quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:12 schreef Pumatje het volgende:
Ja.. Ik vind het echt heel erg vervelend.
Het is niet de eerste kauw die ik red. Heb een kauw hiervoor gehad, en een merel dus begreep wel wat ik deed.
De kauw was al gestressed door die auto's waar hij zat. Hij was gewond en ik denk dat mijn voederpogingen hem ook niet rustig hebben gemaakt. Dat beest moet helaas om het uur eten dus ik moest het wel proberen.
Rust in vrede Joris
Ik baal met je mee man. Je hebt in ieder geval je best gedaan grote dierenvriend.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:13 schreef Pumatje het volgende:
Ja hij was warm.. hij had een eigen grote kooi. Met daarin een kartonnen doos, in de warme badkamer. In die kartonnen doos een oude doeken en isolatie materiaal.
Wat water.. hij had eten gehad. Ik controleerde midden in de nacht nog of alles goed ging. Hij sliep.. 6 uur later, rond half 10 in de ochtend ging ik kijken en was hij er niet meer.
Heb m'n best gedaan.
Thx kerel!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:17 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
[..]
Ik baal met je mee man. Je hebt in ieder geval je best gedaan grote dierenvriend.
Dat is wat telt!
Moet je ook geen wespen pijpenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:05 schreef BredeBroeder het volgende:
Godverdegodver gestoken in mn lip door een wesp
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:05 schreef BredeBroeder het volgende:
Afbinden voordat het gif zich kan verspreiden. Anders sterft je lip af.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:05 schreef BredeBroeder het volgende:
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:15 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Afbinden voordat het gif zich kan verspreiden. Anders sterft je lip af.
Maar even serieus:quote:
Nee? Ik heb die wesp uitgespuugd, het gebeurde terwijl ik op de fiets zat, toen deed t pijn, heb ik aan mn lip lopen sabbelen en t uitgespuugd, thuis heeft iemand het gif eruit gezogen en nu zit ik te chillenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:40 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Maar even serieus:
Je hebt de angel verwijderd, ontsmet met alcohol/jodium, gekoeld voor 30 minuten?
Als je geen allergie hebt voor bijen/wespen dan komt het vanzelf goed.
Dat is alleen als je een bijenallergie hebt, dan kan er anafylactische shock optreden waar dat bijhoort.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:42 schreef A4papier het volgende:
Gelul Sam. BB, ga FF naar de huisarts. Je keel kan opzwellen en kan erg benauwd worden
hoelang duurt dat, ik merk niks namelijk.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:42 schreef A4papier het volgende:
Gelul Sam. BB, ga FF naar de huisarts. Je keel kan opzwellen en kan erg benauwd worden
Als je benauwdheid begint te merken, duizeligheid, pijn in andere gedeeltes van je lichaam anders dan waar je gestoken bent, dan moet je naar de huisarts. Asap. Maar dat gebeurt alleen als je allergisch bent. Dus als je niks merkt gaat het vanzelf overquote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:44 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
hoelang duurt dat, ik merk niks namelijk.
Ik heb op de motor een keer n wesp in mn helm gekregen en in mn kin gestoken. Geen pretje....quote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:05 schreef BredeBroeder het volgende:
ik voel je pijnquote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:48 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Ik heb op de motor een keer n wesp in mn helm gekregen en in mn kin gestoken. Geen pretje....
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 12:50 schreef BredeBroeder het volgende:
Je zus die aan je lip zit te zuigen is trouwens ook niet echt een pretje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |