Volgens mij duik jij meteen je bed in zodra je thuis bentquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:23 schreef Redbaron het volgende:
[..]
jwa maar ik moet die rotzooi nog lossen in Hengelo en dan naar de zaak.
Die kans is wel vrij groot jaquote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Volgens mij duik jij meteen je bed in zodra je thuis bent
Ik zal aan je denken terwijl ik dronken wordt.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo, in mijn eentje maar lekker dronken worden voor ik de stad in ga
Zal ik dan maar aan jou denken?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:58 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken terwijl ik dronken wordt.
Je moet wat toch.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zal ik dan maar aan jou denken?
Ik ga gewoon lekker naar Atak rond een uur of 11. En dan zie ik wel wie ik tegen kom en met wie ik praatquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:01 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Je moet wat toch.
Ik ga zo eerst naar een verjaardag en daarna door naar Atak. Als je wil meeten dan kan dat altijd.
Dat lijkt me leuk, gewoon even proosten.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ga gewoon lekker naar Atak rond een uur of 11. En dan zie ik wel wie ik tegen kom en met wie ik praatDus ik zal je vast gewoon even tegen komen
Meur zequote:
quote:
Cheers!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo, in mijn eentje maar lekker dronken worden voor ik de stad in ga
Was jij er ook?!quote:Op zaterdag 24 mei 2014 03:12 schreef DrMarten het volgende:
Voor het eerst in mijn leven in de "nieuwe" atak geweest.
thnx, jij werkze.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 10:19 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
have fun en niet in slaap vallen he!!
etamine A(mf)quote:Op zaterdag 24 mei 2014 10:34 schreef Redbaron het volgende:
[..]
thnx, jij werkze.
Ik neem zo wel een beetje speed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |