SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe gezellig met ons mee![]()
![]()
Conspiracy theorists of the world, believers in the hidden hands of the Rothschilds and the Masons and the Illuminati, we skeptics owe you an apology. You were right. The players may be a little different, but your basic premise is correct: The world is a rigged game.
Matt Taibbi
Nog niet veel over te zeggen haha
[ afbeelding ]
De man van puckelientje. Dat wit klopt echt niet maar hij wou niet meer op de foto daarna
Wel mooi uitgerekt.
[ afbeelding ]
Beetje relaxen
[ afbeelding ]
Kanaries!
[ afbeelding ]
En hier weer verder
Ga ik een keer doen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:48 schreef Untermenschlich het volgende:
Ok opnieuw. Lavenderr. Als je toch in Spanje bent ga dan hierheen. Hier was ik bij.
Maar het blijven ingewikkelde wezens Divje.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:48 schreef Divje het volgende:
Kan een lange reis zijn
Disclaimer: Niet alle vrouwen zijn moeilijk te begrijpen.
Jawel, maar dat kunnen wij mannen ook zijnquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar het blijven ingewikkelde wezens Divje.
Is goed. Hoe dan ook. Dat was een onvergetelijke ervaring voor mij. 5 dagen lang, redelijk ver van moderne beschaving verwijderd. Erg mooie mensen. Dat is hoe een feest moet zijn.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ga ik een keer doen.
Heb op de hippiemarkt op Ibiza ook een leuke groep gezien. Verschillende leuke groepen.
Heb nog ergens een fimpje. Zal het eens opzoeken. Niet nu want ik ga niet zo laat naar bed vanavond want beetje moe.
Helemaal waar. Vooral wanneer jullie je verschuilen achter pragmatische dingen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:56 schreef Divje het volgende:
[..]
Jawel, maar dat kunnen wij mannen ook zijnheel goed zelfs
Dat ben ik met je eens. Dan is een nacht in de Space ongelofelijk oppervlakkig.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:57 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Is goed. Hoe dan ook. Dat was een onvergetelijke ervaring voor mij. 5 dagen lang, redelijk ver van moderne beschaving verwijderd. Erg mooie mensen. Dat is hoe een feest moet zijn.
Het is verschil tussen dat en het uitgaansleven in plekken zoals Ibiza is onbeschrijflijk gewoon.
Precies. Oppervlakkig. Al die plekken zijn zo. In Portugal ook. Een kluit dronken, pillen slikkende verveelde toeristen. Ik heb het zolang meegemaakt. Totdat ik psy-trance ontdekte. Een subcultuur. Heel groot in Spanje en Portugal.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Dan is een nacht in de Space ongelofelijk oppervlakkig.
Maar soms is dat net even wat je nodig hebt. Gewoon een weekje niks. Luieren, lekker eten, dansen, zwemmen en ontspannen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:00 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Precies. Oppervlakkig. Al die plekken zijn zo. In Portugal ook. Een kluit dronken, pillen slikkende verveelde toeristen. Ik heb het zolang meegemaakt. Totdat ik psy-trance ontdekte. Een subcultuur. Heel groot in Spanje en Portugal.
Waarom zouden we ons daar nou achter verschuilen..quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Helemaal waar. Vooral wanneer jullie je verschuilen achter pragmatische dingen.
Kan daar ook.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar soms is dat net even wat je nodig hebt. Gewoon een weekje niks. Luieren, lekker eten, dansen, zwemmen en ontspannen.
Geen idee , ik ben geen manquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:03 schreef Divje het volgende:
[..]
Waarom zouden we ons daar nou achter verschuilen..
Weet het ook nietquote:
Annuleren is ook optie.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tja, ik heb geboekt voor Ibiza dus daar ga ik heen.
Truste Divje, en het was weer gezelligquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:05 schreef Divje het volgende:
[..]
Weet het ook niet
Denk dat het bedtijd is voor mij, kan niet meer zo helder denken. Morgen weer een dag
Trusten!![]()
Omdat je toe bent aan een nieuwe ervaring. Waarom altijd hetzelfde opzoeken? Je vergooit je kansen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb het daar altijd prima naar mijn zin dus waarom zou ik?
Nou zo zwaar moet je dat niet zien hoor.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:07 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Omdat je toe bent aan een nieuwe ervaring. Waarom altijd hetzelfde opzoeken? Je vergooit je kansen.
En hoe vaak ben je achter elkaar naar Ibiza gegaan?quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou zo zwaar moet je dat niet zien hoor.
Ben naar Macedonië geweest en aantal jaar met familie naar de Provence dus ben op verschillende plaatsen geweest en door mijn vroegere werk ook heel veel plaatsen gezien.
De laatste 5 jaar als ik zo vlug reken. Daarvoor naar Lanzarote en dat was een spirituele ervaring. Heb daar in een vulkaan gestaan en dat voelde heel apart.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:15 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
En hoe vaak ben je achter elkaar naar Ibiza gegaan?
Kijk. 5 keer achter elkaar. Heb je misschien geen behoefte naar iets nieuws?quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De laatste 5 jaar als ik zo vlug reken. Daarvoor naar Lanzarote en dat was een spirituele ervaring. Heb daar in een vulkaan gestaan en dat voelde heel apart.
Denk het.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:20 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Kijk. 5 keer achter elkaar. Heb je misschien geen behoefte naar iets nieuws?
Dat bedoel ik.quote:
Wie weet. Zal er eens over denken. Dankjewel Untermenschlichquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:24 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.
Het lijkt misschien een enge stap. Maar het zal je uiteindelijk zoveel meer belonen om uit de routine van het bekende te stappen.
Slaap lekker.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wie weet. Zal er eens over denken. Dankjewel Untermenschlich![]()
En nu ga ik naar bed. Morgen weer vroeg dag. Truste luitjes en tot morgen
Slaap lekker!quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wie weet. Zal er eens over denken. Dankjewel Untermenschlich![]()
En nu ga ik naar bed. Morgen weer vroeg dag. Truste luitjes en tot morgen
Dan kijk jij straks in de loop van een gunquote:Op donderdag 22 mei 2014 11:47 schreef PontifexMaximus het volgende:
Vote or Die? Nou ik ga niet stemmen, ben benieuwd
Met een vriendinquote:Op donderdag 22 mei 2014 11:47 schreef Scrummie het volgende:
Lav, ga je eigenlijk alleen op vakantie of met vrienden?
Enne, ik stem vandaag Piraten, de enige partij die ik nog wel vertrouw.
Ja ja, En waar we het gister over hadden?quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Echt niet. Heb er hartstikke zin in. Lekker 6 dagen genieten van alles daar.
Ja, altijd leuk samen met haar.quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah lekker. Samen op stap, mooi hoor.
Kan altijd in het najaar nog ergens anders heen gaan. Of volgend jaar.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:03 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Ja ja, En waar we het gister over hadden?
Tuurlijk. Alles kan uitgesteld worden. Maar niet voor eeuwig.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kan altijd in het najaar nog ergens anders heen gaan. Of volgend jaar.
Ik vind trance eigenlijk zeer irritant. Kan het een uurtje ofzo verdragen maar daarna ren ik gillend weg. Ben meer van het betere hakwerk.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:05 schreef Untermenschlich het volgende:
Hier een lijst met de aankomende psy-trance feesten in Spanje. Wie weet kun je er een meepakken.
https://www.goabase.net/party/?c=&saAtt[country]=Spain
Logisch. Psy-trance is ook geen trance zoals we tegenwoordig kennen. Dj Tiesto, Armin van Buren dat is allemaal nep.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind trance eigenlijk zeer irritant. Kan het een uurtje ofzo verdragen maar daarna ren ik gillend weg. Ben meer van het betere hakwerk.
Is er nog verschil in die herrie ook?quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind trance eigenlijk zeer irritant. Kan het een uurtje ofzo verdragen maar daarna ren ik gillend weg. Ben meer van het betere hakwerk.
He said: kill it..kill it before it growsquote:Op donderdag 22 mei 2014 12:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan kijk jij straks in de loop van een gun
Dus geen liederlijke drinkgelagen, menhunting en lesbian petting op het strand?quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, altijd leuk samen met haar.
Musea bezoeken doen we 5 van de 6 dagen
Dat laatste zéker nietquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:37 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dus geen liederlijke drinkgelagen, menhunting en lesbian petting op het strand?
Van alle drie anderhalve minuut geluisterd en moet toegeven, het klinkt geweldigquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:27 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Logisch. Psy-trance is ook geen trance zoals we tegenwoordig kennen. Dj Tiesto, Armin van Buren dat is allemaal nep.
Dit is psy-trance. Als dit niet hakt, dan weet ik het ook niet.
Dit is pry-trance
nee toch liever deze
Met deze muziek valt niet te discussiëren.
Nou en of er verschil is.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:28 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Is er nog verschil in die herrie ook?
Goedzo. Jou mag ik ook.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Van alle drie anderhalve minuut geluisterd en moet toegeven, het klinkt geweldiggoeie beat.
Dit vind ik dus niet echt tof en juist dat hoor je heel veel daar. Als je over het strand loopt loopt de muziek van de strandclubs naadloos in elkaar over. Tingeltangel.quote:
als je het niet vaak hoort is het wel lekker, maar de hele dag door in uit, nee dat is niet wat,quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dit vind ik dus niet echt tof en juist dat hoor je heel veel daar. Als je over het strand loopt loopt de muziek van de strandclubs naadloos in elkaar over. Tingeltangel.
Ik ga er juist door hakken, de stress meter vliegt gelijk het rode in als ik hier naar luister.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:27 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Logisch. Psy-trance is ook geen trance zoals we tegenwoordig kennen. Dj Tiesto, Armin van Buren dat is allemaal nep.
Dit is psy-trance. Als dit niet hakt, dan weet ik het ook niet.
Dit is pry-trance
nee toch liever deze
Met deze muziek valt niet te discussiëren.
Wat is jouw kopje thee Bedachtzaam?quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:25 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Ik ga er juist door hakken, de stress meter vliegt gelijk het rode in als ik hier naar luister.
Niet mijn kopje thee
Dankjequote:Op donderdag 22 mei 2014 15:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat is jouw kopje thee Bedachtzaam?
(en welkom hier, leuk dat je op de SC post)
Ga straks eens rustig luisteren, bedanktquote:Op donderdag 22 mei 2014 15:51 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Dankje
Mijn kopje thee is nogal richting metal, After Forever bijvoorbeeld
Of Draconian
Nederland heeft wat dit soort muziek aangaat ook best een steentje bijgedragen met bands als Epica, Autumn, After forever, Within temptation en natuurlijk niet te vergeten Heidevolk.
Maar vaak draai ik ook Vangelis
of meditatief
Vreemde combinatie ik weet het
Niks mis meequote:Op donderdag 22 mei 2014 16:29 schreef theguyver het volgende:
Zo tafeltje ovenschotel kaarsjes geen huisgenoten
Slijmbal muziek er op
Lavendel geurkaarsjesquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niks mis mee
doe ik ook een ouwetje
Geloof er niks van! Tenzij dat musea bezoeken net is als stemmen op een niet verkiezingsdag. Rode potloden, dat soort dingen, je weet wel.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, altijd leuk samen met haar.
Musea bezoeken doen we 5 van de 6 dagen
quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geloof er niks van! Tenzij dat musea bezoeken net is als stemmen op een niet verkiezingsdag. Rode potloden, dat soort dingen, je weet wel.
Heel rustig hier. Kon zo doorlopen.quote:
Schit-ter-rendquote:
Ja ja das helemaal niks inderdaad.quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dit vind ik dus niet echt tof en juist dat hoor je heel veel daar. Als je over het strand loopt loopt de muziek van de strandclubs naadloos in elkaar over. Tingeltangel.
Nee die rectificatie was zeker niet nodig. Nou ja, de lol hebben ze er toch al om gehad. En wij ookquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Schit-ter-rend. Hahaha, heb zo gelachen die avond hierom he.. Prachtig. Jammer dat ze het maandag gingen "rectificeren". Nergens voor nodig
Een heel genre? (zoals psy-trance)quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Er is heel wat Brave New World music hoor. Ff zoeken en je vindt het
Best veel ja.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:14 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Een heel genre? (zoals psy-trance)
heb poll gemaakt in EU topicquote:
Even looken. Hier op BNW?quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:29 schreef theguyver het volgende:
[..]
heb poll gemaakt in EU topicben wel benieuwd of wij BNW-ers anders stemmen dan de overige foik peeps
When love lies bleeding is wel zeer toepasselijkquote:Op vrijdag 23 mei 2014 08:21 schreef Ferdo het volgende:
Een goedemorgen op deze voor Badr Hari treurige dag
NWS / Gwenette Martha doodgeschoten
Dus nou begint het gewone leven weer.. Als je gaat sporten, is het mss. blijvend.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 08:38 schreef sararaats het volgende:
laatste dag aan zee
![]()
ik ben vermagerd door het vele wandelen
'another one bites the dust' was ook wel toepasselijk geweest.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 08:21 schreef Ferdo het volgende:
Een goedemorgen op deze voor Badr Hari treurige dag
NWS / Gwenette Martha doodgeschoten
Of deze...quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
'another one bits the dust' was ook wel toepasselijk geweest.
Trouwens wat een mooie muziek is dat, funeral for a friend .
Goedemorgen morgen goedendagquote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goedemorgen morgen goedendagvolstaat ook
Niet??? Wel v******equote:Op vrijdag 23 mei 2014 13:21 schreef Scrummie het volgende:
Lav, gewoon geen VI vanavond. Ik huil van binnen.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 13:21 schreef Scrummie het volgende:
Lav, gewoon geen VI vanavond. Ik huil van binnen.
Wat is er dan vanavond?quote:
Geen Voetbal Internationalquote:Op vrijdag 23 mei 2014 13:46 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
[..]
Wat is er dan vanavond?
Vanwege WK gedoequote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Geen Voetbal Internationalen daar verheugen Scrummie en ik ons elke vrijdag zo op. Beter begin van het weekend is er niet wat ons betreft . En nu gaat het niet door. Schande
als het gaat zoals 2010 dan druk ik mijn kabelstekker er maar weer es in dat wil niet missenquote:
Lekker gamen tijdens WK2014 Braziliëquote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:20 schreef theguyver het volgende:
[..]
als het gaat zoals 2010 dan druk ik mijn kabelstekker er maar weer es in dat wil niet missen
ach ja, hopelijk wel. het is nu in Wuustwezel schitterend weer.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:32 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dus nou begint het gewone leven weer.. Als je gaat sporten, is het mss. blijvend.
Nee WK ga ik wel grotendeels volgenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:20 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Lekker gamen tijdens WK2014 Brazilië
Nee, maandag was de laatstequote:
Het valt niet mee Scrumquote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, maandag was de laatste. Ze komen pas weer terug met het WK (en dan elke dag, lang, tot laat, heerlijk!). Maar komende weekjes dus niet
Man man, wat een leeg gevoel dit.
Eventjes geduld kerel.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, maandag was de laatste. Ze komen pas weer terug met het WK (en dan elke dag, lang, tot laat, heerlijk!). Maar komende weekjes dus niet
Man man, wat een leeg gevoel dit.
leukquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Volgende week zondagmiddag , dus het komt al dichtbij
en ze jeukenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh jee. Dus jij loopt met samengeknepen billen. Ellendig Tjack
Doe een washandje met ijsblokjes er tegenaan houden. Zal best wat verlichting geven. het is natuurlijk helemaal schraal. Klote zeg.quote:
dank jon voor de tipquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Doe een washandje met ijsblokjes er tegenaan houden. Zal best wat verlichting geven. het is natuurlijk helemaal schraal. Klote zeg.
De gebruikelijke bestemming?quote:
Beter je kont vegen, en beter wc-papier kopen dan dat grijze schuurpapier, vreselijk is dat. Minimaal 4-laags, lekker zacht voor de billekes.quote:
ik krab nooit dat vind ik zo ordinairquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:11 schreef Lavenderr het volgende:
Ik hoop dat het wat helpt Tjack. Jeuk is erger dan pijn zegt men weleens. Vond dit nog:
1.Houd op met krabben.
Zo moeilijk als dit mag wezen, verzamel al uw wilskracht en probeer het. Voortdurend krabben leidt tot hardnekkige ontsteking en beschadiging van het tere weefsel. Hoe meer u krabt, hoe meer jeuk u krijgt. Probeer een koude kompressen een crème of zalf met 0,5 procent hydrocortison (alleen op recept verkrijgbaar) om de hinder te verlichten .
Lekker vooruitzicht weerquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ibiza ja . Zie de margarita's al voor me
Geen geparfumeerde doekjes gebruiken, dat steekt als de hel.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:17 schreef Divje het volgende:
[..]
Beter je kont vegen, en beter wc-papier kopen dan dat grijze schuurpapier, vreselijk is dat. Minimaal 4-laags, lekker zacht voor de billekes.
Als het niet voorradig is wil spugen op het papier ook wel werken. Weet niet of het schoon wordt..
met diarree hoef je amper af te vegenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:17 schreef Divje het volgende:
[..]
Beter je kont vegen, en beter wc-papier kopen dan dat grijze schuurpapier, vreselijk is dat. Minimaal 4-laags, lekker zacht voor de billekes.
Als het niet voorradig is wil spugen op het papier ook wel werken. Weet niet of het schoon wordt..
Oh vreselijk is dat jaquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Geen geparfumeerde doekjes gebruiken, dat steekt als de hel.
Zal de burgermeister van Maastricht even bellen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
met diarree hoef je amper af te vegen
hij is wel mooi schoon voor anale seks
oh dit was ordinair
Zó'n zin in. Heb al een paar boeken klaarliggen die mee moeten. Of ik ze uit krijg ? dat weet ik niet. Zoveel te doen en te luieren.quote:
Dan moet je iemand zover krijgen dat hij je ongenadig hard neemtquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
met diarree hoef je amper af te vegen
hij is wel mooi schoon voor anale seks
oh dit was ordinair
Oh oh ohhquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan moet je iemand zover krijgen dat hij je ongenadig hard neemtweg jeuk
Die pakken een pluk gras .quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:24 schreef Tjacka het volgende:
hoe zouden kinderen in afrika dit doen
die hebben geen vier velletjes
Moet je niet in de Sahel zitten.quote:
als ik mijn broek uit trek moet ik zeg maarquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:30 schreef Lavenderr het volgende:
Maar heb je nou al een washandje met ijsblokjes gepakt? Echt dat zal verlichten.
Goh wat een ellende.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
als ik mijn broek uit trek moet ik zeg maar
dus durf niet
door immodium moet ik een week niet schijtenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goh wat een ellende.
Drink je thee zonder suiker? En weet je wat ook helpt tegen diarree? Een appel raspen en daar kaneel overheen doen . Smaakt lekker en helpt echt. Maar goed blijven drinken hoor anders droog je uit.
Je kan ook immodium halen bij de apotheek die dienst heeft. Kun je zonder recept halen.
Een week niet kunnen poepen is natuurlijk ook niks.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
door immodium moet ik een week niet schijten
dat had ik op appelhof
bananen helpen ook toch?
jups en pruimenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
door immodium moet ik een week niet schijten
dat had ik op appelhof
bananen helpen ook toch?
ow lol dacht dat spul beetje vast zat.. lalallalaquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Pruimen??? Dan gaat zijn diarree nooit meer over. Dat laxeert als een gek!
hooligansen werken wss ookquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:53 schreef theguyver het volgende:
[..]
ow lol dacht dat spul beetje vast zat.. lalallaladan zei ik niks ...
bananen werkt tegenovergestelde van pruimen btw
kom op kerel ben je daar nog steeds chaggy over...quote:
sorry kan niet tegen kortzichtigheidquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:54 schreef theguyver het volgende:
[..]
kom op kerel ben je daar nog steeds chaggy over...
kom hier krijg je warme knuffel![]()
5 van de 10 keer begint de mequote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:58 schreef theguyver het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je weet ik scheer niet iedereen over 1 kam, ik ben niet zo.
je bent een super gozert, weet je toch
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 00:21 schreef Divje het volgende:
Geen ruzie maken over ganzen in ajax shirts
Trusten
goedemiddag vanuit de kutjeskelder...ehhh katjeskelder.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:04 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemiddag luitjes![]()
Nieuwe dag nieuwe kansen. Geen geruzie. One love.
Hey B!quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:30 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
goedemiddag vanuit de kutjeskelder...ehhh katjeskelder.
alles one love hier?
Is ook gezelligquote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey B!![]()
Katjeskelder ? Klinkt wel gezellig![]()
Ja joh, het komt wel weer goed. Bob Marley kunnen ze niet weerstaan
Klinkt goed.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 19:35 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Is ook gezellig
Heel de familie.
En nu al te veel gedronken :p
Oh serieus?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:58 schreef sararaats het volgende:
morgen verkiezingen![]()
ik moet wel want Belgisch hé met stemplicht.
mjaquote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:09 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Oh serieus?
Nou ja, blanco stemmen kan natuurlijk ook.
http://www.verkiezingen.fgov.be/index.php?id=3300&L=1quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:12 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
En als je niet gaat, krijg je een boete, ofzoiets?
"Een eerste niet gewettigde onthouding wordt gestraft met een berisping of een geldboete van 5 tot 10 euro (te vermenigvuldigen met 6)"quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:14 schreef sararaats het volgende:
[..]
http://www.verkiezingen.fgov.be/index.php?id=3300&L=1
Waarom zou je niet willen gaan stemmen?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 21:58 schreef sararaats het volgende:
morgen verkiezingen![]()
ik moet wel want Belgisch hé met stemplicht.
Het is voor het Europees parlement maar iedereen heeft precies ruzie met elkaar.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarom zou je niet willen gaan stemmen?
Prima regels, met die boete. Zouden we hier ook moeten doen, maar dan iets forser.
Een blanco stem is ook een optie.quote:Op zondag 25 mei 2014 01:20 schreef sararaats het volgende:
[..]
Het is voor het Europees parlement maar iedereen heeft precies ruzie met elkaar.
Bwah ik maak er het beste van en hopelijk helpt het tegen al die ruzies
Mee eens. Het is een recht, met veel moeite ooit verworven, dus ik vind dat men moreel verplicht is om van dat recht gebruik te maken. Het is één van de weinige dingen waar wij burgers ons kunnen laten horen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarom zou je niet willen gaan stemmen?
Prima regels, met die boete. Zouden we hier ook moeten doen, maar dan iets forser.
Wat is bijzitter Sara? Moest je het biljet overhandigen?quote:Op zondag 25 mei 2014 10:44 schreef sararaats het volgende:
ik vond het niet meer erg toen ik eindelijk in dat stemhokje zat, ik was ooit bijzitter en dat was dikke fun!
hopelijk zien ze in dat het een apenland aan het worden is
http://www.vlaanderen.be/(...)s-een-stem-telbureauquote:Op zondag 25 mei 2014 10:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat is bijzitter Sara? Moest je het biljet overhandigen?
Ah zo.quote:Op zondag 25 mei 2014 10:47 schreef sararaats het volgende:
[..]
http://www.vlaanderen.be/(...)s-een-stem-telbureau
Het ritje heb ik overgelaten aan de jongens van de Giro. Heb wel een rondje om het meer gemaakt en de kater is verdwenenquote:Op zondag 25 mei 2014 11:19 schreef theguyver het volgende:
[..]Hoi hoi het is weer heerlijk weer.
voor een buitenritje
kater!!! die moet je raam uit gooien, leuk feesie gehad gister?quote:Op zondag 25 mei 2014 13:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het ritje heb ik overgelaten aan de jongens van de Giro. Heb wel een rondje om het meer gemaakt en de kater is verdwenen
Echt hartstikke leukquote:Op zondag 25 mei 2014 14:00 schreef theguyver het volgende:
[..]
kater!!! die moet je raam uit gooien, leuk feesie gehad gister?
Lavjequote:
Goed hoorquote:
Was je op hetzelfde feestje als Tjacka?quote:Op zondag 25 mei 2014 20:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed hoor
Donderdag gezellig een bedrijfsuitje gehad met BBQ, een spel en borrel. Dat was echt heel gezellig, alleen heb ik daar hoogstwaarschijnlijk wel iets verkeerds gegeten waardoor ik.de hele nacht + vrijdag op de wc.heb doorgebracht.
En van het weekend weer gewerkt, was rustig en gezellig, nu weer in.de trein naar Delft.
En jij?
Had tjackie ook dat?quote:Op zondag 25 mei 2014 20:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Was je op hetzelfde feestje als Tjacka?
Ja, leuk weekend gehad. Gisteren feestje. Twee verjaardagen in één gevierd en dat was zó gezellig.
Lekker gedanst en gedronken en veel zitten kletsen.
Lees maar terug. Tjack had enorme jeuk vanwege de diarree.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Had tjackie ook dat?
Maar ik betwijfel het, volgens mij werkt tjack niet bij mij
Ook gezellig.weekend dus
nice..quote:Op zondag 25 mei 2014 20:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lees maar terug. Tjack had enorme jeuk vanwege de diarree.
Ja, dat was een leuke serie he?quote:Op zondag 25 mei 2014 20:52 schreef theguyver het volgende:
[..]
http://www.shush.se/index.php?showlist=savedbythebell
Check dit meid NOSTALGIE!!!!!!!!!!!
Hoi, ik las.dat jij ook slachtoffer was,quote:
Tof dat je zo'n geweldige dag hebt gehad Divjequote:Op zondag 25 mei 2014 22:16 schreef Divje het volgende:
Moest gewoon een traantje laten, zo mooi
Oh lol, was verkeerde..
Liefde doet rare dingen met je als man.
Hoe is het Lav, leuke dag gehad?
Dat laatste gaat sowieso gebeurenquote:Op zondag 25 mei 2014 22:29 schreef Divje het volgende:
Ahh, een kater betekent meestal dat het een gezellig feestje was![]()
Vandaag ook veel zon gehad? Heb het nieuws ook niet gevolgd haha. Al doe ik dat sowieso nooit eigenlijk. Mocht er iets gebeuren waardoor de hele wereld naar de klote gaat merk ik het vanzelf wel
Ja, maar laat dat moment maar lekker lang wegblijven. Tot die tijd genieten we van het levenquote:Op zondag 25 mei 2014 22:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat laatste gaat sowieso gebeuren![]()
Als je al die moordpartijen leest wordt een mens niet vrolijk van.
Maar hey, we gaan de stemming niet verpesten. Jij bent vrolijk, ik ook en we hebben een geweldig weekend gehad en let love rule
Heb er zó'n zin in. Ben echt aan vakantie toe, volgende week om deze tijd ben ik er bijna.quote:Op zondag 25 mei 2014 22:39 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja, maar laat dat moment maar lekker lang wegblijven. Tot die tijd genieten we van het leven
Gister nog lekker op het strand gelopen in schevening, jammer van die bewolking die continu voor de zon kroop, en het zand wat in m'n schoenen terecht kwamvreselijk haha..
Maarja, jij loopt binnenkort op Ibiza over het strandnog steeds jaloers..
Genietenquote:Op zondag 25 mei 2014 22:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb er zó'n zin in. Ben echt aan vakantie toe, volgende week om deze tijd ben ik er bijna.
Maandag lig ik op het strand en loop af en toe naar de strandtent om een drankje en een hapje te halen. Niks harde leef maar goddelijke leef voor een week(je)
Ja, dat zou fijn zijn Divjequote:Op zondag 25 mei 2014 22:48 schreef Divje het volgende:
[..]
Genietenmet hopelijk een chill muziekje op de achtergrond ipv die vreselijke trance
Of helemaal geen muziek en luisteren naar de zeequote:
Dat is ook geweldig. Texel. Slufter , zo mooi. Dat wordt genieten Divquote:Op zondag 25 mei 2014 22:57 schreef Divje het volgende:
[..]
Of helemaal geen muziek en luisteren naar de zee
Terwijl jij ligt te bakken op Ibiza lig ik hopelijk ook te bakken op Texel.Weer naar m'n favo strandtentje toe waar ze heerlijke Deep / Chill house draaien..
Het leven is mooi
Slufter is inderdaad mooi, vaak gelopen. Deze keer ook weer doenquote:Op zondag 25 mei 2014 23:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is ook geweldig. Texel. Slufter , zo mooi. Dat wordt genieten Div
Truste Divjequote:Op zondag 25 mei 2014 23:07 schreef Divje het volgende:
[..]
Slufter is inderdaad mooi, vaak gelopen. Deze keer ook weer doen. En lange wandelingen maken over het strand 's avonds. En vis eten. En en en.... Genieten idd
Zijn ook mooie wandelingen te maken op Ibiza lijkt me, maar jij weet de mooie plekjes wel te vinden toch?
Nu maar slapen, oogjes vallen dicht.. Welterusten LavTot morgen
Ik zal niet slapen voordat ik een middel tegen slapeloosheid heb gevonden?quote:
Oh ja. Maar die twee plaatjes eronder dan?quote:Op maandag 26 mei 2014 10:30 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ik zal niet slapen voordat ik een middel tegen slapeloosheid heb gevonden?
Dat weet ik ook niet.quote:Op maandag 26 mei 2014 10:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh ja. Maar die twee plaatjes eronder dan?
quote:Op maandag 26 mei 2014 10:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou dan ga ik maar aan het werk met die plaatjes als raadsel in mijn hoofd. Bedankt theguyver
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 10% gewijzigd door Divje op 26-05-2014 10:57:42 ]oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op maandag 26 mei 2014 10:46 schreef Divje het volgende:
Moge GuyvieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goeie morgen!!!
Er staat nog een vraag voor u open!!
Hier nog mooi weer. Zonnetje.quote:Op maandag 26 mei 2014 11:41 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Mogge! zo, nog effe oline voordat het 'onweer des doods' losbarst...
zo erg of zei Piet Paulusma datquote:Op maandag 26 mei 2014 11:41 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Mogge! zo, nog effe oline voordat het 'onweer des doods' losbarst...
Inderdaad, m'n vriendinnetje is gewoon, compleet. Niet superknap maar wel mooi in mijn ogen. Scheelt ook weer, want kan niet tegen veel concurrentiequote:Op maandag 26 mei 2014 12:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ach het draait niet alleen om mooi tenslotte. Aantrekkelijk is belangrijker. En lief.
wat voor trekjes heeft lavje danquote:Op maandag 26 mei 2014 12:08 schreef Divje het volgende:
[..]
Inderdaad, m'n vriendinnetje is gewoon, compleet. Niet superknap maar wel mooi in mijn ogen. Scheelt ook weer, want kan niet tegen veel concurrentie![]()
Die supermooie meiden hebben altijd van die achterlijke trekjes![]()
quote:Op maandag 26 mei 2014 12:19 schreef Divje het volgende:
[..]
Nouuuu uhh..... Nog niks kunnen ontdekken eigenlijk
Is ze zo mooi dann, heb alleen een keer een broek gezien van haar volgens mij..quote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 12:24 schreef Divje het volgende:
[..]
Is ze zo mooi dann, heb alleen een keer een broek gezien van haar volgens mij..
M'n ex heeft een hondje gekocht om niet alleen te zijnZielig voor het beestje want het ziet alleen daglicht als ie uitgelaten wordt.. En daar moet ze ook maar net zin in hebben want als haar hoofd er niet naar staat kan het beestje niks goed doen en blijft ie de hele dag binnen
Ahh toeeeequote:Op maandag 26 mei 2014 12:27 schreef theguyver het volgende:
[..]mag er niet over oordelen krijg ik een knal
Hmm das niet goed, hondjes zijn leuk maar je moet er wel veel tijd aan besteden
Jonge hondjes moet je in begin streng opvoeden, maar ook met liefde dan snapt het beestje het.quote:Op maandag 26 mei 2014 12:29 schreef Divje het volgende:
[..]
Ahh toeeeehehe
Weet niet zo goed wat ik ervan moet denken. Het beestje krijgt wel aandacht enzo, maar zag haar laatst lopen met een chagrijnige kop en het hondje werd hels toegesproken
Biefstukquote:Op maandag 26 mei 2014 12:33 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jonge hondjes moet je in begin streng opvoeden, maar ook met liefde dan snapt het beestje het.
![]()
* theguyver legt een biefstuk op zijn oog!
Ja je moet in begin wel streng zijn anders schijt beestje hele huisje onder of rent zomaar de straat over, om maar iets te noemen.quote:Op maandag 26 mei 2014 12:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Biefstukhmmmmm. Lavje?
! Foto?
haha.
Het is wel een klein hontie ja, echt nog een puppy. Maar ben ook bevooroordeeld, misschien behandelt ze het beestje wel heel goed
Hehe, dat schijten doet ie alquote:Op maandag 26 mei 2014 12:40 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja je moet in begin wel streng zijn anders schijt beestje hele huisje onder of rent zomaar de straat over, om maar iets te noemen.
Ja lekker. Net terug van mini vakantie. En jonge parkietjes dusquote:
Toppie, jonkies jahquote:Op maandag 26 mei 2014 12:50 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja lekker. Net terug van mini vakantie. En jonge parkietjes dus
Bij jou?
Nee nog niet maar goed ze zijn nog niet allemaal uit dus ik heb nog even voor ik naar de burgerlijke stand moet :pquote:
Hoeveel worden het? 6 of 7? Veel beschuit etenquote:Op maandag 26 mei 2014 12:56 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nee nog niet maar goed ze zijn nog niet allemaal uit dus ik heb nog even voor ik naar de burgerlijke stand moet :p
wat dacht je van pinky 1 t/m 7quote:Op maandag 26 mei 2014 12:56 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nee nog niet maar goed ze zijn nog niet allemaal uit dus ik heb nog even voor ik naar de burgerlijke stand moet :p
6 als ze allemaal uitkomen natuurlijk.quote:Op maandag 26 mei 2014 12:58 schreef Divje het volgende:
[..]
Hoeveel worden het? 6 of 7? Veel beschuit eten
Tomaten?quote:Op maandag 26 mei 2014 13:05 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
6 als ze allemaal uitkomen natuurlijk.
Heeft mn tamme parkiet toch goed gedaan. Maar hij had al flink geoefend op tomaten toen ik hem nog binnen had haha
quote:Op maandag 26 mei 2014 13:05 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
6 als ze allemaal uitkomen natuurlijk.
Heeft mn tamme parkiet toch goed gedaan. Maar hij had al flink geoefend op tomaten toen ik hem nog binnen had haha
Naakt!quote:Op maandag 26 mei 2014 13:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh wat leukmaar wat zijn die beestjes bloot!
Ga je ze naar ons vernoemen B?
dit zijn 6 kippetjesquote:Op maandag 26 mei 2014 13:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het zijn net heel kleine kippetjesparkietjes.
Oeiquote:Op maandag 26 mei 2014 13:12 schreef theguyver het volgende:
[..]
2 hebben er ook geen kop!![]()
te gruwelijk.. Ban!
quote:Op maandag 26 mei 2014 13:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het zijn net heel kleine diepvrieskippetjes.
Honger ..quote:
quote:
Die is laat wakkerquote:Op maandag 26 mei 2014 13:17 schreef theguyver het volgende:
[..]ja echt he, denk dat ik zo maar de haan van de buren ga ophalen, zijn wekker klopt niet gaat nu weer af...
Jezus wat een ellende als zo'n beest de hele dag kraait.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:17 schreef theguyver het volgende:
[..]ja echt he, denk dat ik zo maar de haan van de buren ga ophalen, zijn wekker klopt niet gaat nu weer af...
quote:Op maandag 26 mei 2014 13:19 schreef Blaadjes het volgende:
Ja naakt he. Sorry ik had geen rompertjes meer in huis.
Hier ook opzich wel, staat alleen zo aso op m'n balkonquote:Op maandag 26 mei 2014 13:31 schreef theguyver het volgende:
[..]
bbq kan nog hoor .. althans hier wel
Optijd is ook niet allesquote:Op maandag 26 mei 2014 13:22 schreef theguyver het volgende:
ja nou, Ik denk dat ik maar ff een atoom wekker anaal ga inbrengen, staat ie in ieder geval op tijd
doe wel in de oven, anders moet ik eerst nog frituurpan halenquote:Op maandag 26 mei 2014 13:34 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Optijd is ook niet alles
Gewoon bij het nekje pakken. Paar keer rondslingeren en vanavond haan uit de frituur. :p
Lekkerquote:Op maandag 26 mei 2014 13:33 schreef Divje het volgende:
[..]
Hier ook opzich wel, staat alleen zo aso op m'n balkonen de bovenburen zullen het niet leuk vinden
Vanavond gewoon kip siam eten
quote:Op maandag 26 mei 2014 13:35 schreef Divje het volgende:
Het vrolijke nieuws dat er parkietjes geboren zijn wordt gevolgd door manieren om een haan te vermoorden en barbecue
Haha ja zo gaat dat hierquote:Op maandag 26 mei 2014 13:35 schreef Divje het volgende:
Het vrolijke nieuws dat er parkietjes geboren zijn wordt gevolgd door manieren om een haan te vermoorden en barbecue
Een pornopapagaaiquote:Op maandag 26 mei 2014 13:39 schreef Divje het volgende:
Blaadjes heb jij ook een vogeltje die dit kan?
https://www.facebook.com/photo.php?v=1438660036384550
quote:Op maandag 26 mei 2014 13:39 schreef Divje het volgende:
Wat???? Hahaquote:Op maandag 26 mei 2014 13:39 schreef Divje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |