Mwah...quote:Op zondag 1 juni 2014 18:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ook niet heel gek, mensen kunnen hedendaags hun geld maar 1 keer uitgeven en ongeveer alle headliners die relevant zijn en aan het touren zijn staan op Pinkpop.
Klopt. Doorgewinterd op Lowlands, Parkpop en talloze stadion, club- en hmh-concerten.quote:Op zondag 1 juni 2014 17:59 schreef TRNR het volgende:
Valt te lezen dat er dit jaar heeel veel mensen voor t eerst naar Pinkpop gaan..
Hmm, wil graag naar Pinkpop maandag, maar woon in Nijmegen en moet dinsdag vroeg al in Rotterdam zijn. Choices choices .....quote:Op zondag 1 juni 2014 09:25 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Reken maar op een uur of anderhalf/twee dat je op de snelweg zit.
Je zou de auto in Sittard neer kunnen zetten en dan met de trein verder gaan.quote:Op zondag 1 juni 2014 18:26 schreef Kyran het volgende:
[..]
Hmm, wil graag naar Pinkpop maandag, maar woon in Nijmegen en moet dinsdag vroeg al in Rotterdam zijn. Choices choices .....
Misschien is het een optie om met de auto tot in de buurt te rijden en dan daar ergens te parkeren bij een station? Echt geen idee ... Ik ga nog even verder zoeken. Als iemand tips heeft hoor ik het graag
Stones hehquote:Op zondag 1 juni 2014 17:59 schreef TRNR het volgende:
Valt te lezen dat er dit jaar heeel veel mensen voor t eerst naar Pinkpop gaan..
Kwartiertje voor het einde gaan, of zorgen dat je bij de afsluiter al een beetje richting de trap gaat staan, kostbare tijd. En incl lopen naar parkeerplaats zul je dan denk ik wel in een uur op de snelweg zitten. En een andere optie is om vanuit Limburg meteen naar rotterdam te rijden om toch aan je slaapuurtjes te komen.quote:Op zondag 1 juni 2014 18:26 schreef Kyran het volgende:
[..]
Hmm, wil graag naar Pinkpop maandag, maar woon in Nijmegen en moet dinsdag vroeg al in Rotterdam zijn. Choices choices .....
Misschien is het een optie om met de auto tot in de buurt te rijden en dan daar ergens te parkeren bij een station? Echt geen idee ... Ik ga nog even verder zoeken. Als iemand tips heeft hoor ik het graag
Klopt, maar je moest geen Mumford en Sons fan zijn in 2012 want de co-headliner voor zo een wereldact bezoeken kun je wel vergeten met de massa's springsteen fans (dit jaar stones)quote:Op zondag 1 juni 2014 19:40 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Ach, met Metallica in 2008 en Springsteen in 2009 was hetzelfde gezeik vooraf. Tijdens Pinkpop zelf was er een uitstekende sfeer.
Daar kan ik niet over meepratenquote:Op zondag 1 juni 2014 19:42 schreef TRNR het volgende:
[..]
Klopt, maar je moest geen Mumford en Sons fan zijn in 2012 want de co-headliner voor zo een wereldact bezoeken kun je wel vergeten met de massa's springsteen fans (dit jaar stones)
En terecht dat ze janken. Blijf er voor om early bird tickets in `t leven te roepen. Kun je al je kaartje kopen voordat het programma bekend is. Als je toch sowieso ieder jaar van plan bent te gaan is dat ideaal en krijgen de vaste PP gangers die er nu naast grijpen ook een kans om grote acts te zien als ze komen.quote:Op zondag 1 juni 2014 19:27 schreef matthijst het volgende:
[..]
Stones heh
Wees blij dat het eenmalig is, anders was het elk jaar janken dat ze geen kaarten konden krijgen voor die vaste Pinkpopgangers
Nou nee, niet om te mogen kopen. Maar als je zeker weet dat je sowieso wilt gaan ongeacht de line-up (en die lui zijn er bij ieder festival), waarom dan geen early bird tickets instellen? dan heb je tenminste de "echte fans/vaste bezoekers" van het festival ook op je terrein en zijn ze niet teleurgesteld. Lijkt me niet meer dan logischquote:Op zondag 1 juni 2014 22:35 schreef matthijst het volgende:
Boehoe
Hoop gejank, alsof je vaker naar een festival moet gaan om een kaartje te mogen kopen van de Pinkpopsnobs
Precies.Vorig jaar op Sziget bijvoorbeeld was dat wel mogelijk, kreeg je ook nog (ik geloof) ¤ 30,- korting als je je ticket voor een bepaalde datum besteldequote:Op zondag 1 juni 2014 23:20 schreef matthijst het volgende:
Oh zeker! Goed plan. Vaag dat dat er nog niet is idd.
Steekwagenquote:Op maandag 2 juni 2014 08:57 schreef Tito het volgende:
Het wordt "te" warm. Toch maar parasol mee..
Hoe slepen jullie alles mee? Tent, luchtbed, slaapzak, kussen, stoeltje, nog wat kleren..
Eten en drinken thuis laten, scheelt ook al heel veel.
Zal wel een backpack worden en een tas.
Nou dat komt dan goed uit, want zondag en maandag zien er niet al te best uitquote:
Ja, daar komt het bij RaR dus ook zo'n beetje op neerquote:Op maandag 2 juni 2014 00:08 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Precies.Vorig jaar op Sziget bijvoorbeeld was dat wel mogelijk, kreeg je ook nog (ik geloof) ¤ 30,- korting als je je ticket voor een bepaalde datum bestelde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |