Dit is toch vaak zo bij Action-producten? Dan komt shampoo bv uit Polen en gaat er sticker overheen met wat erin zit en dat het niet voor oraal gebruik is en je het niet in je ogen moet doen enzovoort.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:04 schreef ETA het volgende:
[..]
Dat is zeer opmerkelijk, is er ook geen zandloper of een boekje icoon te vinden?
Ik heb vandaag even snel een fles gezien uit de batch van de klachtmonster, ik zag dat er een ander etiket over het origineel is geplakt. Mogelijk dat het artikel voor een land buiten Europa is bedoeld en dat de verpakking daarop is gericht. Dan zal waarschijnlijk een tussenhandelaar de nieuwe etiket hebben gemaakt en hierbij niet geheel de cosmetica wetgeving te hebben gevolgd.
Kan je misschien wat foto's van de verpakking plaatsen? Nu ben ik wel erg nieuwsgierigMisschien is er iets van een contactadres te zien op de originele verpakking?
Nee, bij een commerciële tegenhanger.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:15 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Oh, interessant, werk je bij de NVWA?
Ik zie het inderdaad ook vaak, maar in Polen gelden dezelfde regels voor cosmetica (dankzij de EU), dus ook qua veiligheid en labeling (rekening houdend met de taal). Verplichte iconen zou erop moeten staan. Mogelijk dat nu het product van buiten Europa komt.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:30 schreef kvd het volgende:
[..]
Dit is toch vaak zo bij Action-producten? Dan komt shampoo bv uit Polen en gaat er sticker overheen met wat erin zit en dat het niet voor oraal gebruik is en je het niet in je ogen moet doen enzovoort.
Volgens onderstaan bericht werd er tijdens de test een grote bak/braad pan gebruikt. Daar zijn die kooktoestellen ook niet voor bedoeld. Dan kan de warmte niet goed weg. Wij gebruiken altijd een klein steelpannetje die de zijkant niet bedekt.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:31 schreef kvd het volgende:
Oh, het komt zo, samen met de gasstelletjes, bij het half 8 nieuws...
Polen was even een voorbeeld hequote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:38 schreef ETA het volgende:
[..]
Nee, bij een commerciële tegenhanger.
[..]
Ik zie het inderdaad ook vaak, maar in Polen gelden dezelfde regels voor cosmetica (dankzij de EU), dus ook qua veiligheid en labeling (rekening houdend met de taal). Verplichte iconen zou erop moeten staan. Mogelijk dat nu het product van buiten Europa komt.
Jullie doen dat gelukkig. Maar ga er maar vanuit dat veel mensen dat niet doen, dat de jeugd dat niet doet als ze op hun (alcohol)vakanties zijn.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:39 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Volgens onderstaan bericht werd er tijdens de test een grote bak/braad pan gebruikt. Daar zijn toe kooktoestellen ook niet voor bedoeld. Dan kan de warmte niet goed weg. Wij gebruiken altijd een klein steelpannetje die de zijkant niet bedekt.
http://www.telegraaf.nl/v(...)fergastoestel__.html
Nee die eten meer junkfood. En bierkratjes stapelen enzo.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:45 schreef loecje het volgende:
ook niet echt logisch, dan neem je een compact kooktoestel mee en vervolgens een zware grote bak/braadpan...
dat heb ik serieus nog nooit iemand zien doen. ook niet op de jongerencampings.
Ik lees het rapport net, met gewone pannetjes gebeurt het ook al.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:45 schreef loecje het volgende:
ook niet echt logisch, dan neem je een compact kooktoestel mee en vervolgens een zware grote bak/braadpan...
dat heb ik serieus nog nooit iemand zien doen. ook niet op de jongerencampings.
quote:Uit de meetresultaten blijkt dat bij alle toestellen bij gebruik van een normaal in de
handel verkrijgbare pan het gasbusje aan een hogere temperatuur wordt blootgesteld
dan 50°C. Dit is in strijd met de volgens de voor dergelijke gasbusjes geldende
geharmoniseerde norm NEN-EN 417: 2012, waarin is vermeld dat het gasbusje niet aan
een hogere temperatuur mag worden blootgesteld dan 50°C en dat dit ook verplicht op
het gasbusje moet zijn vermeld. De betreffende koffermodel-gaskooktoestellen voldoen
daardoor niet aan de temperatuureis in paragraaf 5.21.1 sub d van de geharmoniseerde
norm NEN-EN 521: 2006.
Knakworstjes opwarmen, soeppie, pannenkoeken, eitje....(mogelijkerwijs) BAMMMMquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:51 schreef quirina het volgende:
[..]
Nee die eten meer junkfood. En bierkratjes stapelen enzo.
Let je wel op de houdbaarheidsdatum??quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:12 schreef trovey het volgende:
[..]
1,75, deze week in aanbieding.Nu we het toch over die kruiden/zoutmolens hebben.......
drie stuks gekocht: 1 x zout, 1 x bbq en 1 maal roast seasoning, grote molens dus voorlopig kan ik weer even voort.![]()
Oh ja, zal vast bederven na een miljoen jaar.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:55 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
Let je wel op de houdbaarheidsdatum??
Ja, stel je voor...dadelijk verbrand je en dat willen we natuurlijk nietquote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:01 schreef trovey het volgende:
[..]
Oh ja, zal vast bederven na een miljoen jaar.![]()
Bij mij is de tekst op de verpakking Nederlands en Frans geloof ik en dus ook geen sticker erop geplakt. Ben nu niet thuis maar zal morgen even een foto van de fles maken! Nu vraag ik me ook af of ik niet blind ben haha maar ik heb echt goed gekeken vanochtend..quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:04 schreef ETA het volgende:
[..]
Dat is zeer opmerkelijk, is er ook geen zandloper of een boekje icoon te vinden?
Ik heb vandaag even snel een fles gezien uit de batch van de klachtmonster, ik zag dat er een ander etiket over het origineel is geplakt. Mogelijk dat het artikel voor een land buiten Europa is bedoeld en dat de verpakking daarop is gericht. Dan zal waarschijnlijk een tussenhandelaar de nieuwe etiket hebben gemaakt en hierbij niet geheel de cosmetica wetgeving te hebben gevolgd.
Kan je misschien wat foto's van de verpakking plaatsen? Nu ben ik wel erg nieuwsgierigMisschien is er iets van een contactadres te zien op de originele verpakking?
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:56 schreef quirina het volgende:
Nog niet gebruikt.. Denk dat ik em maar wegmik voor alle zekerheid.
Er schijnen meerdere klachten te zijn , dus niet alleen dat wijf.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:04 schreef Poepoog het volgende:
[..],
heeft dat wijf toch haar doel bereikt.
Oei, snel maar weg doen dan maar.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:08 schreef quirina het volgende:
[..]
Er schijnen meerdere klachten te zijn , dus niet alleen dat wijf.
Garnier is van l'orealquote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:19 schreef quirina het volgende:
Oh het is garnier niet loreal...maar ja ben er nou toch bezorgd over. Wil geen vellen op m'n rug als ik aan de Costa leg straks.
Eh, dat heb je zelf voor die tijd ook wel door he? Als je je echt zorgen maakt kan je prima een keer in Nederland uitproberen of dat spul je een beetje beschermt.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:19 schreef quirina het volgende:
Oh het is garnier niet loreal...maar ja ben er nou toch bezorgd over. Wil geen vellen op m'n rug als ik aan de Costa leg straks.
Pro-tip: als je ineens rood bent ga dan uit de zon ipv n shirt aan te trekken want dat houdt de stralen niet tegen. Blijf vooral niet in de volle zon liggen met n lichtgevende witte huid want daar helpt geen smeersel tegen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:19 schreef quirina het volgende:
Waarom trollen? Ik heb echt zo'n fles.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Eh, dat heb je zelf voor die tijd ook wel door he? Als je je echt zorgen maakt kan je prima een keer in Nederland uitproberen of dat spul je een beetje beschermt.
Ik hoop oprecht dat je aan het trollen bent.
Ja wel code maar welke site moet ik dan hebben? Uit Israël ?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:38 schreef Molo het volgende:
[..]
nergens een code zoals dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die moet je invullen op die site namelijk
Bij mijn zonnebrandcrčme van Garnier (niet van de Action btw, maar toch even gecheckt), staat er een 13-cijferige reeks naast de barcode, die moet je invoeren.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:44 schreef quirina het volgende:
[..]
Ja wel code maar welke site moet ik dan hebben? Uit Israël ?
Eh.. my bad, er staat een reeks van 6. Bij mijn creme staat er 10G300 (heel licht, beetje in het flesje geponst).quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:49 schreef quirina het volgende:
Error: specified code is not supported, or is not correct
http://checkcosmetic.net
Lekker dan
Ik geloof wel dat je zo'n fles hebt. Ik vind het alleen lastig te geloven dat iemand zo naīef zou zijn.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:43 schreef quirina het volgende:
[..]
Waarom trollen? Ik heb echt zo'n fles.
Ik heb er net ook ff aan geroken. Ruikt naar alcohol.
Ik denk dat ik em niet wil sprayen, want het spul is ook brandbaar. Staat zo'n logootje op met zwart vlammetje in een oranje vierkantje.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:14 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
Ja, stel je voor...dadelijk verbrand je en dat willen we natuurlijk niet![]()
Sorry, melige bui toen ik het topic doorlas...
Mail deze vraag de klantenservice van Action ff!quote:Op zaterdag 24 mei 2014 01:12 schreef trovey het volgende:
Op mijn vanmiddag gekochte paraplu staat geen houdbaarheidsdatum....ga ik dan binnenkort natregenen terwijl ik de paraplu uitgeklapt boven mijn hoofd hou?
Ik krijg nog de neiging om het te gaan doen ook.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 01:15 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Mail deze vraag de klantenservice van Action ff!![]()
Oh en post vooral hun antwoord hier in dit topic.
Ik wacht af.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 01:20 schreef quirina het volgende:
Leuk man, de klantenservice van de action trollen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door trovey op 24-05-2014 01:45:03 ]Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 01:35 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik wacht af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 01:35 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik wacht af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |