https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
quote:Op donderdag 24 april 2014 23:36 schreef Tourniquet het volgende:
Voor degenen die het interessant vinden, lange termijn analyse van de mogelijke BTC-prijs:
http://blackminer.com/longterm-technical-analysis-bitcoin-price/
Hopen kan altijdquote:Op donderdag 22 mei 2014 08:23 schreef snachtsman het volgende:
Btc downtrend is nu echt definitief voorbij lijkt het wel, hopen op een $2500 per btc tegen september
Yooo!quote:Op donderdag 22 mei 2014 08:29 schreef zomertje het volgende:
To The Mooooooon! *zwaait even hoi in dit topic*
verstandigquote:Op donderdag 22 mei 2014 09:06 schreef snachtsman het volgende:
DRK verkocht op 195, was vergeten dat ik daar gister een sell had neergezet maarja niks aan te doen
1 of andere mongool dropt even 20 btc tegen buy ordersquote:Op donderdag 22 mei 2014 09:16 schreef Nattekat het volgende:
Baal baal baal...
Is dit de top? Misschien....
Knalt wel hard naar beneden...
En andere mongolen volgen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 09:18 schreef snachtsman het volgende:
[..]
1 of andere mongool dropt even 20 btc tegen buy orders
ja, dit is nu echt een koopmoment, jammer dat ik een seconde te vroeg wasquote:
Ik zat er op te wachten, verkocht op 193quote:
En eruit op 186, volgens mij dippen we nog verderquote:Op donderdag 22 mei 2014 09:21 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Ik zat er op te wachten, verkocht op 193
Ik had t idee dat er flinke smakken buiten het orderboek om op de markt gegooid werden
Terug gekocht op 185
Netjes, ik vertik het om op verlies te verkopen, er worden behoorlijk wat btc ingepompt nu dus dat gaat wel stijgen zo (hoop)quote:Op donderdag 22 mei 2014 09:28 schreef edraket31 het volgende:
[..]
En eruit op 186, volgens mij dippen we nog verder
quote:Op donderdag 22 mei 2014 09:54 schreef Nattekat het volgende:
Volgende keer kijk ik eerst op de computer voor ik mijn sell verlaag door mensen hier
Wat wil je kijken op de computerquote:Op donderdag 22 mei 2014 09:54 schreef Nattekat het volgende:
Volgende keer kijk ik eerst op de computer voor ik mijn sell verlaag door mensen hier
Grafieken en een werkende mintpal. Die site werkt voor geen meter op mobiel.quote:
Dat je uberhaupt zit te traden op een mobiel in een coin die zo volatiel is!!!quote:Op donderdag 22 mei 2014 10:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Grafieken en een werkende mintpal. Die site werkt voor geen meter op mobiel.
Yeahquote:Op donderdag 22 mei 2014 09:57 schreef snachtsman het volgende:
BTC heeft de 520 aangetikt, gaat hard zo!
Ging goed, tot iedereen hier bang werd en ik een poging tot opnieuw kopen deed daarna.quote:Op donderdag 22 mei 2014 10:05 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Dat je uberhaupt zit te traden op een mobiel in een coin die zo volatiel is!!!
Maar DRK gaat sowieso naar de maan, dus zo erg is het nietquote:Op donderdag 22 mei 2014 10:05 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Dat je uberhaupt zit te traden op een mobiel in een coin die zo volatiel is!!!
Ik zit er nu dus niet in...quote:Op donderdag 22 mei 2014 10:14 schreef snachtsman het volgende:
[..]
Maar DRK gaat sowieso naar de maan, dus zo erg is het niet
Jij bent niet 50% van je poen kwijt...quote:Op donderdag 22 mei 2014 10:19 schreef snachtsman het volgende:
[..]
Ik ook, maar heb weer order gezet op 187
get rich or die trying
Nog niet nee, maarja het kan altijd mis gaan.quote:Op donderdag 22 mei 2014 10:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij bent niet 50% van je poen kwijt...
Ja achteraf....quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:21 schreef Nattekat het volgende:
Ik had mijn order voor die plotselinge stijging moeten plaatsen
Ik hou het bij what goes up, must come down. Dat wil niet zeggen dat DRK dan meteen maar zal crashen, maar wel dat er een correctie komt. En dan kun je weer instappen. Al heb ik nu ook had ik maar niet verkocht op 165quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:42 schreef Nattekat het volgende:
Ik werk volgens: liever de boot missen dan op een zinkend schip zitten. Bij btc/usd is dat dan weer precies andersom
Ik haal mijn buy dan ook weg als mijn examen begintquote:Op donderdag 22 mei 2014 11:51 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik hou het bij what goes up, must come down. Dat wil niet zeggen dat DRK dan meteen maar zal crashen, maar wel dat er een correctie komt. En dan kun je weer instappen. Al heb ik nu ook had ik maar niet verkocht op 165gisteren. Ach ja.. Ik overweeg nu wel of ik niet goedkoop Cinni binnen tik om die volgende week weer op 10/11 weg te doen. Of nu kopen @ 9 en verpatsen op 17.
Hier ook CINNI gekocht op 870quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:51 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik hou het bij what goes up, must come down. Dat wil niet zeggen dat DRK dan meteen maar zal crashen, maar wel dat er een correctie komt. En dan kun je weer instappen. Al heb ik nu ook had ik maar niet verkocht op 165gisteren. Ach ja.. Ik overweeg nu wel of ik niet goedkoop Cinni binnen tik om die volgende week weer op 10/11 weg te doen. Of nu kopen @ 9 en verpatsen op 17.
Zou zo maar eens kunnen! Ik denk dat 2014 het jaar van Wall Street wordt.quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:10 schreef harry83 het volgende:
Die buy-spikes zijn steeds grote hoeveelheden, rond de 1500.
Mijn gok: Een investeringsmaatschappij of andere grote jongens. Let maar op, over een paar weken maken ze bekend dat ze 500.000 of meer coins bezitten.
Als ze dit bekend zouden maken vóór zulke mega-buys doen dan gaat de prisj veel te hard omhoog.
Zo had ik afgelopen dagen ook wat gelukjes....quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:27 schreef Nattekat het volgende:
Ben tevens heel blij dat ik mijn Q2C buy weg heb gehaald, godver
Ik bazat ooit DRK voor het ontplofte, als ik toen had gehodl was ik nu 2btc rijk.quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:29 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Zo had ik afgelopen dagen ook wat gelukjes....
Getwijfeld om rond 8.50 in te stappen in YC, staat nu rond de 5
Heb met NAUT wat zitten traden rond 50-60, staat nu rond de 20
Ach ja....quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik bazat ooit DRK voor het ontplofte, als ik toen had gehodl was ik nu 2btc rijk.
game overquote:Op donderdag 22 mei 2014 12:42 schreef snachtsman het volgende:
Wat denken jullie van LTC? Heeft ie zijn beste tijd gehad of is ie niet weg te slaan..
Heb dus hetzelfde gelezen, zou me niks verbazen als er een sell out gaat gebeuren naar DRK (heeft enigzins toegevoegde waarde en zou het anonieme broertje van btc kunnen worden)quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:48 schreef edraket31 het volgende:
[..]
game over
voor wat ik erover lees.....schijnt zijn beste tijd gehad te hebben, wordt ingehaald door anderen coins met innovatieve ideeën. Minen schijnt niet meer aantrekkelijk te zijn
Nja niks aan te doen, kon gister alle kanten op. Je kan nog steeds instappen, zit er weer zelf in op 192quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:54 schreef roislecxe het volgende:
Jezus Dark. Kocht gister voor het slapen nog even snel op 165, met een sell op 173. Nu staat ie 193
Edit: nog erger, mn buyorder was niet eens aangetikt
Tja.. misschien... moet er wel bij zijn als de 200 breekt, als dat gebeurt kan ie echt gruwelijk hard gaan.quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:59 schreef snachtsman het volgende:
[..]
Nja niks aan te doen, kon gister alle kanten op. Je kan nog steeds instappen, zit er weer zelf in op 192
DRK volop in de media nu, zelfs op Sky Newsquote:Op donderdag 22 mei 2014 12:56 schreef snachtsman het volgende:
[..]
Heb dus hetzelfde gelezen, zou me niks verbazen als er een sell out gaat gebeuren naar DRK (heeft enigzins toegevoegde waarde en zou het anonieme broertje van btc kunnen worden)
zolang er zoveel tot aan 200 ligt aan sellzijde, stap ik pas weer in onder de 180quote:
Wat is er zo bijzonder aan deze zoveelste coin?quote:
Denk dat ik ook wacht op een slippertje omlaag. 193 lijkt zo hoog... net als 160... en 130... en 100... nog maar een paar dagen geleden.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:05 schreef edraket31 het volgende:
[..]
zolang er zoveel tot aan 200 ligt aan sellzijde, stap ik pas weer in onder de 180
mocht de 200 voor die tijd gebroken worden, kan ik altijd nog (proberen) meejumpen
Dat gaat Edraket je hieronder vertellen. Iets met volledig anoniem ofzo.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:08 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Wat is er zo bijzonder aan deze zoveelste coin?
hier staat het aardig beschreven: http://www.forexminute.co(...)ing-constantly-32634quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:09 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dat gaat Edraket je hieronder vertellen. Iets met volledig anoniem ofzo.
Ik ga gewoon mee omhoog
Muutjequote:
Thanksquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:14 schreef edraket31 het volgende:
[..]
hier staat het aardig beschreven: http://www.forexminute.co(...)ing-constantly-32634
ik denk/hoop het niet, maarja je weet hoe snel het kan gaan.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:35 schreef roislecxe het volgende:
Doe maar even crashen dan. mag best, laatste keer voor het door de 200 knalt.
Ja met je allin gaat het hard hequote:Op donderdag 22 mei 2014 13:38 schreef snachtsman het volgende:
[..]
ik denk/hoop het niet, maarja je weet hoe snel het kan gaan.
Net zo snel ik door de 3 btc ben geschoten, op weg naar de 4
Verstandig!quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:40 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ja met je allin gaat het hard he
Ik sta nu 1.90, maar heb nogal wat boten gemistEn ik doe het gewoon rustig aan, zodat als het fout gaat dat ik ook niet keiveel kan verliezen.
Nouja wat is roodquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:43 schreef snachtsman het volgende:
[..]
Verstandig!
Het gaat nog een keer goed mis bij mij, maar omdat ik bij me eerste trade 200% had gepakt op Nautiluscoin kom ik niet zo snel in het rood en durf ik bij DRK het risico wel te nemen.
Lekker rendement! Haal je niet zo snel bij Alex of binck:Pquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:45 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nouja wat is roodElke trade in de min geeft me een rode streep in m'n excel en dat wil ik niet
Maar bij dark heb ik mn tradevolume wel opgeschroefd naar de 0,4btc ongeveer. Dat vind ik al heel wat omgerekend in euros
Bij DRK bedoel je, niet bij BC.....quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:45 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Er moet nog 200 BTC ongeveer weggegeten worden voor de 200 door is.
Lekker rendement? Dat je op 0,4btc pakt als de boel 5% stijgt bedoel je?quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:48 schreef snachtsman het volgende:
[..]
Lekker rendement! Haal je niet zo snel bij Alex of binck:P
De megasellwall staat op 200. Denk dat dat van diegene is die gister op 160 118btc erdoor kreeg.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:48 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Bij DRK bedoel je, niet bij BC.....
Ik roep dat de hele dag al......kans is m.i. Erg groot dat er zometeen een mega sellwall opduikt en we terug gaan naar 180-175
Ik wacht ook geduldig afquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:55 schreef edraket31 het volgende:
Mwa, die staat er al tijdenlang.
Ik ben voorzichtig omdat ik al te vaak ineens een mega sellwall van 30-40btc zag opduiken.
Zolang dat niet gebeurt, wacht ik liever langs de zijlijn een paar procentjes mislopend
Oh dacht dat je 0.4btc in 1 trade had gepakt.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:50 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Lekker rendement? Dat je op 0,4btc pakt als de boel 5% stijgt bedoel je?
Hij doet het prima als je het mij vraagt. In ieder geval beter dan de laatste vele weken (maanden)quote:
Was het maar zo'n feestquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:56 schreef snachtsman het volgende:
[..]
Oh dacht dat je 0.4btc in 1 trade had gepakt.
Waar is die Kat als je em nodig hebt hequote:Op donderdag 22 mei 2014 13:58 schreef snachtsman het volgende:
Nu mag ie wel ff dalen, sellorders worden steeds meer
Had ook meer verwacht, zeker na verlaging van die wall..quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:13 schreef edraket31 het volgende:
Ik vind de paniek erg meevallen tot nu toe.
Goed teken!
Die had even een refresh nodigquote:Op donderdag 22 mei 2014 14:14 schreef snachtsman het volgende:
Opende mintpal.com op me tel, stond nog op160 dacht zo snel kan toch ook alweer niet
Met de caravan een midweekje misschien ja.quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:22 schreef snachtsman het volgende:
Hij wil op vakantie, moet wel lukken met dat bedrag
Een gouden caravanquote:Op donderdag 22 mei 2014 14:23 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Met de caravan een midweekje misschien ja.
Weekenddipjes zijn al begin 2014 afgeschaft. Vanaf toen was het 1 lange grote dip.quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:27 schreef tralalala het volgende:
Ben benieuwd wat er met DRK gebeurd als BTC z'n weekenddipje in gaat.
Op naar de 600quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:34 schreef Maxbet het volgende:
Ja! Door de 500 heen
Ik weet het, al lang maar was werken![]()
Uiteraard, hodl gewoon nogquote:Op donderdag 22 mei 2014 14:35 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Op naar de 600![]()
Heb je nog BTC dan eigenlijk? Je ben een beetje een vreemde aan het worden hier
Nou het zij u vergevenquote:Op donderdag 22 mei 2014 14:39 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Uiteraard, hodl gewoon nog
Ik weet dat ik jullie een beetje heb verwaarloosd. IRL dingen zijn soms even belangrijker. Verwacht de komende tijd weer wat actiever te kunnen zijn.
quote:E-commerce would've gotten built on top of this, instead of getting built on top of the credit card network. We knew we were missing this; we just didn't know what it was. There is no reason on earth for anybody to be on the Internet today to be typing in a credit card number to buy something. It's insane, because — which is why you have all these security problems, the Target hack and all this crazy.... And these high fees, this high fraud rate. It doesn't make sense online to have a payment mechanism that requires you to hand over your credentials to make a payment. That's just an invitation to fraud and identity theft. It's just stupid.
But we didn't have the better way of doing it. So we didn't know what else to do, and now we have the better way of doing it. Now, it's going to take time. We're quite confident that when we're sitting here in 20 years, we'll be talking about Bitcoin the way we talk about the Internet today. We just need time for it to play out.
All aboard again all inquote:Op donderdag 22 mei 2014 12:10 schreef Joosie200 het volgende:
Ik wacht tot DRK 187.777 aantikt en CINNI 87775.
Die zal wel klagen straksquote:Op donderdag 22 mei 2014 14:54 schreef edraket31 het volgende:
Nat Katje is uit FLT en die speert omhoog
quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:18 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik hoef niet eens naar de username te kijken
FLT to the MOOOOOOOOOOOOOOONquote:Op donderdag 22 mei 2014 12:27 schreef Nattekat het volgende:
Ben tevens heel blij dat ik mijn Q2C buy weg heb gehaald, godver
Ik net van 440 naar 500. jammer dat het maar een kwart van mn order was dat werd aangetiktquote:Op donderdag 22 mei 2014 15:45 schreef edraket31 het volgende:
Leuke coin om mee te traden dat FLT.
Van 470 naar 520 hoppaaaaaaaaa
Tuurlijk nietquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:22 schreef edraket31 het volgende:
Katje toch weer FLT gekocht? Gaat omlaag
Heb jij ook zo'n last van zwaar onweer en tornado's? Vooral gister was het heel erg he.quote:
Nee, Breda ligt altijd in het pad van de stormen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:26 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n last van zwaar onweer en tornado's? Vooral gister was het heel erg he.
Piratenpartij hèquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:34 schreef roislecxe het volgende:
Oja het is vandaag stemdag. Ook dat nog.
Ja surequote:
Enige partij voor Bitcoinquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:36 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ja sureik heb die punten zitten lezen toen ik die stemwijzer invulde. Man man man... kun je nog bijna beter GL stemmen.
Leukquote:
Iemand anders ook nog een glazen bol?quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:17 schreef edraket31 het volgende:
denk dat we paar uurtjes wat rustiger vaarwater krijgen.....
eruit op 195
Moet jij eens opletten wat er gebeurt als een kutpartij Bitcoin in de ban doet...quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:40 schreef roislecxe het volgende:
[..]
LeukMaar je kunt er moeilijk voor of tegen zijn als het bestaat en groter wordt he. Hoe kan dat nou ooit een standpunt zijn.
Buyorder zetten op 186 ofzo zou ik doenquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:41 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Iemand anders ook nog een glazen bol?
Wat gaat er gebeuren, moet straks weg.
to buy or not to buy
Die van mij is nog steeds bij de garagequote:Op donderdag 22 mei 2014 16:41 schreef edraket31 het volgende:
[..]
to buy or not to buy
Ja wat dan. Hetzelfde als in China, iedereen die het gewoon nog steeds koopt en gebruikt en ermee handelt?quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moet jij eens opletten wat er gebeurt als een kutpartij Bitcoin in de ban doet...
Dat begreep ik al toen ik je avatar zagquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:42 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Die van mij is nog steeds bij de garage
quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:44 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Dat begreep ik al toen ik je avatar zag
Das altijd al geweest...quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:44 schreef tralalala het volgende:
Waarom staat Bitstamp eigenlijk zo hoog vergeleken met BTC-e?
Zou het eerder andersom verwachten.
Dogecoin moet je niet in willen om winst te makenquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:44 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Dat begreep ik al toen ik je avatar zag
Was jij dat ook niet die 200 topics geleden hetzelfde zei over NMC...quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:46 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dogecoin moet je niet in willen om winst te maken
De community daarentegen is errug tof
Wat is er met NMC?quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:47 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Was jij dat ook niet die 200 topics geleden hetzelfde zei over NMC...
Jeuj ik wist het nog.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:48 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Wat is er met NMC?
Leave NMC alone!
Maar NMC heeft niet echt een community maar wel een toffe toepassing.
Maakt niet uit, ook al stap jij in een raket rechtstreeks naar de maan. Zelfs dan kom je over 5 minuten terug dat dat ook saai isquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:49 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Jeuj ik wist het nog.![]()
Ik ben verveeld. waar moet ik instappen.
Ik zit er nog in en ik hold. Maarja ik neem risico's....quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:41 schreef edraket31 het volgende:
[..]
to buy or not to buy
Al stapt ie in een boormachine, komt ie nog op de maan uitquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:50 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ook al stap jij in een raket rechtstreeks naar de maan. Zelfs dan kom je over 5 minuten terug dat dat ook saai is
quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:50 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ook al stap jij in een raket rechtstreeks naar de maan. Zelfs dan kom je over 5 minuten terug dat dat ook saai is
Nee. Zeker in Limboland niet.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:56 schreef Maxbet het volgende:
Rois, jij bent onze regenwaarzegster. Blijf ik droog op de fiets tussen 6 en half 9?
Nondeju!quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:56 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nee. Zeker in Limboland niet.
Edit: Nouja... rond 6 uur waarschijnlijk niet, rond half 9 wel.
Als het niet te hard regent, gewoon tussen de druppels door fietsen. Doe ik ookquote:
Klinkt als goed advies, ga het proberenquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:01 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Als het niet te hard regent, gewoon tussen de druppels door fietsen. Doe ik ook
Omdat het lastig/duur is fiat van en naar BTC-e te krijgen. Je kunt dus je BTC beter op een exchange kopen waar je makkelijker en goedkoper geld naar kan overmaken (bijv. Bitstamp / Kraken), met als resultaat dat bitcoins daar sneller verkocht worden en de prijs hoger is.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:44 schreef tralalala het volgende:
Waarom staat Bitstamp eigenlijk zo hoog vergeleken met BTC-e?
Zou het eerder andersom verwachten.
lekker lekker.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:21 schreef edraket31 het volgende:
Ik dacht mooi net boven die sellwall op 1850 te zitten (46btc)...
Wordt dat ding in 1x opgevroten!!!
Wat is dat voor pumpquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:29 schreef edraket31 het volgende:
[..]
lekker is dat ik nog een portie Cinni had gekocht vanochtend
Kijk eens buitenquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:06 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Klinkt als goed advies, ga het proberen
Tsja ach, als ik iedere keer met het weer rekening moet gaan houden kom ik heul niet aan fietsen toequote:
Ik zal voor droger weer zorgen op je terugwegquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:48 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Tsja ach, als ik iedere keer met het weer rekening moet gaan houden kom ik heul niet aan fietsen toe
Tijd om klaar te maken.
Waarom deed ik dat zelf niet... dom.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:42 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Buyorder zetten op 186 ofzo zou ik doen
Uhuh, paar mazzeltjes gehad in de tijd dat ik offline was.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:59 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Waarom deed ik dat zelf niet... dom.
Ben ook even weggeweest, heb 'm al in de middag op 1945 opgepakt, ik denk terug te komen en een crash te zien, maar hij houdt goed vast tussen 190-195. Ik denk dat die sellwalls strategisch zijn geplaatst om een tijd onder 0.02 te consolideren. Vind ik op zich wel een goede zaak, ik krijg steeds meer het gevoel dat dit geen pump en dump coin wordt maar dat deze aardig op weg is LTC te vervangen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:46 schreef roislecxe het volgende:
Ik moet weg... kga toch de gok wagen om dark te kopen.
Gedaan op 1945.. Nu maar hopen dat de support groot genoeg wordt om de 200 te breken.
Van die Chilli?quote:
Kan je dat lekken?quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:58 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Van die Chilli?
Dit kwam ik tegen op Tweakers forum:
Ik zit in zijn innercircle met zo'n 10 man, hij verteld ons ongeveer 1 minuut tot 30 seconden van te voren welke coin het gaat worden zodat wij kunnen kopen en snel een sell order kunnen plaatsen, ook vertelt hij hoeveel stijging we ongeveer kunnen verwachten meestal rond de 30% als je op safe wil spelen. En dan gaan al die domme schapen die z'n twitter account volgen kopen zo verdienen we aardig wat, En wat van die domme schapen zullen ook wat verdienen als ze snel zijn.
Dure pizza denk ik nu, kan het me gewoon niet voorstellenquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:32 schreef Tourniquet het volgende:
Vandaag 4 jaar geleden:
Eerste geregistreerde aankoop ooit met bitcoins.![]()
[ afbeelding ]
bron: https://bitcointalk.org/index.php?topic=137.0
goede keus, waarom stijgt die zo?quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:27 schreef edraket31 het volgende:
Tussen het DRK geweld, even een ritje met CAIX maken....
http://bitcoin.stackexcha(...)l-bitcoin-or-satoshiquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:37 schreef Geralt het volgende:
Zou die pizzabakker die coins al die tijd bewaard hebben? Of heeft ie ze meteen weer verkocht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |