en dan?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens mij gooi je die tegen een raam oid en dan blijven ze plakken.
Oh, heel nuttig dus.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens mij gooi je die tegen een raam oid en dan blijven ze plakken.
Wen je nog wel aan.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:58 schreef mascara-klodder het volgende:
We hebben eindelijk een action in Delft
Gister even geweest. Wel 2 kassa's open en dikke vette rijen. Spulletjes teruggezet en weggegaan
Plantenonderschotel noemt men die.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:41 schreef lady-wrb het volgende:
heeft iemand trouwens die dingen gezien die je onder bloempotten kan zetten? (van die plastic schotelachtige dingen)
nee ze hebben nu die leuke lila, groene en roze potten <3 daar koop ik me helemaal scheel aanquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:02 schreef trovey het volgende:
[..]
Wen je nog wel aan.
[..]
Plantenonderschotel noemt men die.Nee, niet gezien bij mijn Action maar die hebben die felgekleurde potten van vorig jaar niet meer, alleen maar die balkondingen.
Hysterische kleuren?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:44 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nee ze hebben nu die leuke lila, groene en roze potten <3 daar koop ik me helemaal scheel aan
Ik ga alleen voor hysterisch.quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:07 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik geloof niet dat ik vroeger veel heb gemist
Wil je erover pratenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:43 schreef trovey het volgende:
Godver want een anticlimax.Ik wil schelden, knokken.
Oh wacht, verkeerde topic.![]()
Nee.quote:
ik las: ik wil scheidenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:43 schreef trovey het volgende:
Wat een anticlimax.Ik wil schelden, knokken.
Oh wacht, verkeerde topic.![]()
Dat levert een probleem op...knokken?quote:
Ik las hetzelfde...quote:
Ik ook, ik kwam altijd alleen maar in de problemen omdat ik niet wilde doen wat een ander van me wilde.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:50 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
neuh, ik ben pacifist in hart en nieren
neequote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:52 schreef Diconnected het volgende:
Heeft de Action van die pan thermometers? Die erin hangt om olie te meten zegmaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |