abonnement Unibet Coolblue
pi_140742917
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 13:10 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik heb een hele kleine wasbak, geen meubel of dubbele ornamenten hier. Ik zit er eventueel aan te denken op zo'n unit voor bovenop de badkuip te kopen, als die nog bestaan :)

edit - ze bestaan nog!

[ afbeelding ]

Ik zit me nu wel weer te bedenken waar we in godesnaam een bad, standaard en aankleedunit gaan opbergen :')

gewoon geen bad kopen ;)
kan ook nog he :D

ze kunnen ook prima in de tub, vinden ze ook lekker en die kan prima op de commode staan bijv. hoeft echt niet in een standaard. En later gewoon meenemen met jou in bad of onder de douche. Wij hadden ook nog zo'n zitje voor in bad waar ze dan zelf in konden blijven zitten.
:)
  donderdag 5 juni 2014 @ 13:18:22 #82
149959 SQ
snelle trees
pi_140742969
Dat kan natuurlijk ook nog... D'r vader gaat sowieso elke avond in bad, kun je een baby eigenlijk om half elf in bad doen 's avonds? Of zijn daar weer protocollen voor dat dat alleen 's morgens mag?
disclaimer
pi_140742997
En als je Henka op d'r eigen kamer in de tub (goede tip!) doet dan heb je ook geen verschoontafel voor op het bad nodig.
Hoef je ook niet na te denken waar je het moet laten # problem solved ;)
  donderdag 5 juni 2014 @ 13:21:57 #84
149959 SQ
snelle trees
pi_140743086
Nou, het is eigenlijk een beetje kiezen. Òf een schommelstoel op de babykamer, of een bad. Allebei gaat niet. Ik heb alleen geen enkel idee hoe veel je een stoel op een babykamer echt gebruikt. Ik zie het regelmatig, maar is dat dan vooral voor de sier of zit je er ook veel in? :@ Misschien kan dit beter in het babyn00bs-topic :')
disclaimer
pi_140743121
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 13:18 schreef Stormqueen het volgende:
Dat kan natuurlijk ook nog... D'r vader gaat sowieso elke avond in bad, kun je een baby eigenlijk om half elf in bad doen 's avonds? Of zijn daar weer protocollen voor dat dat alleen 's morgens mag?
De kraamzorg doet haar sowieso elke dag even in bad, dus dan moet je wel iets in huis hebben. Of je moet een hele sexah kraamzorg hebben :die graag mee in bad gaat :P

Maar als ze nog wakker is rond die tijd kan dat prima. Wij hebben alleen nooit echt zeep in bad, dus dan wordt het geen bubbelbad meer voor BB als hij blijft liggen.

Schommelstoel gebruikten wij om hem in slaap te laten vallen. Onze slechte slaper dommelt dan wel eens weg namelijk en het is minder belastend voor je lijf dan wiebelen of traplopen. Maar als je een fijne hebt is het misschien ook handig voor nachtvoedingen als de baby in d'r eigen kamer slaapt? Minder geleur :)
  donderdag 5 juni 2014 @ 13:25:26 #86
149959 SQ
snelle trees
pi_140743211
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juni 2014 13:22 schreef Dot. het volgende:

[..]

De kraamzorg doet haar sowieso elke dag even in bad, dus dan moet je wel iets in huis hebben. Of je moet een hele sexah kraamzorg hebben :P

Maar als ze nog wakker is rond die tijd kan dat prima. Wij hebben alleen nooit echt zeep in bad, dus dan wordt het geen bubbelbad meer voor BB als hij blijft liggen.
Zeep gebruiken wij ook nooit in bad. En ik haal wel wat in huis, ik leen desnoods iets van mijn schoonzus. Maar als een tub voldoende is, haal ik misschien ook niet meer dan dat.

Wat een gedoe, zo'n kint :7
disclaimer
  Moderator donderdag 5 juni 2014 @ 13:26:59 #87
5428 crew  miss_sly
pi_140743261
S heeft ook heel lang in de tub gezeten, hoor. Je kunt ook de tub in het bad zetten. Ik zou ook geen badje aanschaffen, zeker niet als je een bad hebt.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_140744384
We hebben sofie nog tot ze 17 maanden was in de tub gehad. Ze vond het heerlijk.
*poef* nu is het weg
pi_140744571
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 11:51 schreef Chanty het volgende:
Ik kom ook maar eens onze babykamer spammen. Allemaal bij elkaar geraapte tweedehands zooi, dus geen VT-wonen uitstraling maar ik ben er blij mee O+

Boven de commode komen uiteindelijk nog wat foto's te hangen. Foto die op de plank staat is van mijn man met zijn vader. Wil graag zo'n foto ook maken van onze beeb met papa O+ En nog een foto van mij en beeb. En eens kijken of er nog een mooie foto te vinden is van mij en mijn mama.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
O+ O+ heel gaaf!
S. 2014
J. 2016
pi_140744592
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 13:21 schreef Stormqueen het volgende:
Nou, het is eigenlijk een beetje kiezen. Òf een schommelstoel op de babykamer, of een bad. Allebei gaat niet. Ik heb alleen geen enkel idee hoe veel je een stoel op een babykamer echt gebruikt. Ik zie het regelmatig, maar is dat dan vooral voor de sier of zit je er ook veel in? :@ Misschien kan dit beter in het babyn00bs-topic :')
Ik heb dus zo'n stoel, en hij wordt hier gebruikt tijdens de voedingen, vrij regelmatig dus :)
pi_140744652
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juni 2014 13:22 schreef Dot. het volgende:

[..]

De kraamzorg doet haar sowieso elke dag even in bad, dus dan moet je wel iets in huis hebben. Of je moet een hele sexah kraamzorg hebben :die graag mee in bad gaat :P

Maar als ze nog wakker is rond die tijd kan dat prima. Wij hebben alleen nooit echt zeep in bad, dus dan wordt het geen bubbelbad meer voor BB als hij blijft liggen.

Schommelstoel gebruikten wij om hem in slaap te laten vallen. Onze slechte slaper dommelt dan wel eens weg namelijk en het is minder belastend voor je lijf dan wiebelen of traplopen. Maar als je een fijne hebt is het misschien ook handig voor nachtvoedingen als de baby in d'r eigen kamer slaapt? Minder geleur :)
Dat is geen must hoor :) Ik wilde niet dat hij elke dag in bad werd gedaan, en we wilden ook dat er niets in het badje werd gedaan, dat bepaal je helemaal zelf. Dus 's avonds in bad doen mag zeker, alleen als je tips/hulp van de kraamzorg wil dan wordt dat wat lastig ;)
  donderdag 5 juni 2014 @ 14:09:20 #92
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_140744732
hier deze keer ook alleen een tub die mooi op de commode kan staan.
de dreumes ging al heel snel mee onder de douche met 1 van ons.
W
Z
E
  donderdag 5 juni 2014 @ 14:13:12 #93
149959 SQ
snelle trees
pi_140744851
ik zou als ik een baby was ook liever in een tub gaan dan in een badje. Veel meer warm water om je heen O+

Maar bedankt voor alle tips! Ik zal mijn n00bvragen weer naar het daarvoor bestemde topic meenemen, kunnen we hier weer kamertjes bewonderen ;) O+
disclaimer
  donderdag 5 juni 2014 @ 14:14:27 #94
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_140744897
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 13:21 schreef Stormqueen het volgende:
Nou, het is eigenlijk een beetje kiezen. Òf een schommelstoel op de babykamer, of een bad. Allebei gaat niet. Ik heb alleen geen enkel idee hoe veel je een stoel op een babykamer echt gebruikt. Ik zie het regelmatig, maar is dat dan vooral voor de sier of zit je er ook veel in? :@ Misschien kan dit beter in het babyn00bs-topic :')
Ben je van plan (langere tijd) borstvoeding te geven? Daar vond ik zo'n stoel wel echt fijn voor. Heeft er een maand of 4 gestaan en daarna naar zolder. Badje deden wij beneden omdat het bij ons best koud werd boven. Maar die voorkeur is nogal persoonlijk denk ik :+
  donderdag 5 juni 2014 @ 14:16:00 #95
149959 SQ
snelle trees
pi_140744958
potverdorie, beneden in bad! In de keuken! Dat kan natuurlijk ook gewoon :D
Jullie zijn briljant O+
disclaimer
pi_140745199
Overigens, wij hebben het badje in het rommelhok gezet en halen het tevoorschijn wanneer nodig. Ik vind het niet zo leuk staan in een kamertje :')
  donderdag 5 juni 2014 @ 14:25:49 #97
149959 SQ
snelle trees
pi_140745280
:D kan ook, ware het niet dat ons rommelhok nu de babykamer is _O-
Nee, ik ga de keuken-optie eens serieus overwegen!
disclaimer
pi_140747752
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 11:51 schreef Chanty het volgende:
Ik kom ook maar eens onze babykamer spammen. Allemaal bij elkaar geraapte tweedehands zooi, dus geen VT-wonen uitstraling maar ik ben er blij mee O+

Boven de commode komen uiteindelijk nog wat foto's te hangen. Foto die op de plank staat is van mijn man met zijn vader. Wil graag zo'n foto ook maken van onze beeb met papa O+ En nog een foto van mij en beeb. En eens kijken of er nog een mooie foto te vinden is van mij en mijn mama.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wat een lief kamertje voor jullie naampje O+
Die takkie op de grond is helemaal geweldig!
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_140748079
Nog geen kind in de buik.. maar deze dame mag een soort van los op de geleende-kinderen-kamer O+

Ik vond dat ook wel tellen als kinderkamer aangezien er (geregeld) alleen maar nichtjes en neefjes in slapen O+

manlief heeft groen licht gegeven.. dus ik ga op zoek naar een leuk (betaalbaar) stapelbed, muurverf, misschien behangetje.. nieuwe rekjes.. en dat alles in het kleine kotje waar ze nu in opgefrot zitten :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De bedoeling is dat we er twee vaste slaapplekken maken (waar eventueel ook een volwassenen in kan liggen) en een losse matras die we onder de bedden vandaan kunnen toveren.

Zoals ik al tegen manlief: Ik heb er zin in!!!!
En natuurlijk zal ik hier updaten ;)
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_140749564
zoon vond een tub niks en wilde gewoon languit in bad. sommige mensen nemen de baby gewoon elke dag mee onder de douche, kan ook nog. ;) Kraamzorg kan de baby ook gewoon in de tub doen hoor, je hebt niet perse een bad nodig. Wel een standaard zodat ze de baby op de goede hoogte kunnen badderen.

De stoel heb ik met zoon alleen het eerste jaar gebruikt en daarna amper meer. Met mn dochter gebruikte ik tot voor kort regelmatig daar ze snachts nog wel eens huilend wakker werd van de dorst en dan alleen een fles melk accepteerde... Heb m nog wel staan voor als ze een keer in slaap gewiegt moet worden als ze ziek is maar eigenlijk begint hij wat overbodig te worden nu.. ( mn dreumes is bijna 1,5 jaar) Zodra haar bed een peuterbed wordt gaat ie eruit, want dan kan ik op haar bed zitten als t nodig is. ;)
pi_140749840
bijeengeraapt zooitje my ass, Chanty! Ziet r superleuk uit zo en past goed bij elkaar!! :) En zal je kindje ook niet boeien hoe het er uit ziet, als t bed maar lekker ligt ist goed ;).
De Jip en Janneke muurstickers (?) zin gaaf zeg!! Leuk rustig kamertje zo.
pi_140751468
Lief kamertje Chanty!

Ik zou echt niet zonder stoel in een babykamer kunnen. Eerst voor (nacht)voedingen, en vanaf een maand of 6 voor het voorlezen. En mijn zoon gebruikt hem sinds kort zelf ook om in en uit zijn bedje te klimmen (hij is nu 2,5). Stoel blijft dus staan tot zoon naar een peuterbedje overgaat (wat denk ik deze zomer gaat gebeuren), en we op de rand van zijn bed kunnen voorlezen. O+
pi_140751574
Chanty, wat een lief kamertje. O+.

Ik wilde ook graag een stoel op de babykamer en wij hebben deze gekocht:



Met daarin een heerlijk fluffy schapenvacht. Kijk er nu al naar uit om daar in te zitten met ons kleintje. O+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_140756042
Ben altijd als de dood dat dat soort stoelen uit t plafond knallen als iemand erop gaat zitten :')
  donderdag 5 juni 2014 @ 19:56:20 #105
149959 SQ
snelle trees
pi_140756372
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 19:48 schreef ohnee het volgende:
Ben altijd als de dood dat dat soort stoelen uit t plafond knallen als iemand erop gaat zitten :')
zolang je ze goed in een balk verankert gaat dat wel goed :Y
disclaimer
pi_140756662
haha ja zal ook wel goed gaan, ik heb t gewoon niet zo op hangende elementen. vind t gewoon eng. Maar ziet er vast heel mooi uit op de babykamer. :) (maar ik waag me dr niet in :P) je hebt ook zo'n hangend wiegje, ook zo schattig. (waar ik me ook niet aan waagde hoewel t bij vrienden er echt zo leuk uitzag... XD)
  donderdag 5 juni 2014 @ 20:07:21 #107
149959 SQ
snelle trees
pi_140756790
Je hebt er ook vaak wel standaarden voor, ook voor die stoelen :Y
disclaimer
pi_140766506
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 20:07 schreef Stormqueen het volgende:
Je hebt er ook vaak wel standaarden voor, ook voor die stoelen :Y
die lijken mij wel handiger.. daar ik veel verschuif met meubels :D
Om nou overal een haak in te knallen als ik het weer op mijn heupen krijg! haha
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_140767768
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 13:26 schreef miss_sly het volgende:
S heeft ook heel lang in de tub gezeten, hoor. Je kunt ook de tub in het bad zetten. Ik zou ook geen badje aanschaffen, zeker niet als je een bad hebt.
Mijn jongste past en gaat nog steeds in de tub zelfs! en die is 3,5 dus Dat ding is zn lullige 12,50 best waard geweest :P of weet ik wat ie me gekost heeft. Niet veel meer dan dat. Bij een volgend kind koop ik niets bij, die tub voldoet prima wat mij betreft :Y
:)
pi_140768949
Wij hebben Ow de eerste anderhalve maand in de wasbak in bad gedaan :@
Dat paste prima.

Daarna zijn we gaan douchen met hem. Badje hebben we wel, maar die staat boven op een kast en wordt bijna niet gebruikt :)

Stoel in de babykamer --> onmisbaar wat mij betreft!
Ik heb er al vele uurtjes op door gebracht :)
  vrijdag 6 juni 2014 @ 07:54:30 #111
149959 SQ
snelle trees
pi_140770696
Ik lees het, stoel wint hands down van badgelegenheid :D
disclaimer
pi_140770942
Absoluut! :Y Ik heb 'm niet eens zoveel gebruikt voor voedingen, dat deed ik liever liggend, maar voor voorlezen vind ik 'm echt onmisbaar, een fijne stoel om samen te zitten. En het komt nog heel regelmatig voor dat ik bij mijn peuter moet zitten als hij in slaap valt, en dan zijn handje moet vasthouden. Dat zou voor mij een reden zijn om niet voor een hangunit te kiezen, nu schuif ik de stoel makkelijk even naast zijn bedje en als hij slaapt weer terug in de hoek.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_140770975
Ik had ook niet zonder badje gekund, trouwens, bij beide kinderen vrij lang gebruikt. Een tummytub vind ik er altijd heel naar uitzien eigenlijk, en badje vonden ze heerlijk. Gelukkig hebben we genoeg ruimte voor én een badje én een stoel. Als ik echt zou moeten kiezen, zou ik het na elkaar doen: badje tot het kind kan zitten en in een badstoeltje kan, en daarna een stoel in de kamer.
  vrijdag 6 juni 2014 @ 08:25:24 #114
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_140770987
Ik ben ook fan van de tub. O+
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_140771079
Ik heb ook alleen maar de tub gebruikt toen M nog heel klein was. Later, toen hij zelf kon zitten juist het badje weer, dan hoefde ik niet het grote bad vol te laten lopen. En sinds een jaartje doucht hij eigenlijk altijd.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  vrijdag 6 juni 2014 @ 13:01:55 #116
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_140776935
En sinds ze echt te groot zijn voor de tub, gaan ze bij ons in de flex-emmer van de Action. Nog geen 4 euro per stuk :) en ook ideaal om mee te nemen op vakantie of als badje in de tuin.
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  vrijdag 6 juni 2014 @ 13:49:34 #117
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_140778358
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 16:35 schreef ohnee het volgende:
bijeengeraapt zooitje my ass, Chanty! Ziet r superleuk uit zo en past goed bij elkaar!! :) En zal je kindje ook niet boeien hoe het er uit ziet, als t bed maar lekker ligt ist goed ;).
De Jip en Janneke muurstickers (?) zin gaaf zeg!! Leuk rustig kamertje zo.
Schildering O+ Heeft een vriend van me gemaakt, ik heb daar geen rustige hand voor.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  vrijdag 6 juni 2014 @ 14:27:38 #118
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_140779605
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 00:30 schreef mignonne het volgende:

[..]

Mijn jongste past en gaat nog steeds in de tub zelfs! en die is 3,5 dus Dat ding is zn lullige 12,50 best waard geweest :P of weet ik wat ie me gekost heeft. Niet veel meer dan dat. Bij een volgend kind koop ik niets bij, die tub voldoet prima wat mij betreft :Y
Hoe dan :?!
Mijn kuiken is 3 maanden en is gisteren denk ik voor 't laatst in de tub geweest _O-, hij zat bijna klem :o
KuikenGuppy
pi_140780218
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 14:27 schreef Burdie het volgende:

[..]

Hoe dan :?!
Mijn kuiken is 3 maanden en is gisteren denk ik voor 't laatst in de tub geweest _O-, hij zat bijna klem :o
ik speel wat vals ;) ze is maar 86 cm.

Maar t past en ze vindt t fijn dus och, dan laten we hem nog maar even staan.

Ze vonden bij mij dat beschutte en juist dat wat 'krappe' van de tub zeg maar juist fijner dan zo helemaal open en wijd in bad. Dat voelde veel te ruim voor ze blijkbaar.

[ Bericht 17% gewijzigd door mignonne op 07-06-2014 20:46:50 ]
:)
  vrijdag 6 juni 2014 @ 15:56:46 #120
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_140782141
bij ons wordt ie ook nog steeds gebruikt, en mijn kinderen zijn 9 en 10. :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
in de haak.
pi_140783982
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 13:49 schreef Chanty het volgende:

[..]

Schildering O+ Heeft een vriend van me gemaakt, ik heb daar geen rustige hand voor.
Wauw! Knap en fijn dat je een vriend hebt die dat even doet voor je O+
pi_140813292
Mijn dochter wilde een make-up spiegel/toilettafel.

Bij de Action, van karton (dat stevige spul), nog geen 3 euro.
(Vind het wel passen in dit topic... toch?)


Ook leuk als cadeautje

Met een meidenkwartet
  zondag 15 juni 2014 @ 11:04:39 #123
344469 Amsel
zonder t
pi_141103006
Stom vraagje waarvoor ik geen K&W-topic ga openen, maar jullie weten het antwoord misschien ook wel ;)

Op de babykamer willen we een ingelijste poster ophangen. De lijst is van plastic (niet heel mooi, maar in dit formaat was niets anders te krijgen voor een normale prijs) en het ophangdingetje zit op de achterkant tegen het kartonnen bord bevestigd, dus niet aan de lijst eromheen. Het is zo'n ding:



Maar hoe hang ik dit in 's hemelsnaam aan de muur? Het zit helemaal plat, dus je kunt het niet als een haakje aan een spijkertje hangen, en het zit ook helemaal rondom vast dus je kunt er geen touwtje doorheen trekken. Ben ik nou zo dom? :D Hoe werkt dit? :?

Foto's van het kamertje volgen natuurlijk zodra de poster hangt 8-)
pi_141103030
Is het niet de bedoeling dat je dat bovenste stukje 'lospeutert'? Of zit het echt vast?
  zondag 15 juni 2014 @ 11:09:27 #125
344469 Amsel
zonder t
pi_141103088
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 11:06 schreef Dyre het volgende:
Is het niet de bedoeling dat je dat bovenste stukje 'lospeutert'? Of zit het echt vast?
Oh wat een idee :D Ik ga eens kijken of het loskomt als ik er een plamuurmes onder zet!
  zondag 15 juni 2014 @ 11:14:45 #126
381212 Gulara
From the future
pi_141103203
[sub]dreumes zat stiekem op fok[sub]

[ Bericht 49% gewijzigd door Gulara op 15-06-2014 12:15:16 ]
  zondag 15 juni 2014 @ 11:28:41 #127
344469 Amsel
zonder t
pi_141103494
Jahoor, dat was de oplossing. En nu voel ik me heel dom dat ik dat niet zelf kon bedenken :+ Bedankt! Zo eens even een spijker in de muur jassen en dan ook wat foto's maken.
pi_141103927
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 11:28 schreef Amsel het volgende:
Jahoor, dat was de oplossing. En nu voel ik me heel dom dat ik dat niet zelf kon bedenken :+ Bedankt! Zo eens even een spijker in de muur jassen en dan ook wat foto's maken.
Gewoon afschuiven op zwangerzijn *)
  zondag 15 juni 2014 @ 11:56:27 #129
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_141104124
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 11:04 schreef Amsel het volgende:
Stom vraagje waarvoor ik geen K&W-topic ga openen, maar jullie weten het antwoord misschien ook wel ;)

Op de babykamer willen we een ingelijste poster ophangen. De lijst is van plastic (niet heel mooi, maar in dit formaat was niets anders te krijgen voor een normale prijs) en het ophangdingetje zit op de achterkant tegen het kartonnen bord bevestigd, dus niet aan de lijst eromheen. Het is zo'n ding:

[ afbeelding ]

Maar hoe hang ik dit in 's hemelsnaam aan de muur? Het zit helemaal plat, dus je kunt het niet als een haakje aan een spijkertje hangen, en het zit ook helemaal rondom vast dus je kunt er geen touwtje doorheen trekken. Ben ik nou zo dom? :D Hoe werkt dit? :?

Foto's van het kamertje volgen natuurlijk zodra de poster hangt 8-)
Maar er zit toch wel een beetje ruimte tussen? (volgens mij)
Spijker of schroef in de muur, beter eigenlijk een schroef want die hebben een grotere kop.
En aan die kop van die schroef hang je dat gekartelde randje, daar is denk ik wel genoeg ruimte voor.
En door die kartels kan je hem gemakkelijk recht hangen, want dan verschuif je hem steeds een karteltje totdat die recht hangt.

Maar ik kan het natuurlijk ook gewoon mis hebben :+
Rayen 2½ jaar!
  zondag 15 juni 2014 @ 12:14:50 #130
381212 Gulara
From the future
pi_141104606
.

[ Bericht 99% gewijzigd door Gulara op 15-06-2014 12:16:06 ]
pi_141141116
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 11:56 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Maar er zit toch wel een beetje ruimte tussen? (volgens mij)
Spijker of schroef in de muur, beter eigenlijk een schroef want die hebben een grotere kop.
En aan die kop van die schroef hang je dat gekartelde randje, daar is denk ik wel genoeg ruimte voor.
En door die kartels kan je hem gemakkelijk recht hangen, want dan verschuif je hem steeds een karteltje totdat die recht hangt.

Maar ik kan het natuurlijk ook gewoon mis hebben :+
muurspijker kan ook 8-)
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_141456788
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 17:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Chanty, wat een lief kamertje. O+.

Ik wilde ook graag een stoel op de babykamer en wij hebben deze gekocht:

[ afbeelding ]

Met daarin een heerlijk fluffy schapenvacht. Kijk er nu al naar uit om daar in te zitten met ons kleintje. O+.
Oh DAD, ik was vandaag bij een strandtent waar ze een hangstoel hadden. Ik heb er een tijdje met I ingezeten; ze vond het geweldig. :D . En daarna mocht ze zelf ook nog even. :) .

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het lijkt me heel leuk om thuis te hebben. Of op een veranda zoals bij de strandtent.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_141466727
Wij zijn klaar, met de beperkte ruimte vind ik dat we het best aardig hebben gedaan.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
S. 2014
J. 2016
pi_141467594
Wat een leuke hoek hebben jullie zo voor je meisje gemaakt! O+ Is dit in jullie slaapkamer??
Heeel handig dat bedje met opbergruimte/commode zeg!
pi_141468930
Is idd op onze slaapkamer :)
S. 2014
J. 2016
pi_141469028
Heel leuk GM!
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_141469084
Wat fijn dat jullie nog zoveel ruimte extra hebben op de slaapkamer dan, leuk gedaan hoor!
  maandag 23 juni 2014 @ 22:05:22 #138
149959 SQ
snelle trees
pi_141469158
Knus hoekje zo, GM! O+

Ik zou alleen iets doen aan dat stopcontact, daar krijg ik een heel naar gevoel bij :@
disclaimer
pi_141469342
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 22:05 schreef Stormqueen het volgende:
Knus hoekje zo, GM! O+

Ik zou alleen iets doen aan dat stopcontact, daar krijg ik een heel naar gevoel bij :@
Daar gaan doppen op en t bedje komt dan nog iets naar voren, no panic.
S. 2014
J. 2016
pi_141469446
Hoe heb jij trouwens dat bedje opgemaakt GM?

De kraam moet echt extra tijd uittrekken om mij dat te leren. Ik heb alles nu gewoon onder het matrasje gefrot, vouwen lukte niet echt netjes met dat matras in 1 hand en de deken in de andere. En dan staat nog het matrasje met het voeteneinde omhoog :')
pi_141469754
Moooi GM! Lekker meisjesachtig! O+


Ik ben blij dat mijn vriend stage heeft gelopen bij de marine en daar dus geleerd heeft hoe je zo'n bedje opmaakt, want het zal mij in geen miljoen jaar lukken :P
  maandag 23 juni 2014 @ 22:18:04 #142
149959 SQ
snelle trees
pi_141469873
Och, het ligt ook alleen maar zo netjes voordat baby zich aandient, doorgaans. Dus 1 keer is voldoende :D
disclaimer
pi_141469886
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 22:10 schreef Dyre het volgende:
Hoe heb jij trouwens dat bedje opgemaakt GM?

De kraam moet echt extra tijd uittrekken om mij dat te leren. Ik heb alles nu gewoon onder het matrasje gefrot, vouwen lukte niet echt netjes met dat matras in 1 hand en de deken in de andere. En dan staat nog het matrasje met het voeteneinde omhoog :')
Met gevloek vooral... :')
Ik heb t lakentje neergelegd en toen t dekentje erop, matras op de zijkant gezet zodat ik het er onder naast kon frotten, en aan de andere kant ook, en dan gladtrekken en wrijven..

En morgen komt de kraam vertellen dat t verkeerd is... :P
S. 2014
J. 2016
pi_141471645
En de kraam gaat het inderdaad opnieuw doen :')

Schijnt ;)
pi_141471784
Tip van Flip: leg een opgevouwen deken onder het hoofdeind van de matras , dan is 'ie weer recht!

En hier heeft de kraam niks gedaan met 't bedje hoor :D
Home is where the O+ is...
pi_141471863
quote:
1s.gif Op maandag 23 juni 2014 21:20 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wij zijn klaar, met de beperkte ruimte vind ik dat we het best aardig hebben gedaan.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh wat jammer.. de foto's zijn niet meer zichtbaar!
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_141472277
Hier nog druk aan het uitzoeken van kleurtjes voor het kleine kamertje waar de logerende neefjes en nichtjes gaan slapen.

dit is de voor foto in ieder geval... Hier zie je dat het om een echt klein kamertje gaat :D



Ondertussen heb ik al wel "iets" gedaan.... behalve druk op zoek naar een leuk tweedehands stapelbed (niet metaal). Ik heb van de overleden oma van mijn man allerlei kleine troepjes gehad, waaronder ook een paar oude muffe bollen wol, breinaalden en een smalle lange reep glasgordijn. Mijn man vind het jammer dat hij weinig van zijn oma heeft en is dus super blij dat ik de spulletjes die hierheen zijn gekomen hergebruik. De repen zijn aan elkaar genaaid en ik heb een verzwaard grijs randje aan de onderkant eraan vastgezet. De overgordijnen zijn ook grijs met een werkje.. maar die moet ik nog ophangen.

Ik zit alleen te twijfelen over de kleur van de muren. Ik wil denk ik de muur links grijs en de rest van de muurtjes een ander vrolijk kleurtje geven.. maar ik ben nog wat inspiratieloos! :D

Iemand leuke ideeën?
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_141474442
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 22:53 schreef Dottey het volgende:

[..]

oh wat jammer.. de foto's zijn niet meer zichtbaar!
Bij mij nog wel,.heb er nog niks aan gedaan verder...
S. 2014
J. 2016
pi_141476088
quote:
1s.gif Op maandag 23 juni 2014 23:41 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Bij mij nog wel,.heb er nog niks aan gedaan verder...
oh nou zie ik ze wel! Wat vreemd..

maar wat een lief kamertje! Leuk ook zo dat hoekje met het bedje en de kleine verschoonplek ernaast!
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_141476618
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 23:02 schreef Dottey het volgende:
Hier nog druk aan het uitzoeken van kleurtjes voor het kleine kamertje waar de logerende neefjes en nichtjes gaan slapen.

dit is de voor foto in ieder geval... Hier zie je dat het om een echt klein kamertje gaat :D

[ afbeelding ]

Ondertussen heb ik al wel "iets" gedaan.... behalve druk op zoek naar een leuk tweedehands stapelbed (niet metaal). Ik heb van de overleden oma van mijn man allerlei kleine troepjes gehad, waaronder ook een paar oude muffe bollen wol, breinaalden en een smalle lange reep glasgordijn. Mijn man vind het jammer dat hij weinig van zijn oma heeft en is dus super blij dat ik de spulletjes die hierheen zijn gekomen hergebruik. De repen zijn aan elkaar genaaid en ik heb een verzwaard grijs randje aan de onderkant eraan vastgezet. De overgordijnen zijn ook grijs met een werkje.. maar die moet ik nog ophangen.

Ik zit alleen te twijfelen over de kleur van de muren. Ik wil denk ik de muur links grijs en de rest van de muurtjes een ander vrolijk kleurtje geven.. maar ik ben nog wat inspiratieloos! :D

Iemand leuke ideeën?
Zijn het altijd dezelfde neefjes en nichtjes die blijven slapen? ( weet niet hoeveel je er hebt) maar anders hun mening vragen over de andere muur? Kunnen verrassend creatieve dingen uit komen. :)
S. 2014
J. 2016
pi_141476773
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 00:33 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Zijn het altijd dezelfde neefjes en nichtjes die blijven slapen? ( weet niet hoeveel je er hebt) maar anders hun mening vragen over de andere muur? Kunnen verrassend creatieve dingen uit komen. :)
Ja, maar ook blijven er wel eens vrienden of mijn zussen slapen..

mijn neefje en nichtje die er vaak slapen zijn 4,5 en als ik die vraag wat voor kleur is het knoert hard roze.. overal! of auto's... (in totaal zijn het er nu 4 die hier logeren.. maar er zijn hoorde ik meer plannen voor neefjes en of nichtjes in aantocht..)

maar het is echt wel een goede tip.

Ik had ze gevraagd of ze het leuk vinden om een soort poppenhuis erin te hebben om mee te spelen.. en mijn neefje zei als er maar een garage bij zit O+
dusssssssssss :D Ik ga het poppenhuisje (smal) maken op de plek rechts voor waar dat kleine kastje staat. Met onderin deurtjes waar nog wat rotzooi spulletjes in kunnen.
poppenhuis is voor alle gehaakte knuffels en poppen natuurlijk ^^,
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_141477208
Je kunt ook de muur n basiskleur geven en de kinderen kunstwerken laten maken, die inlijsten en je hebt wandvulling, kun je het altijd afwisselen als ze ouder worden of als er een mini-dotje moet gaan slapen.
S. 2014
J. 2016
pi_141477620
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 00:54 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Je kunt ook de muur n basiskleur geven en de kinderen kunstwerken laten maken, die inlijsten en je hebt wandvulling, kun je het altijd afwisselen als ze ouder worden of als er een mini-dotje moet gaan slapen.
Er blijft niet veel muur over .. aan de linker kant komt een stapelbed. (aan de muur waar het bed voor staat wil ik een rekje ophangen waar ze hun boek in kunnen zetten en misschien een lampje aan de muur.. ) en aan de rechterkant is een inbouwkast en een klein stukje muur waar het poppenhuis komt te staan.

Maar knutselkunstwerken van nichtjes en neefjes staan en hangen bij mij op de knutselzolder O+

mini dot O+ als die ooit eens komt dan krijgt die een eigen kamer die groter is.
Daarom houden we deze kleine kamer als logeerkamer voor al die slaappartijtjes O+
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
  dinsdag 24 juni 2014 @ 09:08:01 #154
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_141480036
wij zijn ook zo goed als klaar op de kinderkamer :)
moet alleen nog wat kleine aankleeddingetjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de bedoeling was dat op de onderste foto de namen op de muur kwamen, maar ik denk dat ik die nu verplaats naar de commode.
en dat ik op deze muur van die fotoplankjes neem voor boekjes, foto's en andere leuke dingetjes.

naam ziet er zo uit
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het is de naam van de dreumes niet van de mini :P
W
Z
E
  dinsdag 24 juni 2014 @ 09:25:10 #155
149959 SQ
snelle trees
pi_141480387
Goed behang, r-a 8-)
En wat een ontzettend lief en mooi kamertje verder! O+
disclaimer
pi_141480518
Gm leuk gedaan! En prachtige oplossing zo.
Erg leuke sticker trouwens!

Rebel lief kamertje, heerlijk meisjesachtig en mooi met behang en boom en kleuren bij elkaar.
  dinsdag 24 juni 2014 @ 09:33:25 #157
149959 SQ
snelle trees
pi_141480534
Ik ben trouwens echt nu al zo blij met de commode :') en dan staat ie pas in de grondverf en zitten er nog geen knoppen op :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoveel verschil al met wat het was!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Totale investering so far: 1 blik grondverf, drie sierprofielen en wat schuurvellen :')
disclaimer
pi_141480660
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 09:33 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben trouwens echt nu al zo blij met de commode :') en dan staat ie pas in de grondverf en zitten er nog geen knoppen op :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoveel verschil al met wat het was!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Totale investering so far: 1 blik grondverf, drie sierprofielen en wat schuurvellen :')
Kluskonijntje O+

Ziet er goed uit al!
pi_141480714
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 09:08 schreef rebel-angel het volgende:
wij zijn ook zo goed als klaar op de kinderkamer :)
moet alleen nog wat kleine aankleeddingetjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de bedoeling was dat op de onderste foto de namen op de muur kwamen, maar ik denk dat ik die nu verplaats naar de commode.
en dat ik op deze muur van die fotoplankjes neem voor boekjes, foto's en andere leuke dingetjes.

naam ziet er zo uit
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het is de naam van de dreumes niet van de mini :P
Heel leuk! O+

SQ, nu al een mooi verschil.
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 24 juni 2014 @ 09:42:38 #160
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_141480733
dat ziet er al een stuk beter uit :)
ben benieuwd naar het eindresultaat straks.
blijf dat open gedeelte open of doe je daar nog iets voor ?
W
Z
E
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')