Alleen het standaard rode kraskaartjequote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:36 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Maar had je een andere code gekregen of ook zo'n standaard KRAS kaartje dat bij elk spel zit?
http://www.nintendo.nl/Ac(...)rwaarden-879237.htmlquote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:25 schreef Diamond3d het volgende:
Allen,
Mario Kart is vandaag bezorgd via Bol.com.
Heb Mario kart geregistreerd (250 sterren).. maar hoe en wanneer krijg je die downloadcode voor het andere spel? Er zat verder geen downloadcode/voucher bij het spel.
Ahh thnx. Ik moet 48 uur wachten nu.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:48 schreef Aether het volgende:
[..]
http://www.nintendo.nl/Ac(...)rwaarden-879237.html
Ik had hem juist geannuleerd bij bol en heb hem alsnog gekregen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:52 schreef DjUntzUntz het volgende:
gamedumper had niet genoeg geleverd gekregenheb ik 'em alsnog niet vandaag binnen
huilen!
De zwarte controller zonder beeldscherm, weet niet hoe die heet.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:56 schreef Diamond3d het volgende:
Met welke controller spelen jullie het spel?
En in geval van Wii Mote of Wii U Gamepad... met sensor of zonder sensor?
Wii U Pro Controller?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
De zwarte controller zonder beeldscherm, weet niet hoe die heet.
Tot nu tot Gamepad (zonder TV) en d-pad.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:56 schreef Diamond3d het volgende:
Met welke controller spelen jullie het spel?
En in geval van Wii Mote of Wii U Gamepad... met sensor of zonder sensor?
Die 101 is het aantal gigabitquote:
Dat denk je. Ik verbaasde me net over de details, zag ook al een aantal short-cuts trouwens. Ik vind het er prachtig uitzien.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:18 schreef Faux. het volgende:
In trailers zien de tracks er veel kaler en 'saaier' uit dan bij Mario Kart Wii, valt dat mee of niet?
Wat is je account nou? Of had je mij al toegevoegs hahaquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:23 schreef Borizzz het volgende:
[..]
De pro controller is een goed alternatief. Werkt ook prima met mariokart.
Track uit de Wiiversie:quote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:18 schreef Faux. het volgende:
In trailers zien de tracks er veel kaler en 'saaier' uit dan bij Mario Kart Wii, valt dat mee of niet?
Zoetekauwcanyon!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:05 schreef Jesse_ het volgende:
Is de game ook in het Engels te spelen zonder je systeemtaal op Engels te zetten?
Blaadjesbeker is natuurlijk leuk, maar het is gewoon de Leaf Cup
Eigenlijk wilde ik het omzetten naar Engels, maar dit soort vertalingen zijn toch te grappig eigenlijk.quote:
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:31 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Wat is je account nou? Of had je mij al toegevoegs haha
Thanks, in werkelijkheid blijkt het dus anders te zijnquote:
Boe-boe-boerenland.quote:
Nee nog niet gevonden ook...quote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:31 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Wat is je account nou? Of had je mij al toegevoegs haha
Lastig te vergelijken.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:25 schreef Faux. het volgende:
[..]
[..]
Thanks, in werkelijkheid blijkt het dus anders te zijnIs er qua elementen een track die zich kan meten aan Toad's Factory/Winkelcentrumbaan (naam vergeten)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |