Same here!quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:17 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Als ze geupgrade kunnen worden naar breedbeeld en HD heb ik er wel een paar centen voor over.
Paper Mario, Tales of Symphonia, Baiten Kaitos, Pikmin, Fire Emblem (en misschien vergeet ik nog iets)quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:07 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik wil dan alvast Mario Sunshine, Mario Kart Double Dash en F-Zero GX voor de VC
Gamecube zelf heb ik nooit gehad. Wat zijn nog meer grote titels van toen?
De actie gaat morgen pas in hequote:Op vrijdag 30 mei 2014 10:16 schreef Bisamrat het volgende:
Iemand al gelukt om de gratis game te krijgen via de mario kart 8 actie?
Nee hoor vanaf vandaag 10:00 uur.quote:
Nee, vandaag om 10u.quote:
Of je gaat naar de MM. Heb je m direct.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:36 schreef Jesse_ het volgende:
Zo, op de valreep DKC:TF uitgespeeld. Nu mag MK8 wel op de mat vallen
Of je had 'm vannacht gewoon uit de eShop kunnen halen, schijfjes zijn zo 00'squote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:03 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Of je gaat naar de MM. Heb je m direct.
Maar dan heb je wel een hoesjequote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:31 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Of je had 'm vannacht gewoon uit de eShop kunnen halen, schijfjes zijn zo 00's
Is ieg een goede, houdbare drager.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:31 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Met de huidige stand van Nintendo's accountsysteem heb ik liever een fysiek product.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:31 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Plus niet je harde schijf binnen de kortste keren volquote:
Zou me niet verbazen als die samen met SSB als bundel wordt aangekondigd op de E3.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 09:11 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Dat GC-kastje ga ik zeker kopen, kan je die al ergens bestellen?
Moet ook nog een 4e GC-controller erbij dan eigenlijk. Heb er 3 en 1 zo'n schrale 3rd party
Smash bros, adaptor + 4 GC-controllers voor 100 euro, would buyquote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:06 schreef Aether het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als die samen met SSB als bundel wordt aangekondigd op de E3.
Nog een weekje geduldquote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:06 schreef Aether het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als die samen met SSB als bundel wordt aangekondigd op de E3.
quote:Wiikey U is an Optical Disk Drive Emulator (ODE). Once installed between the motherboard and DVD drive, it allows the user to either emulate games as ISOs from removable storage media - or use the WiiU in normal (passthrough) mode.
Wiikey U does not rely on CFW or any particular original firmware. The console can be updated and used normally. When installing Wiikey U for the first time the unique drive key for the console has to be obtained - which only needs to be done once - and can be done with software.
Wiikey U is the first solderless ODE modchip for the WiiU on the market.
Features:
Works on all WiiU consoles from all regions
Play your WiiU or Wii games from any USB media!
No custom firmware required for operation - you can update to the latest official firmware and play online
User friendly intuitive Web and Remote interfaces
Hardware AES engine
Ultra-small size - makes installation easy!
Hardware and software for high-speed game ripping to PC to be released soon
No soldering required
Multi-language support
Supports most file systems, including NTFS, EXT2/3/4, and Mac OS X Extended
High speed USB2 interface
Powerful embedded Linux system running from Micro SD card (included)
Linux firmware fully updatable from USB media
FPGA fully updatable from USB media via built-in, in-system JTAG programming
Recovery mode - it is always possible to recover from a bad flash - Update your WiiU as normal, no CFW or game patching required
Pass-through mode. (Use your WiiU in "normal mode")
More official details to be announced!
image of actual item
contents
user manual
installation
support forum
and much more!
Ik kreeg na het registreren een banner waarop ik kon klikken en een keuze kon maken uit de gratis games.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:25 schreef Diamond3d het volgende:
Allen,
Mario Kart is vandaag bezorgd via Bol.com.
Heb Mario kart geregistreerd (250 sterren).. maar hoe en wanneer krijg je die downloadcode voor het andere spel? Er zat verder geen downloadcode/voucher bij het spel.
Maar had je een andere code gekregen of ook zo'n standaard KRAS kaartje dat bij elk spel zit?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:35 schreef CoExist het volgende:
[..]
Ik kreeg na het registreren een banner waarop ik kon klikken en een keuze kon maken uit de gratis games.
Je moet dan nog een kleine enquete invullen en dan krijg je de code.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |