitmaakt. Een land vol verradersquote:Op vrijdag 23 mei 2014 01:06 schreef BlackLining het volgende:
Diep, diep triest deze uitslag. Ik ben geenszins tégen de EU, wel sterk tegen deze als EU vermomde dictatoriale Heilstaat.
Werkelijk verdrietig hoe dit land met al zijn burgers zo gemakkelijk in de uitverkoop wordt gezet. En dat nog geen maand na de Dodenherdenking.
Ik moet er werkelijk waar van kotsen. Bah. Viertes Reich toestanden![]()
![]()
Daar waren ze in Brussel inderdaad als de dood voor, want dat zou de verkiezingen wel eens heel anders hebben laten verlopen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:37 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Fuck you I wont do what you tell me!
Overigens de voorspellingen van Farage over Portugal en Spanje zijn nog niet uitgekomen
quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik ben van beiden niet echt bijzonder gecharmeerd eigenlijk.
Wil je een fopspeen?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 01:10 schreef BlackLining het volgende:
Je zou toch goddomme bijna gaan wensen dat Hitler gewonnen had. Uiteindelijk had het niks uitgemaakt, maar dan was alles wél fatsoenlijk geregeld geweest.
Okquote:
Waarom zou ik een fopspeen willen?quote:
Oproken, zit wiet in.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 08:48 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Waarom zou ik een fopspeen willen?
De (sloop)kogel voor europa.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 02:30 schreef remlof het volgende:
Geweldig deze uitslag. We kunnen allemaal burgers van een supermacht op het wereldtoneel worden in plaats van een geïsoleerd ministaatje.
Leve Europa! [ afbeelding ]
Nee, ik kan gewoon slecht tegen leugens, krijg dan altijd zin om te meppen.quote:
Dan zul je wel druk zijnquote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:30 schreef BaajGuardian het volgende:
Nee, ik kan gewoon slecht tegen leugens, krijg dan altijd zin om te meppen.
niet superdruk, ik blijf veel bij mensen weg dus kom ik niet veel leugens tegen tot ik de tv aandoe tenminste.quote:
Dat is ook een manier ja.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:32 schreef BaajGuardian het volgende:
niet superdruk, ik blijf veel bij mensen weg dus kom ik niet veel leugens tegen tot ik de tv aandoe tenminste.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |